Hij heeft het zijn vriendin laten schrijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat een wijvenhandschrift.
Zou wel een mindfuck zijn, Koffieplanter die een Colombiaanse schone blijkt te zijn.
Die is aan het werk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft het zijn vriendin laten schrijven.
Prachtig handschrift, ouwe reus.quote:
quote:
Kijk, deze kerel heeft er verstand van. Lachwekkend dat hij al direct naar de Tour mag.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prachtig handschrift, ouwe reus.
Tevens denk ik dat je gelijk hebt.
Niet alleen de manier van schrijven, ook de uitlijningquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]dat waren mijn exact first thoughts....
Walgelijk hypocriete actie inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
vorige week wist Roxane Kneteman (vriendin van Stroetinga) niet hoe snel ze moest reageren op twitter na de overwinning van Stroetinga. Nu nog niks op twitter.
Bij gebrek aan beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kijk, deze kerel heeft er verstand van. Lachwekkend dat hij al direct naar de Tour mag.
7e is wel vrij laag, kans dat er weer een dag komt waar slechts een heel klein groepje sprinters de valpartijen overleeft is altijd aanwezig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tevens denk ik dat je gelijk hebt.
Hopelijk heeft dat rennertje de klasse van opa.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Walgelijk hypocriete actie inderdaad.
Maar goed, die gaat dus wel een leuk wielrennertje uitpoepen
Als Groenewegen een Bask was geweest was je lyrisch geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter natuurlijk.
Ja, als er weer Amerikanen uit de lucht komen gevallen die alle Duitsers uitschakelen dan heeft Groenewegen tijdens de eerste rit wel een kans om verder te komen dan de 7e plek.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
7e is wel vrij laag, kans dat er weer een dag komt waar slechts een heel klein groepje sprinters de valpartijen overleeft is altijd aanwezig.
Ja leuk.Er zijn nauwelijks 7 snellere renners aanwezig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, als er weer Amerikanen uit de lucht komen gevallen die alle Duitsers uitschakelen dan heeft Groenewegen tijdens de eerste rit wel een kans om verder te komen dan de 7e plek.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit lyrisch ga zijn over een sprinter.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Groenewegen een Bask was geweest was je lyrisch geweest.
Heeft je moeder dit geschreven?quote:
Lobatootje toch.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit lyrisch ga zijn over een sprinter.
Maar nee, leuke jongen die Dylan en het is een groot talent, maar het zou een fout zijn om van hem iets te verwachten in de Tour. Hij heeft dit jaar nog geen enkele WT-wedstrijd gereden. Je kan niet van iemand die het niveau van de Ster ZLM Toer gewend is verwachten dat hij iets gaat presteren in de Tour. Alles kan natuurlijk een keer meezitten, maar we moeten er geen verwachtingen aan koppelen.
Ik denk eigenlijk dat hij alleen in de eerste rit echt kans heeft. Valpartijtje links en rechts en dan met wat geluk in een goede positie komen. Moet alles echt meezitten, maar dat valt niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lobatootje toch.
In de niet WT-wedstrijden heeft ie er ook al een paar kleppers opgelegd. Blijft inderdaad afwachten maar hij zit wel in een overwinningsvibe. Kon je van Van Poppel niet zeggen toen ie bijna de eerste etappe won paar jaar geleden.
In 2014 ging Cavendish nog vol op z'n gat, dat was wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij alleen in de eerste rit echt kans heeft. Valpartijtje links en rechts en dan met wat geluk in een goede positie komen. Moet alles echt meezitten, maar dat valt niet uit te sluiten.
In de ritten daarna wordt het niks. Vlakke ritten van meer dan 230 kilometer in een nerveus Tourpeloton, ik hoor Dylan nu al om z'n moeder roepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zeg je wel vaker om vervolgens vreselijk hard af te druipen. Ik weet al genoeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat gaan jullie allemaal voor lul staan straks.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2014 ging Cavendish nog vol op z'n gat, dat was wel vermakelijk.Het is zaterdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat zeg je wel vaker om vervolgens vreselijk hard af te druipen. Ik weet al genoeg.Put these foolish ambitions to rest.
[..]Hier is het zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
[..]
In 2014 ging Cavendish nog vol op z'n gat, dat was wel vermakelijk.zondag 25 juni 2016?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat zeg je wel vaker om vervolgens vreselijk hard af te druipen. Ik weet al genoeg.
[..]
In 2014 ging Cavendish nog vol op z'n gat, dat was wel vermakelijk.Ik heb Duitsland-Kroatië maar dit geheel terzijde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat zeg je wel vaker om vervolgens vreselijk hard af te druipen. Ik weet al genoeg.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans kleineert de toeschouwers tot vierjarige basisschoolkinderen, schitterend.
EK / Herzie hier je voorspelling voor de EK-finalequote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb Duitsland-Kroatië maar dit geheel terzijde.
Om m'n handschrift te showen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom heb je dit precies gedaan?
Dagen zonder hoofdletter.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
EK / Herzie hier je voorspelling voor de EK-finale
Opgelost
Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En, waren het een beetje de reacties waarop je gehoopt had?
Ik bepaal mijn eigen spellingsregels. Drie maal 10 voor werkwoordspelling in het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dagen zijn zonder hoofdletter.
Driemaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen spellingsregels. Drie maal 10 voor werkwoordspelling in het afgelopen jaar.
Jij bent nog maar 11?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen spellingsregels. Drie maal 10 voor werkwoordspelling in het afgelopen jaar.
Zelfs op HBO toetsen ze voor spelling, begin deze maand zelfs voor een instaptoets. Maar 31% haalde een voldoende van redelijk veel man.quote:
hboquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs op HBO toetsen ze voor spelling, begin deze maand zelfs voor een instaptoets. Maar 31% haalde een voldoende van redelijk veel man.
Maar goed, WIELRENNEN.
Ik zie het niet 1-2-3. Cyclinghub iig niet, mijn standaardstreamwebsite ook niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:48 schreef franklop het volgende:
In Spanje zijn ze nog bezig. Iemand een stream?
Nu is mijn Spaans niet echt goed, maar niet live op TV dus?twitter:jonatanpepe twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:43:17#CEAlicante16 sin tv en directo pa variar no??? Lamentable reageer retweet
Dat is correct. Vanavond samenvatting op teledeporte, waar ze nu druk zijn met belangrijkere zaken zoals beach volleybal en tennis.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:50 schreef franklop het volgende:
Nu is mijn Spaans niet echt goed, maar niet live op TV dus?twitter:jonatanpepe twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 13:43:17#CEAlicante16 sin tv en directo pa variar no??? Lamentable reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |