Dat is gaafquote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/1(...)Phone-p-1035229.html
[ afbeelding ]
Zodat ik eindelijk kan gluren bij de buren.
en zien of de wc daadwerkelijk verstopt is
Krijg mn eigen bericht niet gewijzigd - maar nog even de comment toelichten: solar is natuurlijk IDEAAL voor op festivals & vakanties. Eigenlijk alle out-door activiteiten. Super handig & mooi design - en hij schijnt goed te werken!quote:Op zondag 26 juni 2016 09:58 schreef Rzr101 het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.banggood.com/B(...)-Plus-p-1012412.html
lezen:quote:
Is het nog geen maandag 4 juli in China dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lezen:
• De winnaar wordt door een collega gekozen en op maandag 4 juli bekend gemaakt. Fok-crew mag ook meedoen.
jij bent echt grappigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:57 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Is het nog geen maandag 4 juli in China dan?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 juli 2016 11:30 schreef Banggood het volgende:
Mijn collega heeft vanmiddag willekeurig een winnaar gekozen, en de gelukkige is Catch22-! Gefeliciteerd!![]()
Stuur me ajb even een DM met je naam, adresgegevens, e-mailadres en kleurvoorkeur, dan gaan we het regelen.![]()
Alle andere deelnemers: bedankt voor het meedoen, en er volgt snel een nieuwe give-away!
quote:
Zo gauw de site het weer doet kies ik een kleurquote:
quote:
quote:
Als men dat wil. Gaat wel even duren, want ik hou zelf niet van reviews zonder serieus gebruikquote:Op maandag 4 juli 2016 16:01 schreef tokko1 het volgende:
Niceen bedankt Banggood voro het beschikbaar stellen van de prijs natuurlijk!
er komt wel een review toch @Catch-22?
quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als men dat wil. Gaat wel even duren, want ik hou zelf niet van reviews zonder serieus gebruikzal hem dan vergelijken met mijn Nexus 5x
Ja, superleuk dat je een telefoon binnen krijgt en er een uur mee speelt, maar sommige kleine dingen kunnen verschrikkelijk irritant worden na een tijdje. En andere dingen merk je in de praktijk verder niet echt.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:21 schreef RobertNL het volgende:
[..].
In ieder geval een lijstje met je bevindingen zou leuk zijn.
Dan weet ik wat ik niet gekocht heb
Mijn Umi hammer s ging wel drie maand mee..quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als men dat wil. Gaat wel even duren, want ik hou zelf niet van reviews zonder serieus gebruikzal hem dan vergelijken met mijn Nexus 5x
Mijn umi touch al langer. N=1.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Mijn Umi hammer s ging wel drie maand mee..
Niet te serieus gebruiken dus..
Mooie filmpjes met "deze telefoon kan niet stuk, kijk maar" konden ze toen al wel maken.. dat dan weer wel..quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mijn umi touch al langer. N=1.
Ze hebben het maken van de toestellen ondertussen al een stuk beter onder de knie.
danku. Kan je niet iets tussen de accu en de backcover doen ter opvulling ?quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:24 schreef noodgang het volgende:
Proficiat!! Ik heb de Umi van de vorige Banggoodactie nog steeds in gebruik, prima ding!! Ik ben benieuwd hoe lang deze het vol gaat houden, aangezien je de batterij door de telefoon voelt stuiteren als je er een beetje mee schudt. Verder echt een prima telefoontje!
Dat kan ik inderdaad proberen, maar dan moet ik hem open gaan schroeven, de backcover kan er niet zomaar afquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
danku. Kan je niet iets tussen de accu en de backcover doen ter opvulling ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |