Met hier doel ik op Barnsley en omstreken, wat doorgaans het ondergeschoven kindje van London is, samen met veel voormalige industriële gebieden. Het gaat er echt niet beter op worden als er geen aanspraak kan worden gemaakt op EU funding om de boel op te krikken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat gb een nettobetaler is. Vervolgens zijn ze dan natuurlijk wel veel handiger dan nl om geld los te peuteren
Ik denk eerder dat er bij serieuze sporten geen interesse voor is, net als met de Olympische Spelen. Dat is ook bijna alleen voor sporten die verder niemand serieus neemt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat komt niet zo goed uit omdat die precies in de WK-jaren zijn. Maar zoiets i.i.g. ja.
Ik mag het hopen ja.quote:Weet ik, het was ook maar een grapje.
Dat is de AdHD en kleurstoffen versie soms idd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kwestie van smaak natuurlijk. Mag het graag horen.
Sowieso duizend maal liever dan dat Amerikaanse gelul op CNN enz.
Die tradities hebben wel wat, niets mis mee.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vind je dat echt mooi, die enorme poppenkast? Tenenkrommend! Je bent geen lord doe normaal!.Laat wel mooi het religieuze karakter van de staat zien.
Ik vind het prima hoor, hoe meer ze zichzelf belachelijk maken hoe beter wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die tradities hebben wel wat, niets mis mee.
Nou ja, de kans lijkt voorlopig 52% dat ze zichzelf niet belachelijk gaan maken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, hoe meer ze zichzelf belachelijk maken hoe beter wat mij betreft.
Wat mij daar vooral aan stoort (buiten de enorme hoeveelheid propaganda) is dat het zo gehaast en chaotisch is. Alles moet snel, en dan nog die balk onderin beeld de hele tijd. Wat een stelletje nerveuzelingen.quote:
Ik had het over die poppenkast met die gekke namen enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, de kans lijkt voorlopig 52% dat ze zichzelf niet belachelijk gaan maken.
twitter:WhiteWednesday twitterde op donderdag 23-06-2016 om 23:28:33Sky news now saying UKIP/Leave.EU's poll is the opposite - 52% to LEAVE. reageer retweet
Dat weet ik.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik had het over die poppenkast met die gekke namen enzo.
Die stijl heb je zowel bij cnn als bbc idd. De Nederlandse TV is die richting ook op gegaan met balken enzo, ze zijn er door beïnvloedquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat mij daar vooral aan stoort (buiten de enorme hoeveelheid propaganda) is dat het zo gehaast en chaotisch is. Alles moet snel, en dan nog die balk onderin beeld de hele tijd. Wat een stelletje nerveuzelingen.
Ai, wordt het toch nog spannend?quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:34 schreef Nintex het volgende:
Nu een poll met exact de tegen overgestelde uitslag.twitter:WhiteWednesday twitterde op donderdag 23-06-2016 om 23:28:33Sky news now saying UKIP/Leave.EU's poll is the opposite - 52% to LEAVE. reageer retweet
Interestingly, a private poll conducted by one of the campaigns to leave the European Union says that the Out campaign will get 52% of the vote and the In campaign will receive 48% - the complete opposite of what online pollsters YouGov have forecast.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:34 schreef Nintex het volgende:
Nu een poll met exact de tegen overgestelde uitslag.twitter:WhiteWednesday twitterde op donderdag 23-06-2016 om 23:28:33Sky news now saying UKIP/Leave.EU's poll is the opposite - 52% to LEAVE. reageer retweet
twitter:Reuters twitterde op donderdag 23-06-2016 om 23:43:42UPDATE: Poll shows 54 percent remain, 46 percent leave: @ipsosmori Chief Exec Ben Page https://t.co/45ymot6wS5 reageer retweet
Jammer.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:48 schreef Infection het volgende:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 23-06-2016 om 23:43:42UPDATE: Poll shows 54 percent remain, 46 percent leave: @ipsosmori Chief Exec Ben Page https://t.co/45ymot6wS5 reageer retweet
Hopen dat die polls er volledig naast zitten, maar meestal zijn ze wel nauwkeurig. Jammer inderdaad.quote:
Het is maar waar je pollt en hoeveel.quote:
Ik niet. ik zie het wel als ik wakker wordquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is maar waar je pollt en hoeveel.
Wie blijven er tot 4 uur op voor de uitslag?
Ik twijfel net zo lang tot het 4 uur is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tot 1 uur en dan vind ik het wel goed geweest. Kans dat er dan sowieso al wat goeie resultaten binnen zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
65% of lager is gunstig voor Brexitquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:52 schreef Nintex het volgende:
Opkomst is hoog, mensen denken daardoor dat remain wint. Opvallend want in de VS betekend een hoge opkomst juist anti-establishment wins.
Precies mijn plan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Tot 1 uur en dan vind ik het wel goed geweest. Kans dat er dan sowieso al wat goeie resultaten binnen zijn.
Ook goedenavond Dr. Open Deur.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zolang je data drijfzand is, is een statistische analyse dat ook natuurlijk.
twitter:britainelects twitterde op donderdag 23-06-2016 om 23:44:10ITV report Nigel Farage has un-conceded this. reageer retweet
No way. Dat zou politieke zelfmoord bij de komende verkiezingen zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, als een kleine meerderheid Leave stemt (zeg: 53-47) dan veto-en de tories dat echt wel met een Remain
Nee helaas, dat was eigenlijk wel een goed idee geweest. Ik kan de Britse ales, stouts en porters enorm waarderen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nog een lekker Brits biertje aangeschaft?
Daar heeft de EU altijd al schijt aan gehad.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zal uiteindelijk wel uitmonden in een remain. Maar als de huidige schattingen stand houden dan is de verdeling 52% remain tegenover 48% leave nog altijd een vrij ontrustende uitslag wat betreft het draagvlak voor de EU natuurlijk.
Al zal het zo niet opgevat worden.
Voorspelbare zaken zijn voorspelbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:01 schreef sonnyspek het volgende:
Voorspelling: Remain wint marginaal en Juncker/Cameron doen morgen alsof iedereen 'Europa' wilt.
deze hele campaign was dat al.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
No way. Dat zou politieke zelfmoord bij de komende verkiezingen zijn
Ah, ook daar moet je je registreren als kiezer? Wat is dat toch voor een raar angelsaksisch iets?quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:58 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben hier 175,xxx registered voters uit een bevolking van iets van 260,000 ofzo. Even gevraagd of ze ook het percentage/aantal inwoners die ook daadwerkelijk mogen stemmen hebben. Opkomst (anders dan registered uiteraard) komt later pas, maar het ziet er iig beter uit dan normaal . Verhalen van vrienden die gingen stemmen die allemaal zeiden dat het flink drukker was dan normaal.
Wat is het idee daarachter? Hier sturen ze gewoon elke volwassene een stempas.quote:
Cameron niet, die zal blij zijn met de overwinning, maar benadrukken dat hij nu de deal met de EU gaat implementeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:01 schreef sonnyspek het volgende:
Voorspelling: Remain wint marginaal en Juncker/Cameron doen morgen alsof iedereen 'Europa' wilt.
Dat je al in begint te dekken betekent dat de polls er gunstig uitzien.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Het zou heel mooi zijn als het VK nu voor een Brexit kiest maar als het niet gebeurt dan is het ook geen ramp. Er komen wel weer nieuwe kansen. De aard van het beestje is nou eenmaal dat de EU zal blijven falen, meer macht naar zich toe zal blijven trekken en de bevolking tegen zich in het harnas blijft jagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |