We hebben onze 100% pro-EU'er gevonden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet zozeer "de bevolking" als wel vooral laagopgeleide onderbuiktokkies.
Go EU!
In principe zijn ze gewoon bang gemaakt, feitelijk zal er gewoon weinig veranderen, misschien wat theoretische veranderingen die het democratischer doen ogen maar dat zal het zijn ongeveer.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het VK zich op gaat stellen na een Remain. Volgens de laatste poll is 48% voor een Brexit maar dat betekent niet dat die 52% die-hard EU fans zijn. Van die groep zal ook een groot gedeelte balen van de EU maar vinden ze een Brexit een te grote stap. Labour en de Conservatives kunnen dat natuurlijk niet negeren willen ze overleven. Grote kans dat het VK dan nog meer tegen gaat werken en dat de EU nog minder gedaan krijgt.
Hier in NL volgens mij ookquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:52 schreef Nintex het volgende:
Opkomst is hoog, mensen denken daardoor dat remain wint. Opvallend want in de VS betekend een hoge opkomst juist anti-establishment wins.
Er moet wel het een en ander hervormd worden hoor, maar we kunnen niet zonder EU.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
We hebben onze 100% pro-EU'er gevonden.
Het is niet slim om net zo lang door te gaan totdat 51% aan "laagopgeleide onderbuiktokkies" met hooivorken de boel laten ploffen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet zozeer "de bevolking" als wel vooral laagopgeleide onderbuiktokkies.
Go EU!
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is niet slim om net zo lang door te gaan totdat 51% aan "laagopgeleide onderbuiktokkies" met hooivorken de boel laten ploffen.
Dan moet Gibraltar maar bij Spanje.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:40 schreef Childofthe90s het volgende:
Voor Gibraltar zijn de gevolgen natuurlijk ook desastreus, net als voor Britten die in de EU werken en wonen.
Van die cameraploegen die mensen gaan vragen in central london vs. arsenal.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:40 schreef Monopoly_Man het volgende:
Wel mooi om vandaag toch te zien dat iedereen het er over heeft. En ik ben bijna geen Leave stemmers tegengekomen. Maargoed, mijn vrienden en collega's zijn dan ook (vrij) hoog opgeleide Londeners.
Dat kan ook gewoon onderdeel van de campagne zijn he.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat die veranderingen er wel komen. Veel artikelen voorbij zien komen dat de belangrijke EU-leiders, Merkel voorop, direct elkaar willen ontmoeten om de dialoog te starten over hoe de EU moet veranderen.
Dat zou speltheoretisch een hele onverstandige zet zijn. En Merkel is best verstandig, dus het kan, maar ik denk het niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon onderdeel van de campagne zijn he.
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:44 schreef Kaas- het volgende:
Binnen enkele minuten uitslag van Newcastle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |