Moet ook weer zwart wordenquote:Kick-Ass debuteerde in 2008 en kon rekenen op zeer goede recensies. De film die in 2010 volgde werd eveneens erg goed ontvangen. In plaats van een blanke, mannelijke nerd in de hoofdrol zal ditmaal een donkere vrouw als heldin centraal staan. De serie had eerder al de befaamde Hit-Girl als vrouwelijk personage, die in de verfilming werd vertolkt door Chloë Grace Moretz.
Had even een donkere wolk boven mijn hoofd.quote:
Dat zeker.quote:
uncharted.. kan slechtere games verzinnenquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ik al een tijdje niet gegamed heb.
wat zijn jouw hobby's?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
weet niet welk deel. en ik hou niet van gamen :p
Ja, weet jequote:Op donderdag 23 juni 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
uncharted.. kan slechtere games verzinnen
haha, heb ik ook met bepaalde seriesquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, weet jeik vind die games zo gruwelijk goed dat ik het zonde vind om te spelen.
Dan heb ik hem straks uit en houd het op![]()
nojoke.
Ghehe dat had ik ook, heb ook echt weken over 4 gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, weet jeik vind die games zo gruwelijk goed dat ik het zonde vind om te spelen.
Dan heb ik hem straks uit en houd het op![]()
nojoke.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, heb ik ook met bepaalde series
Oh wowquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ghehe dat had ik ook, heb ook echt weken over 4 gedaan.
ik sta hier helemaal hetzelfde in, alles ontdekken en uitpluizenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
Wil met dat soort games altijd echt even mijn tijd nemen en er voor gaan zitten en niks missen.
Boks.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik sta hier helemaal hetzelfde in, alles ontdekken en uitpluizen
Dat is ook het type game wat ik het liefste wil Platinummen, dus meermaals spelen, lekker veel variatie in je gameplay, collectibles. Haal ik echt plezier uit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
Wil met dat soort games altijd echt even mijn tijd nemen en er voor gaan zitten en niks missen.
😏quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik sta hier helemaal hetzelfde in, alles ontdekken en uitpluizen
Daarom Hitman, als die straks helemaal uit is. Genot is dat.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is ook het type game wat ik het liefste wil Platinummen, dus meermaals spelen, lekker veel variatie in je gameplay, collectibles. Haal ik echt plezier uit.
Oja Boks!quote:
Dat heb ik dan weer nooit gehad eigenlijk. Platinummen. Maar snap het wel idd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is ook het type game wat ik het liefste wil Platinummen, dus meermaals spelen, lekker veel variatie in je gameplay, collectibles. Haal ik echt plezier uit.
Ja vind ik leuk, heb ik het gevoel een spel écht te hebben afgerond.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja Boks!
[..]
Dat heb ik dan weer nooit gehad eigenlijk. Platinummen. Maar snap het wel idd.
NOU JE VERWACHT HET NIET HOORquote:At work, William's brother is revealed to be the real William Blakely – William 1.
Sterker nog, het is zo... niet alleen een gevoelquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja vind ik leuk, heb ik het gevoel een spel écht te hebben afgerond.
JA GVD IK WAS HEM NET AAN HET DOWNLOADEquote:
Gebeurd al in de eerste acte. Daarna wordt het een achtbaan aan emoties gevuld met twists, draaiiingen en wendingen. De ene nog gekker dan de ander.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JA GVD IK WAS HEM NET AAN HET DOWNLOADE
Echt een vrouwenfilm dus.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gebeurd al in de eerste acte. Daarna wordt het een achtbaan aan emoties gevuld met twists, draaiiingen en wendingen. De ene nog gekker dan de ander.
Het is gebeurt*, ik maakte een taalfout. Een dt-fout nog wel. De Dries Roelvink onder de taalfouten. De Hans Kraaij Jr. onder de verloedering der Neerlandsche taal.quote:
De Jan Mulder onder voetbalcommentatorenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is gebeurt*, ik maakte een taalfout. Een dt-fout nog wel. De Dries Roelvink onder de taalfouten. De Hans Kraaij Jr. onder de verloedering der Neerlandsche taal.
Allemaal niet zo boeiendquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is gebeurt*, ik maakte een taalfout. Een dt-fout nog wel. De Dries Roelvink onder de taalfouten. De Hans Kraaij Jr. onder de verloedering der Neerlandsche taal.
Oké, Remqoquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal niet zo boeienddit is geen sollicitatiebrief.
Ik heb een reputatie hoog te houden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal niet zo boeienddit is geen sollicitatiebrief.
Gewoon niet caren man.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden.
Waar is die eigenlijk?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 23 juni 2016 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon niet caren man.
[..]
Waar is die eigenlijk?
quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heeft zijn provider gevraagd om FOK te blokkeren
Snap je hem? De grap is dat user Braddie (meest recent aanwezig onder de kloon 'MrBradge') vaak zegt dat hij nooit meer terugkomt op FOK! maar dat hij dan (vaak nog de volgende dag) gewoon weer dominant aanwezig is wegens een kenbare ontbering uit intrinsieke discipline. Mede door een relatief aanwezige zelfkennis heeft deze user besloten via zijn provider directe toegang tot FOK! te laten blokkeren. Oberkullie refereerde naar voorgenoemde gebeurtenis om een parallel te trekken tussen de afwezigheid van user Remqo en de afwezigheid van deze Braddie.quote:
Jij verveelt je echt, hè?quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap je hem? De grap is dat user Braddie (meest recent aanwezig onder de kloon 'MrBradge') vaak zegt dat hij nooit meer terugkomt op FOK! maar dat hij dan (vaak nog de volgende dag) gewoon weer dominant aanwezig is wegens een kenbare ontbering uit intrinsieke discipline. Mede door een relatief aanwezige zelfkennis heeft deze user besloten via zijn provider directe toegang tot FOK! te laten blokkeren. Oberkullie refereerde naar voorgenoemde gebeurtenis om een parallel te trekken tussen de afwezigheid van user Remqo en de afwezigheid van deze Braddie.
Ik heb morgen m'n laatste werkdag en ik koester wrok tegen de directeur dus ik zit een beetje m'n tijd uit te zitten met Reddit en FOK!.quote:
Ja, maar bedankt voor deze uiteenzetting.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap je hem? De grap is dat user Braddie (meest recent aanwezig onder de kloon 'MrBradge') vaak zegt dat hij nooit meer terugkomt op FOK! maar dat hij dan (vaak nog de volgende dag) gewoon weer dominant aanwezig is wegens een kenbare ontbering uit intrinsieke discipline. Mede door een relatief aanwezige zelfkennis heeft deze user besloten via zijn provider directe toegang tot FOK! te laten blokkeren. Oberkullie refereerde naar voorgenoemde gebeurtenis om een parallel te trekken tussen de afwezigheid van user Remqo en de afwezigheid van deze Braddie.
Hij weet wel veel inside info, ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:01 schreef HPLC het volgende:
LurkJeRot
Soms heb ik echt het idee dat dit WCH is
Zoek het uit, doe waar je goed in bent. De wereld rekent op jou!quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:01 schreef HPLC het volgende:
LurkJeRot
Soms heb ik echt het idee dat dit WCH is
Deze vind ik wat minder geslaagd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
"Goh TARDIS.", hoor ik jullie al denken, "wil jij dan niet de zogeheten 'bigger man' zijn in deze situatie?"
"Ach", denk ik dan, "ik ben al 1,92m, ik ben lang zat."
Ik ben alleen goed in uitloggenquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoek het uit, doe waar je goed in bent. De wereld rekent op jou!
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Deze vind ik wat minder geslaagd.
Hij blijft goed hequote:Op donderdag 23 juni 2016 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
hehequote:Op donderdag 23 juni 2016 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat je je talenten zo verkwanselt
Ghehe, weet ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik sla toch een volstrekt normale toon aan? Enkel respect en waardering voor jou, beste vriend. Ik zet echter niet mijn integriteit op het spel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Vind je dat ik dat doequote:Op donderdag 23 juni 2016 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik sla toch een volstrekt normale toon aan? Enkel respect en waardering voor jou, beste vriend. Ik zet echter niet mijn integriteit op het spel.
quote:
Schijnt dat modus niet meer kan posten ivm het leveren van de tegenprestatie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je iets over veer post reageert modus direct
Je hebt toch al gevlogen vandaag?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
Eens kijken of ik dit weekend echt kan vliegen. Ghehe.
Waarom doe jij ineens zo lullig tegen mijquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het ding tussen je benen lijkt anders meer op een clit, dan op het mannelijke geslachtsorgaan
Hij is met Fantasie Travel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is hij met SET-reizen?
[ afbeelding ]
Afgunst.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom doe jij ineens zo lullig tegen mij
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom doe jij ineens zo lullig tegen mij
Hou gvd je klep dicht of ik flikker je uit de appquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
Hey prof wist je dat Ober met je wil neuken trouwens?
Ja maar in een simulator van een 737. En maandag moet ik op een oud ding vliegen wat niet 254 knopjes heeft maar gewone meters zoals in die kleine vliegtuigjes.quote:
Oké vooruitquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
geintje kerel, maar kon me niet inhouden
Nelis heeft nog wel een paar vette mods voor Flightsimulator.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar in een simulator van een 737. En maandag moet ik op een oud ding vliegen wat niet 254 knopjes heeft maar gewone meters zoals in die kleine vliegtuigjes.
Oké en die PI past hierbij omdat? Was gewoon een serieuze vraag omdat ik interesse wilde tonen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar in een simulator van een 737. En maandag moet ik op een oud ding vliegen wat niet 254 knopjes heeft maar gewone meters zoals in die kleine vliegtuigjes.
Gewoon de waanzin van een wezen dat een week per maand bloed. Jij zou daar ook niet beter van worden.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hou gvd je klep dicht of ik flikker je uit de app
Ben blij okquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké en die PI past hierbij omdat? Was gewoon een serieuze vraag omdat ik interesse wilde tonen.
Jammer, echt jammer.
Sowwwowowowowquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het ding tussen je benen lijkt anders meer op een clit, dan op het mannelijke geslachtsorgaan
Ben je nou oprecht geïnteresseerd of wil je alleen geïnteresseerd overkomen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké en die PI past hierbij omdat? Was gewoon een serieuze vraag omdat ik interesse wilde tonen.
Jammer, echt jammer.
Schildpadquote:
Sowquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon de waanzin van een wezen dat een week per maand bloed. Jij zou daar ook niet beter van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |