Oké, Remqoquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal niet zo boeienddit is geen sollicitatiebrief.
Ik heb een reputatie hoog te houden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal niet zo boeienddit is geen sollicitatiebrief.
Gewoon niet caren man.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden.
Waar is die eigenlijk?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 23 juni 2016 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon niet caren man.
[..]
Waar is die eigenlijk?
quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heeft zijn provider gevraagd om FOK te blokkeren
Snap je hem? De grap is dat user Braddie (meest recent aanwezig onder de kloon 'MrBradge') vaak zegt dat hij nooit meer terugkomt op FOK! maar dat hij dan (vaak nog de volgende dag) gewoon weer dominant aanwezig is wegens een kenbare ontbering uit intrinsieke discipline. Mede door een relatief aanwezige zelfkennis heeft deze user besloten via zijn provider directe toegang tot FOK! te laten blokkeren. Oberkullie refereerde naar voorgenoemde gebeurtenis om een parallel te trekken tussen de afwezigheid van user Remqo en de afwezigheid van deze Braddie.quote:
Jij verveelt je echt, hè?quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap je hem? De grap is dat user Braddie (meest recent aanwezig onder de kloon 'MrBradge') vaak zegt dat hij nooit meer terugkomt op FOK! maar dat hij dan (vaak nog de volgende dag) gewoon weer dominant aanwezig is wegens een kenbare ontbering uit intrinsieke discipline. Mede door een relatief aanwezige zelfkennis heeft deze user besloten via zijn provider directe toegang tot FOK! te laten blokkeren. Oberkullie refereerde naar voorgenoemde gebeurtenis om een parallel te trekken tussen de afwezigheid van user Remqo en de afwezigheid van deze Braddie.
Ik heb morgen m'n laatste werkdag en ik koester wrok tegen de directeur dus ik zit een beetje m'n tijd uit te zitten met Reddit en FOK!.quote:
Ja, maar bedankt voor deze uiteenzetting.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap je hem? De grap is dat user Braddie (meest recent aanwezig onder de kloon 'MrBradge') vaak zegt dat hij nooit meer terugkomt op FOK! maar dat hij dan (vaak nog de volgende dag) gewoon weer dominant aanwezig is wegens een kenbare ontbering uit intrinsieke discipline. Mede door een relatief aanwezige zelfkennis heeft deze user besloten via zijn provider directe toegang tot FOK! te laten blokkeren. Oberkullie refereerde naar voorgenoemde gebeurtenis om een parallel te trekken tussen de afwezigheid van user Remqo en de afwezigheid van deze Braddie.
Hij weet wel veel inside info, ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:01 schreef HPLC het volgende:
LurkJeRot
Soms heb ik echt het idee dat dit WCH is
Zoek het uit, doe waar je goed in bent. De wereld rekent op jou!quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:01 schreef HPLC het volgende:
LurkJeRot
Soms heb ik echt het idee dat dit WCH is
Deze vind ik wat minder geslaagd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
"Goh TARDIS.", hoor ik jullie al denken, "wil jij dan niet de zogeheten 'bigger man' zijn in deze situatie?"
"Ach", denk ik dan, "ik ben al 1,92m, ik ben lang zat."
Ik ben alleen goed in uitloggenquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoek het uit, doe waar je goed in bent. De wereld rekent op jou!
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Deze vind ik wat minder geslaagd.
Hij blijft goed hequote:Op donderdag 23 juni 2016 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
hehequote:Op donderdag 23 juni 2016 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat je je talenten zo verkwanselt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |