Iemand Sunfield gezien?quote:
Dat is Floris.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die rijdt toch niet vanwege maagklachten?
Tom is er minuten geleden al tussenuit gegaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:59 schreef IbanMayo het volgende:
Tomgod met een allesverschroeiende aanval zo
Werd net gelost.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:59 schreef IbanMayo het volgende:
Welke Tom?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:59 schreef IbanMayo het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:59 schreef IbanMayo het volgende:
Nee, dan krijgen we van Thijs hallo medaillespiegel achtige tweets.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat hoop ik dat een random Wim Stroetinga of weet ik veel wie dat hele zooitje erop legt hier.
#werkenbijdenosquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Joris denkt dat Boom ze hier allemaal oplegt?
Worth it.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we van Thijs hallo medaillespiegel achtige tweets.
CRINGEquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
#wimstroetisonfirequote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:01 schreef franklop het volgende:
Hup Dylan, volgende week rood wit blauw in de Tour
Inderdaad. Alle haters mogen weer terug in hun hok.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:02 schreef TheArt het volgende:
Lotto Jumbo heeft het dus perfect gedaan.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:02 schreef TheArt het volgende:
Lotto Jumbo heeft het dus perfect gedaan.
Boom deed het prima inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste twee wagons waren goed, daarvoor was het wel beetje matig
Doet denken aan HTC Columbia in zijn beste dagen. Die paar mannetjes van Parkhotel Valkenburg en Cyclingteam Jo Piels konden geen kant op.quote:
Houd je bek man.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doet denken aan HTC Columbia in zijn beste dagen. Die paar mannetjes van Parkhotel Valkenburg en Cyclingteam Jo Piels konden geen kant op.
Dylan lijkt me wel een echte fixer.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:08 schreef franklop het volgende:
Was dat mevrouw groenewegen in het roze? Zag er niet verkeerd uit
Ze is Stroetinga aan het troosten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
vorige week wist Roxane Kneteman (vriendin van Stroetinga) niet hoe snel ze moest reageren op twitter na de overwinning van Stroetinga. Nu nog niks op twitter.
Dat lijkt me sterk. Zo'n goede klimmer is het ten slotte niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik geef je op een briefje; Groenewegen komt niet verder dan een 7e plek in de Tour.
Daar durf jij geen weddenschap op te zetten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik geef je op een briefje; Groenewegen komt niet verder dan een 7e plek in de Tour.
Wat zijn de voorwaarden?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar durf jij geen weddenschap op te zetten.
Ik zie hem best een keer winnen als alles meezit.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik geef je op een briefje; Groenewegen komt niet verder dan een 7e plek in de Tour.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:12 schreef ZakaRosa het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Zo'n goede klimmer is het ten slotte niet.
Gaat het wel goed met jou?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:14 schreef Koffieplanter het volgende:
De belangrijkste doel van de jaar.
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie hem best een keer winnen als alles meezit.
Er zijn vreemdere winnaars geweest in massasprints, maar voor hetzelfde geld komt hij er nergens aan te pas. De zwaarste etappekoers die hij heeft gereden tot nu toe is de Eneco Tour, dan wordt de Tour wel erg wennen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zie hem best een keer winnen als alles meezit.
Dan moet je bij dat leeghoofd van Parkhotel Valkenburg zijn.quote:
Hij mag Cees Maas ook een klap geven.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Stroetingod gaat alles kort en klein slaan als hij thuis komt.
De verliezer komt tot de start van de Vuelta niet op FOK!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De verliezer komt tot de start van de Vuelta niet op FOK!
Hoeveel centen pakt die nou per wedstrijd?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij mag Cees Maas ook een klap geven.
meen 1500 per wedstrijdquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoeveel centen pakt die nou per wedstrijd?
Zo vaak horen we het wilhelmus inderdaad niet bij het NKquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Afbreken tien seconden voor het Wilhelmus
#werkenbijdenos
Ik ben Dylan Groenewegenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
En daarmee in ieder geval winnaar van het NK
vrouwenhandschriftjequote:
Wat wil je, met zo'n naam....quote:
Wat een wijvenhandschrift.quote:
Hij heeft het zijn vriendin laten schrijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat een wijvenhandschrift.
Zou wel een mindfuck zijn, Koffieplanter die een Colombiaanse schone blijkt te zijn.
Die is aan het werk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft het zijn vriendin laten schrijven.
Prachtig handschrift, ouwe reus.quote:
quote:
Kijk, deze kerel heeft er verstand van. Lachwekkend dat hij al direct naar de Tour mag.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prachtig handschrift, ouwe reus.
Tevens denk ik dat je gelijk hebt.
Niet alleen de manier van schrijven, ook de uitlijningquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]dat waren mijn exact first thoughts....
Walgelijk hypocriete actie inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
vorige week wist Roxane Kneteman (vriendin van Stroetinga) niet hoe snel ze moest reageren op twitter na de overwinning van Stroetinga. Nu nog niks op twitter.
Bij gebrek aan beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kijk, deze kerel heeft er verstand van. Lachwekkend dat hij al direct naar de Tour mag.
7e is wel vrij laag, kans dat er weer een dag komt waar slechts een heel klein groepje sprinters de valpartijen overleeft is altijd aanwezig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tevens denk ik dat je gelijk hebt.
Hopelijk heeft dat rennertje de klasse van opa.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Walgelijk hypocriete actie inderdaad.
Maar goed, die gaat dus wel een leuk wielrennertje uitpoepen
Als Groenewegen een Bask was geweest was je lyrisch geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter natuurlijk.
Ja, als er weer Amerikanen uit de lucht komen gevallen die alle Duitsers uitschakelen dan heeft Groenewegen tijdens de eerste rit wel een kans om verder te komen dan de 7e plek.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
7e is wel vrij laag, kans dat er weer een dag komt waar slechts een heel klein groepje sprinters de valpartijen overleeft is altijd aanwezig.
Ja leuk.Er zijn nauwelijks 7 snellere renners aanwezig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, als er weer Amerikanen uit de lucht komen gevallen die alle Duitsers uitschakelen dan heeft Groenewegen tijdens de eerste rit wel een kans om verder te komen dan de 7e plek.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit lyrisch ga zijn over een sprinter.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Groenewegen een Bask was geweest was je lyrisch geweest.
Heeft je moeder dit geschreven?quote:
Lobatootje toch.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit lyrisch ga zijn over een sprinter.
Maar nee, leuke jongen die Dylan en het is een groot talent, maar het zou een fout zijn om van hem iets te verwachten in de Tour. Hij heeft dit jaar nog geen enkele WT-wedstrijd gereden. Je kan niet van iemand die het niveau van de Ster ZLM Toer gewend is verwachten dat hij iets gaat presteren in de Tour. Alles kan natuurlijk een keer meezitten, maar we moeten er geen verwachtingen aan koppelen.
Ik denk eigenlijk dat hij alleen in de eerste rit echt kans heeft. Valpartijtje links en rechts en dan met wat geluk in een goede positie komen. Moet alles echt meezitten, maar dat valt niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lobatootje toch.
In de niet WT-wedstrijden heeft ie er ook al een paar kleppers opgelegd. Blijft inderdaad afwachten maar hij zit wel in een overwinningsvibe. Kon je van Van Poppel niet zeggen toen ie bijna de eerste etappe won paar jaar geleden.
In 2014 ging Cavendish nog vol op z'n gat, dat was wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij alleen in de eerste rit echt kans heeft. Valpartijtje links en rechts en dan met wat geluk in een goede positie komen. Moet alles echt meezitten, maar dat valt niet uit te sluiten.
In de ritten daarna wordt het niks. Vlakke ritten van meer dan 230 kilometer in een nerveus Tourpeloton, ik hoor Dylan nu al om z'n moeder roepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zeg je wel vaker om vervolgens vreselijk hard af te druipen. Ik weet al genoeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat gaan jullie allemaal voor lul staan straks.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2014 ging Cavendish nog vol op z'n gat, dat was wel vermakelijk.Het is zaterdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat zeg je wel vaker om vervolgens vreselijk hard af te druipen. Ik weet al genoeg.Put these foolish ambitions to rest.
[..]Hier is het zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
[..]
In 2014 ging Cavendish nog vol op z'n gat, dat was wel vermakelijk.zondag 25 juni 2016?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat zeg je wel vaker om vervolgens vreselijk hard af te druipen. Ik weet al genoeg.
[..]
In 2014 ging Cavendish nog vol op z'n gat, dat was wel vermakelijk.Ik heb Duitsland-Kroatië maar dit geheel terzijde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat zeg je wel vaker om vervolgens vreselijk hard af te druipen. Ik weet al genoeg.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans kleineert de toeschouwers tot vierjarige basisschoolkinderen, schitterend.
EK / Herzie hier je voorspelling voor de EK-finalequote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb Duitsland-Kroatië maar dit geheel terzijde.
Om m'n handschrift te showen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom heb je dit precies gedaan?
Dagen zonder hoofdletter.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
EK / Herzie hier je voorspelling voor de EK-finale
Opgelost
Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En, waren het een beetje de reacties waarop je gehoopt had?
Ik bepaal mijn eigen spellingsregels. Drie maal 10 voor werkwoordspelling in het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dagen zijn zonder hoofdletter.
Driemaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen spellingsregels. Drie maal 10 voor werkwoordspelling in het afgelopen jaar.
Jij bent nog maar 11?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen spellingsregels. Drie maal 10 voor werkwoordspelling in het afgelopen jaar.
Zelfs op HBO toetsen ze voor spelling, begin deze maand zelfs voor een instaptoets. Maar 31% haalde een voldoende van redelijk veel man.quote:
hboquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs op HBO toetsen ze voor spelling, begin deze maand zelfs voor een instaptoets. Maar 31% haalde een voldoende van redelijk veel man.
Maar goed, WIELRENNEN.
Ik zie het niet 1-2-3. Cyclinghub iig niet, mijn standaardstreamwebsite ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:48 schreef franklop het volgende:
In Spanje zijn ze nog bezig. Iemand een stream?
Nu is mijn Spaans niet echt goed, maar niet live op TV dus?twitter:jonatanpepe twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:43:17#CEAlicante16 sin tv en directo pa variar no??? Lamentable reageer retweet
Dat is correct. Vanavond samenvatting op teledeporte, waar ze nu druk zijn met belangrijkere zaken zoals beach volleybal en tennis.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:50 schreef franklop het volgende:
Nu is mijn Spaans niet echt goed, maar niet live op TV dus?twitter:jonatanpepe twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:43:17#CEAlicante16 sin tv en directo pa variar no??? Lamentable reageer retweet
Dat geloof ik pas als het op een briefje staat.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:02 schreef Slobeend het volgende:
Jesus Herrada gaat winnen, jullie hoeven niet meer te kijken.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:22:36Red, white and blue for @GroenewegenD! #NKwielrennen https://t.co/iCsPCCfXeg reageer retweet
Nee sorry, ik ben op vakantie.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas als het op een briefje staat.
Was nog begin van de uitzending nog in beeld bij zelfde valpartij als Zonneveld.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.procyclingstats.com/rider/Lex_nederlof
50+er Lex Nederlofgod reed ook weer mee.
Ha ha social media is toch wel leuk af en toe.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://twitter.com/RoxaneKnetemann/status/746666203356237824
twitter:RFECiclismo twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 14:27:56Triunfo de Rojas. Enhorabuena #CEAlicante16 reageer retweet
https://www.periscope.tv/ciclo21/1kvKpZdeNpOJEquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Rojas is Spaans kampioen.twitter:RFECiclismo twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 14:27:56Triunfo de Rojas. Enhorabuena #CEAlicante16 reageer retweet
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 11:48:53Denk dat Moreno Hofland naar andere ploeg moet uitkijken. Met drie man op 12 mee in kopgroep en dan nog niet meerijden. #nkwielrennen reageer retweet
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 12:11:07Oude wielrennen was niet zo verkeerd. NK in zuid-Limburgse heuvels met alle vedetten en gewoon op zondag op normaal tijdstip! #nkwielrennen reageer retweet
Sep zou ook niks presteren, terwijl hij met 100000 lengtes de beste van LottoNL-Jumbo wasquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:35 schreef forzaudinese het volgende:
Wat een zure/zielige man is dit toch zeg ! Het is nu wel duidelijk dat deze man anit Lotto Jumbo is en niet meer serieus te nemen is met zijn krantje. Een dag nadat Sep Vanmarcke en zijn ploeg een goede Parijs Roubaix reden kwam hij met een bericht dat Sep Vanmarcke naar een andere ploeg zou gaan terwijl Sep Vanmarcke nog helemaal niet gesproken had met een andere ploeg.
2 jaar geleden zei hij tegen Boom aan tafel bij omroep Brabant dat een nieuwe ploeg hem goed zou doen, nou we hebben het gezien hoor.![]()
Wat zal het pijn doen bij mannetje Kerckhoffs dat Lotto Jumbo de Nederlands kampioen nu in de ploeg heeft en een heel goed seizoen een het rijden is.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 11:48:53Denk dat Moreno Hofland naar andere ploeg moet uitkijken. Met drie man op 12 mee in kopgroep en dan nog niet meerijden. #nkwielrennen reageer retweet
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 12:11:07Oude wielrennen was niet zo verkeerd. NK in zuid-Limburgse heuvels met alle vedetten en gewoon op zondag op normaal tijdstip! #nkwielrennen reageer retweet
ducktape?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Die streep op het nk is ook niet echt recht. Met ducktape vastplakken was niet mogelijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Part Iquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:29 schreef ratatat het volgende:
Ik heb de Stroetinga show gemist, is die ergens terug te kijken?
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Part I
http://nos.nl/video/21134(...)j-nk-wielrennen.html
Part II:
http://nos.nl/video/21134(...)n-kunnen-winnen.html
ducktape! die mat plakken ze vaker vast met ducktape om juist dat soort bollingen te voorkomen.quote:
Het is ducttape, mijn beste manquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ducktape! die mat plakken ze vaker vast met ducktape om juist dat soort bollingen te voorkomen.
Ik heb de laatste km al tig keer teruggekeken maar kreeg niet de indruk dat Stroetinga echt opgesloten zat.
Stroetinga zat met een ploeggenoot goed gepositioneerd totdat Beukeboom langskwam, veel te hard, niet wachtte tot Stroetinga zijn wiel pakte, en een hele sliert renners meenam die Stroetinga rechts passeerden. Het was wel echt een domme move van Beukeboom.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ducktape! die mat plakken ze vaker vast met ducktape om juist dat soort bollingen te voorkomen.
Ik heb de laatste km al tig keer teruggekeken maar kreeg niet de indruk dat Stroetinga echt opgesloten zat.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:57 schreef Columbiafan het volgende:
Emma Norsgaard, die volgende maand 17 wordt, is Deens kampioen bij de elite.
Ik ben fan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:28 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
over een jaar en een maand goedgekeurd
Ondertussen wordt de 49-jarige Edwige Pitel kampioen in Frankrijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:28 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woehhquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:28 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ondertussen wordt de 49-jarige Edwige Pitel kampioen in Frankrijk.
twitter:DansLaMusette twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 11:12:35Juin 2038, Championnat de France Féminin : Jeannie Longo au départ. #Vesoul2016
reageer retweet
Wat heb je nu weer gezegd?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:08 schreef Tommeke het volgende:
Die dikke van de Telegraaf heeft me geblokkeerd op twitter
Hij blokkeert iedereen die het niet met hem eens isquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:08 schreef Tommeke het volgende:
Zo dik is dat knipperlicht toch niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:08 schreef Tommeke het volgende:
Movistar kan het Spaans kampioenschap eigenlijk niet verliezen, dus dit zal elk jaar wel het geval zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:31 schreef Columbiafan het volgende:
Weer een jaar zonder Spaanse kampioenentrui, geweldig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |