GB had of heeft nooit de Euro gehad, dus dat is ook niet zalig makend of wel?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:41 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat is het dilemma waarmee we zitten. Ze hadden veel eerder referenda moeten houden, bijvoorbeeld over de euro.
Johnson heeft toch in de campagne al aangegeven dat hij een "Leave" in het referendum als mogelijkheid ziet voor meer druk van Britse zijde voor een heronderhandeld EU-lidmaatschap?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:58 schreef J.B. het volgende:
[..]
Eens, maar Johnson zelf begint inmiddels al te draaien
Brussel hamert op snel vertrek Britten, maar Boris Johnson heeft geen haast
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)son-heeft-geen-haast
[..]
Opsodemieteren, en wel zo snel mogelijk. Hij was zelf voor een Brexit maar nu het referendum er is geweest moet het ineens allemaal rustig aan gebeuren, wat een onzin
Zaken als de euro en het 'geen monetaire unie zonder politieke unie' zorgt ervoor dat het eigenlijk bijna onmogelijk is om de EU nog te stoppen tenzij er keihard aan de noodrem wordt getrokken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
GB had of heeft nooit de Euro gehad, dus dat is ook niet zalig makend of wel?
Denk dat ik het wel eens met je ben hoor, de Euro had ik nooit ingevoerd als ik het voor het zeggen had gehad, maar volgens mij was dat om geld op te sporen waar ze niet van wisten waar het was?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:45 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Zaken als de euro en het 'geen monetaire unie zonder politieke unie' zorgt ervoor dat het eigenlijk bijna onmogelijk is om de EU nog te stoppen tenzij er keihard aan de noodrem wordt getrokken.
de andere EU lidstaten zullen niet nog een keer gaan onderhandelen. ze hebben al vrij duidelijk aangegeven dat ze vinden dat de britten de artikel 50 procedure in gang moeten zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Johnson heeft toch in de campagne al aangegeven dat hij een "Leave" in het referendum als mogelijkheid ziet voor meer druk van Britse zijde voor een heronderhandeld EU-lidmaatschap?
En dan met een tweede referendum na zo'n heronderhandeling of het "Leave" ook echt "Leave" is, of misschien toch alsnog "Remain".
Of de kiezers dat gaan waarderen?
Mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:10 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/news/u(...)inkname=news_central
Ik weet het niet. Je hoort Merkel nu ook al zeggen dat de Britse sentimenten in andere landen net zo goed leven en dat een "Zonder het VK gewoon doorgaan als vanouds" geen optie is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:48 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
de andere EU lidstaten zullen niet nog een keer gaan onderhandelen. ze hebben al vrij duidelijk aangegeven dat ze vinden dat de britten de artikel 50 procedure in gang moeten zetten.
Dus denk niet dat Boris Johnson nog veel gaat onderhandelen
Blijkbaar speelt het dus wel als hij dit al zegt.twitter:AFP twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 12:36:35#BREAKING Juncker denies Brexit is beginning of end for EU reageer retweet
Ik schat dat duidelijk in het verdrag van Lissabon staat dat een lidstaat moet aangeven aan de EU (EC?) dat zij eruit willen en dat dan de procedures in gang worden gezet. Nou hebben het EP en de nationale parlementen dat verdrag ongelezen goedgekeurd, het zou voor de hand liggen als de EU zich hierin aan de eigen verdragstekst houdt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:58 schreef J.B. het volgende:
[..]
Eens, maar Johnson zelf begint inmiddels al te draaien
Brussel hamert op snel vertrek Britten, maar Boris Johnson heeft geen haast
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)son-heeft-geen-haast
[..]
Opsodemieteren, en wel zo snel mogelijk. Hij was zelf voor een Brexit maar nu het referendum er is geweest moet het ineens allemaal rustig aan gebeuren, wat een onzin
Of het is hem gewoon gevraagd...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:53 schreef Infection het volgende:
Blijkbaar speelt het dus wel als hij dit al zegt.twitter:AFP twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 12:36:35#BREAKING Juncker denies Brexit is beginning of end for EU reageer retweet
Als je zoveel vertrouwen in de EU hebt, zou het niet eens nodig moeten zijn om zo'n uitspraak te doen.quote:
Dat is zijn eigen probleem inderdaad. Naar verluidt heeft hij na jaren studeren bijna perspectief op het afronden van het eerste deel van zijn cursus.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat jij niet kunt lezen is mijn probleem niet.
Wat moet hij dan doen als hem gevraagd wordt of dit het begin van het einde is van de EU? De vraag negeren?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je zoveel vertrouwen in de EU hebt, zou het niet eens nodig moeten zijn om zo'n uitspraak te doen.
Nonsens, vooralsnog is dit vooral vrij desastreus voor beide partijen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:56 schreef Gutmensch het volgende:
Mooi is wel dat het VK altijd de grootste dwarsligger was voor het doorvoeren van hervormingen in Brussel.
Die zijn we nu kwijt en dat is gewoon positief voor de EU.
Nee, dan niet. Maar er staat nergens dat het hem gevraagd is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen als hem gevraagd wordt of dit het begin van het einde is van de EU? De vraag negeren?
Ga ik voor mezelf eens van uit, hoe belangrijk moet dan iemand niet zijn dat ik die persoon de deur niet wijsquote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:56 schreef Gutmensch het volgende:
Mooi is wel dat het VK altijd de grootste dwarsligger was voor het doorvoeren van hervormingen in Brussel.
#BREAKING Juncker refuses to answer if Brexit is the end of the EUquote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen als hem gevraagd wordt of dit het begin van het einde is van de EU? De vraag negeren?
Dat staat hem toch zeker vrij om te zeggen dat hij geen glazen bol heeft waarin hij de toekomst kan zien toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:58 schreef freako het volgende:
[..]
#BREAKING Juncker refuses to answer if Brexit is the end of the EU
#BREAKING Juncker acknowledges that Brexit is the end of the EU
Aha maar dat is natuurlijk wel vrij aannemelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, dan niet. Maar er staat nergens dat het hem gevraagd is.
Aannames aannames wat is dat of zijn dat wens denken?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha maar dat is natuurlijk wel vrij aannemelijk.
We zullen zien hoe het uitpakt, ik zie dat niet zo negatief in.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nonsens, vooralsnog is dit vooral vrij desastreus voor beide partijen.
Ik heb geen idee wat je hier probeert te zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ga ik voor mezelf eens van uit, hoe belangrijk moet dan iemand niet zijn dat ik die persoon de deur niet wijs
Als er iemand binnenshuis bij mij te veel wensen heeft wijs ik hem de deur, vertrekken dus, taai af man, tenzij hij wel iets inbrengt dan neem ik wel het 1 en ander!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier probeert te zeggen.
Nouja, zo'n 48 procent van alle Britten is onvrijwillig uit de EU gezet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:59 schreef TLC het volgende:
Die Schotten zullen nu wel erg spijt hebben dat ze in het vorige referendum tegen onafhankelijkheid hebben gestemd want nu zijn ze keihard in hun reet geneukt door Engeland.
Ik heb met de Schotten en de Noord-Ieren te doen, onvrijwillig uit Europa gezet![]()
k*t Engeland
Oké John.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als er iemand binnenshuis bij mij te veel wensen heeft wijs ik hem de deur, vertrekken dus, taai af man, tenzij hij wel iets inbrengt dan neem ik wel het 1 en ander!
Wacht maar op de steden!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier probeert te zeggen.
Die groep is wel decennialang aan hun trekken gekomen, nu is de beurt eens aan de overige 52%.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, zo'n 48 procent van alle Britten is onvrijwillig uit de EU gezet.
Jammer dat er daar niemand is die de uitkomst zo kan draaien zoals het hier werd uitgelegd he!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, zo'n 48 procent van alle Britten is onvrijwillig uit de EU gezet.
Ik had een Bremain verwacht inderdaad, maar ik kan prima leven met een Brexit, dat zei ik vantevoren ook al.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:05 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Wacht maar op de steden!
(van gister)
Jij zei gisteren ook een Remain te verwachten toch? Ben je opgebleven vannacht? Hoe verbaast was/ben je? Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik vanmorgen wakker werd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:56 schreef Gutmensch het volgende:
Zeker als over 5 jaar Schotland gezellig weer in de EU zitquote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik had een Bremain verwacht inderdaad, maar ik kan prima leven met een Brexit, dat zei ik vantevoren ook al.
twitter:BBCBreaking twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 12:33:08Young can look forward to "more secure" & "prosperous future", @BorisJohnson says https://t.co/c18GY9M6wf #Brexit https://t.co/H1knKJVfFI reageer retweet
Dat heb ik wel vaker als alleen vanmorgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:08 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik vanmorgen wakker werd.
Ik ben om half vier ofzo in slaap gevallen. Had een Brexit niet verwacht maar de tendens aan het begin van de nacht was toch al wel dat er meer stemmen voor uittreding waren dan verwacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:08 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Jij zei gisteren ook een Remain te verwachten toch? Ben je opgebleven vannacht? Hoe verbaast was/ben je? Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik vanmorgen wakker werd.
Ja, lekker met euro's betalen in Edinburgh.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker als over 5 jaar Schotland gezellig weer in de EU zit
Op zich zou de financiele sector nu hervormd kunnen worden, aangezien het land wat economisch afhankelijk is van die parasiet eruit gaat. Maar met meneer Draghi van Goldman Sachs die 3800 euro van elke Eurozone-ingezetene aan de financiele sector cadeau doet zal dat nog een lastig verhaal worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:56 schreef Gutmensch het volgende:
Omdat er mensen zijn gaan stemmen (arbeiders) die de politiek allang weggecijferd heeft als: "Die komen toch niet opdagen". In plaats daarvan hebben ze zich gericht op jonge kiezers die zeggen dat ze gaan stemmen, maar het uiteindelijk toch niet doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:12 schreef fixatoman het volgende:
Ik vind het wel grappig dat heel the city met hun privé exit polls er compleet naast zaten.
Dat is dan jammer, Juncker heeft te kennen gegeven dat er niet verder onderhandeld wordt en de vraagstelling van het referendum was ook gewoon overduidelijk. Dit soort flauwekul hadden ze zich op voorhand moeten bedenken. Dat voortdurende gezeur om meer privileges is mateloos irritant en ze liggen ook voortdurend dwars binnen de Unie.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Johnson heeft toch in de campagne al aangegeven dat hij een "Leave" in het referendum als mogelijkheid ziet voor meer druk van Britse zijde voor een heronderhandeld EU-lidmaatschap?
En dan met een tweede referendum na zo'n heronderhandeling of het "Leave" ook echt "Leave" is, of misschien toch alsnog "Remain".
Of de kiezers dat gaan waarderen?
En dat beslist Juncker zelf zonder het EU parlement?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:19 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, Juncker heeft te kennen gegeven dat er niet verder onderhandeld wordt en de vraagstelling van het referendum was ook gewoon overduidelijk. Dit soort flauwekul hadden ze zich op voorhand moeten bedenken. Dat voortdurende gezeur om meer privileges is mateloos irritant en ze liggen ook voortdurend dwars binnen de Unie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |