Hij mag Cees Maas ook een klap geven.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Stroetingod gaat alles kort en klein slaan als hij thuis komt.
De verliezer komt tot de start van de Vuelta niet op FOK!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje; Groenewegen komt niet verder dan een 7e plek in de Tour.
Dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De verliezer komt tot de start van de Vuelta niet op FOK!
Hoeveel centen pakt die nou per wedstrijd?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij mag Cees Maas ook een klap geven.
meen 1500 per wedstrijdquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoeveel centen pakt die nou per wedstrijd?
Zo vaak horen we het wilhelmus inderdaad niet bij het NKquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Afbreken tien seconden voor het Wilhelmus
#werkenbijdenos
Ik ben Dylan Groenewegenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
En daarmee in ieder geval winnaar van het NK
vrouwenhandschriftjequote:
Wat wil je, met zo'n naam....quote:
Wat een wijvenhandschrift.quote:
Hij heeft het zijn vriendin laten schrijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat een wijvenhandschrift.
Zou wel een mindfuck zijn, Koffieplanter die een Colombiaanse schone blijkt te zijn.
Die is aan het werk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft het zijn vriendin laten schrijven.
Prachtig handschrift, ouwe reus.quote:
quote:
Kijk, deze kerel heeft er verstand van. Lachwekkend dat hij al direct naar de Tour mag.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prachtig handschrift, ouwe reus.
Tevens denk ik dat je gelijk hebt.
Niet alleen de manier van schrijven, ook de uitlijningquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]dat waren mijn exact first thoughts....
Walgelijk hypocriete actie inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
vorige week wist Roxane Kneteman (vriendin van Stroetinga) niet hoe snel ze moest reageren op twitter na de overwinning van Stroetinga. Nu nog niks op twitter.
Bij gebrek aan beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kijk, deze kerel heeft er verstand van. Lachwekkend dat hij al direct naar de Tour mag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |