Inderdaad. Alle haters mogen weer terug in hun hok.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:02 schreef TheArt het volgende:
Lotto Jumbo heeft het dus perfect gedaan.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:02 schreef TheArt het volgende:
Lotto Jumbo heeft het dus perfect gedaan.
Boom deed het prima inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste twee wagons waren goed, daarvoor was het wel beetje matig
Doet denken aan HTC Columbia in zijn beste dagen. Die paar mannetjes van Parkhotel Valkenburg en Cyclingteam Jo Piels konden geen kant op.quote:
Houd je bek man.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doet denken aan HTC Columbia in zijn beste dagen. Die paar mannetjes van Parkhotel Valkenburg en Cyclingteam Jo Piels konden geen kant op.
Dylan lijkt me wel een echte fixer.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:08 schreef franklop het volgende:
Was dat mevrouw groenewegen in het roze? Zag er niet verkeerd uit
Ze is Stroetinga aan het troosten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
vorige week wist Roxane Kneteman (vriendin van Stroetinga) niet hoe snel ze moest reageren op twitter na de overwinning van Stroetinga. Nu nog niks op twitter.
Dat lijkt me sterk. Zo'n goede klimmer is het ten slotte niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik geef je op een briefje; Groenewegen komt niet verder dan een 7e plek in de Tour.
Daar durf jij geen weddenschap op te zetten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik geef je op een briefje; Groenewegen komt niet verder dan een 7e plek in de Tour.
Wat zijn de voorwaarden?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar durf jij geen weddenschap op te zetten.
Ik zie hem best een keer winnen als alles meezit.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |