Wisselend, en ook een beetje afhankelijk van, tsja, misschien opleidingsniveau of waar men gewoond heeft/geweest is. De meeste mensen die ik ken via werk (universiteit) zijn remaIn. Veel van de lageropgeleiden die ik ken hier via de hardloopclub stemmen Leave. Als ik om me heen kijk naar wat er bijvoorbeeld op de stadspagina gepost wordt op FB is het vooral Leave. Maar mijn twitterfeed wat erg representatief is voor de academische wereld/het adacemisch veld waarin ik me begeef is het RemaiIn....quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat is de tendens in je omgeving, onder de mensen die wel mogen stemmen?
Heh, dat is niet heel verrassend, zelfde als hier bij ons laatste (volkomen onzinnige) referendum.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wisselend, en ook een beetje afhankelijk van, tsja, misschien opleidingsniveau of waar men gewoond heeft/geweest is. De meeste mensen die ik ken via werk (universiteit) zijn remaIn. Veel van de lageropgeleiden die ik ken hier via de hardloopclub stemmen Leave. Als ik om me heen kijk naar wat er bijvoorbeeld op de stadspagina gepost wordt op FB is het vooral Out. Maar mijn twitterfeed wat erg representatief is voor de academische wereld/het adacemisch veld waarin ik me begeef is het RemaiIn....
Ik vind reizen met alleen m'n ID-kaart anders wel makkelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:14 schreef Igen het volgende:
[..]
"Europa" is dan voortaan het gebied van de Oeral totaan de Noordzee.
Dat is echt zo'n gimmick. Net als Schengen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind reizen met alleen m'n ID-kaart anders wel makkelijk.
Yep, de MinFin.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
Wie is 'de chancellor'? De MinFin Osborne?
Osborne ja, Chancellor of the Exchequer.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
Wie is 'the chancellor' over wiens reputatie ze het zojuist hadden op de bbc? De MinFin Osborne?
Is natuurlijk ook wel erg logisch.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:19 schreef J.B. het volgende:
Dat heeft toch ook in een hier geposte poll ergens gestaan? Hoe hoger het opleidingsniveau hoe groter de kans op het stemmen van Remain. Ik kan hem nu zo gauw niet meer vinden. Was ook uitgesplitst naar leeftijd, gelezen krant en regio.
Je bedoelt voetbal toevoegen aan de Commonwealth Games?quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Nu je het zegt, bij een "Leave" vind ik wel dat ze gelijk voor het EK gediskwalificeerd moeten worden. Als ze zich geen Europeanen voelen en zich liever richten op de 'opkomende' landen uit het oude Empire, dan moeten ze maar lekker een Commonwealth-voetbalkampioenschap organiseren.
Ze praten met kaakproblemen. Dat arrogante introverte met een afgeknepen strottenhoofd kán ook heel irritant zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het BBC-programma nu al helemaal relaxed. Britten zijn fijn om naar te luisteren.
Ze hebben ook allemaal van die gekke namen in het Britse systeem. Lord of zus en zo etc. Wel mooi.quote:
Ik vind het vreselijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze praten met kaakproblemen. Dat arrogante introverte met een afgeknepen strottenhoofd kán ook heel irritant zijn.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stiff_upper_lip
Wat betekent dat nou exact? Ik kan het googelen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Osborne ja, Chancellor of the Exchequer.
Kwestie van smaak natuurlijk. Mag het graag horen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze praten met kaakproblemen. Dat arrogante introverte met een afgeknepen strottenhoofd kán ook heel irritant zijn.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stiff_upper_lip
Vind je dat echt mooi, die enorme poppenkast? Tenenkrommend! Je bent geen lord doe normaal!.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal van die gekke namen in het Britse systeem. Lord of zus en zo etc. Wel mooi.
Dat komt niet zo goed uit omdat die precies in de WK-jaren zijn. Maar zoiets i.i.g. ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bedoelt voetbal toevoegen aan de Commonwealth Games?
https://en.wikipedia.org/wiki/Commonwealth_Games
Weet ik, het was ook maar een grapje.quote:De UEFA heeft trouwens veel meer leden dan de EU, net als de FIFA meer leden heeft dan de VN.
Omdat gb een nettobetaler is. Vervolgens zijn ze dan natuurlijk wel veel handiger dan nl om geld los te peuterenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom iedereen hier Leave stemt. Yorkshire heeft honderden miljoenen ponden van de EU gekregen voor haar economische en technische ontwikkeling. En ze spreken allemaal over meer geld voor ons, taking back control... Maar London gaat écht geen geld naar het "Northern Powerhouse" sturen...![]()
Dat scheelt nogal inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kwestie van smaak natuurlijk. Mag het graag horen.
Sowieso duizend maal liever dan dat Amerikaanse gelul op CNN enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |