ducktape! die mat plakken ze vaker vast met ducktape om juist dat soort bollingen te voorkomen.quote:
Het is ducttape, mijn beste manquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ducktape! die mat plakken ze vaker vast met ducktape om juist dat soort bollingen te voorkomen.
Ik heb de laatste km al tig keer teruggekeken maar kreeg niet de indruk dat Stroetinga echt opgesloten zat.
Stroetinga zat met een ploeggenoot goed gepositioneerd totdat Beukeboom langskwam, veel te hard, niet wachtte tot Stroetinga zijn wiel pakte, en een hele sliert renners meenam die Stroetinga rechts passeerden. Het was wel echt een domme move van Beukeboom.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ducktape! die mat plakken ze vaker vast met ducktape om juist dat soort bollingen te voorkomen.
Ik heb de laatste km al tig keer teruggekeken maar kreeg niet de indruk dat Stroetinga echt opgesloten zat.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:57 schreef Columbiafan het volgende:
Emma Norsgaard, die volgende maand 17 wordt, is Deens kampioen bij de elite.
Ik ben fan.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:28 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
over een jaar en een maand goedgekeurd
Ondertussen wordt de 49-jarige Edwige Pitel kampioen in Frankrijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:28 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woehhquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:28 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ondertussen wordt de 49-jarige Edwige Pitel kampioen in Frankrijk.
twitter:DansLaMusette twitterde op zaterdag 25-06-2016 om 11:12:35Juin 2038, Championnat de France Féminin : Jeannie Longo au départ. #Vesoul2016
reageer retweet
Wat heb je nu weer gezegd?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:08 schreef Tommeke het volgende:
Die dikke van de Telegraaf heeft me geblokkeerd op twitter
Hij blokkeert iedereen die het niet met hem eens isquote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:08 schreef Tommeke het volgende:
Zo dik is dat knipperlicht toch niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:08 schreef Tommeke het volgende:
Movistar kan het Spaans kampioenschap eigenlijk niet verliezen, dus dit zal elk jaar wel het geval zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:31 schreef Columbiafan het volgende:
Weer een jaar zonder Spaanse kampioenentrui, geweldig...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |