Stembussen zijn tot 23.00 uur open las ik ergens. Dan ga je niet meer alle uitslagen per gemeente afwachten lijkt me. Uurtje ouwehoeren over de exitpoll en dan naar bedquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Helemaal geen speciale verkiezingsavond op BBC? Of is dat typisch iets Nederlands
Het is meer een verkiezingsnachtspecial op BBC1quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Helemaal geen speciale verkiezingsavond op BBC? Of is dat typisch iets Nederlands
OK nice, dat is nog een acceptabel tijdstipquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is meer een verkiezingsnachtspecial op BBC1
[ afbeelding ]
Zo goed als alle indicatoren wijzen erop dat het een Bremain wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef Monolith het volgende:
Aan de odds te zien lijkt de kans op Remain wat groter te zijn geworden?
Het tellen in de UK duurt erg lang. Het duurt uren voordat de eerste uitslagen pas binnendruppelen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
OK nice, dat is nog een acceptabel tijdstip
Waaruit blijkt dat Nederlanders en masse voor een Bremain zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:41 schreef Klopkoek het volgende:
Nederland lijdt aan Stockholm syndroom. Ze willen graag genaaid worden door de Britten die van twee walletjes eten.
Beide partijen met haken over of net in de sloot. Behoorlijk verdeeld land.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zo goed als alle indicatoren wijzen erop dat het een Bremain wordt.
Jij bent zo'n schandelijke parasiet die Engelse woonruimte bezet houdt en de lonen omlaag drukt hè.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben geneigd op te blijven om te kijken wat er gebeurt. Maar ik moet natuurlijk niet het risico lopen dat ik te moe ben voor de lange deportatiereis
jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 20:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Jij bent zo'n schandelijke parasiet die Engelse woonruimte bezet houdt en de lonen omlaag drukt hè.
Betfair en Ladbrokes in elk geval.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:16 schreef richolio het volgende:
Kan ik ook hierop wedden op Unibet ofzo?
Omdat nu alleen de peilingen vooraf bekend zijn. Na 23 uur zal er wel een exit poll komen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:22 schreef RickoKun het volgende:
Mensen, ik ben lui en heb dit topic niet doorgelezen, maar waarom hoor ik en lees ik niks en de media over de prognose van het referendum?
70-80% is de verwachting, dat valt dus meequote:Op donderdag 23 juni 2016 22:20 schreef Klopkoek het volgende:
Het door klimaatverandering gebrachte weer kan wel de opkomst drukken. Met dank aan de klimaatsceptici en de industrie lobby.
Er zijn toch geen exitpolls, toch ook niet aan het einde?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat nu alleen de peilingen vooraf bekend zijn. Na 23 uur zal er wel een exit poll komen.
Aha, kan ook. Dan wordt het wachten tot morgenochtendquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Er zijn toch geen exitpolls, toch ook niet aan het einde?
Om uiterlijk drie uur is de uitkomst waarschijnlijk wel duidelijk. Dat red ik wel met m'n vrije dag morgenquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, kan ook. Dan wordt het wachten tot morgenochtend
Mocht jij ook stemmen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik niet. Denk dat ik dan al ben gezwicht voor de slaap!
Jammer dat er nog geen reedt bekend is kwa exit pollsquote:
Inderdaad. De onbeslisten zullen massaal Bremain stemmen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:32 schreef Gutmensch het volgende:
Ik ga ook uit van een Bremain. Dat zie je bijna altijd bij dit soort referenda, men kiest voor de bestaande situatie omdat verandering veel onzekerder is.
Ja pff. Zit eigenlijk een beetje voor jan lul te kijken nu.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen reedt bekend is kwa exit polls
Lang wachten op uitslagen.
Ja, tot zes uur morgenochtend, zie post #254.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja pff. Zit eigenlijk een beetje voor jan lul te kijken nu.
Nieuwsuur nog ff nu, straks BBC, ervan uitgaande dat die een nachtshow zullen hebben.
Goede zaak.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is meer een verkiezingsnachtspecial op BBC1
[ afbeelding ]
De markten gaan hier ook vanuit, en ik geloof dat de banken in the city hun eigen exit polls krijgen. Dus (helaas) waarschijnlijk geen Brexit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:46 schreef RickoKun het volgende:
Nou ben ik geen politiek ingesteld mens, maar wat ik inderdaad door krijg zoals van jullie als de eerdere polls zal het wel een bremain worden.
Als het toch een Brexit wordt dan las ik hier en daar al dat er zoveel drukte kan zijn op de tradefloors dat transacties vertraagd of niet uitgevoerd kunnen worden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Moet je nagaan als het toch een Brexit gaat worden, iedereen op het verkeerde been
Je bent illegaal?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, alleen mensen met citizenship...
EU-burgers zijn nooit ilegaal in het VK.quote:
Wat is de tendens in je omgeving, onder de mensen die wel mogen stemmen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, alleen mensen met citizenship...
Pff.. het is al laatquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
EU-burgers zijn nooit ilegaal in het VK.
Als er een Brexit komt zal dat waarschijnlijk veranderen.
Zou een grote overwinning voor de EU zijn..quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:57 schreef L3gend het volgende:
Koersen hier in de VS zijn de laatste uur naar boven geschoten, geruchten dat exit polls die de beleggers en hedge funds hebben, aangeven dat Remain met comfortabele verschil gaat winnen
Ik hoop dat dat gaat gebeuren. Dat zou flink wat wind uit de zeilen van de nationaalpopulisten nemen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou een grote overwinning voor de EU zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |