Je hebt toch al gevlogen vandaag?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
Eens kijken of ik dit weekend echt kan vliegen. Ghehe.
Waarom doe jij ineens zo lullig tegen mijquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het ding tussen je benen lijkt anders meer op een clit, dan op het mannelijke geslachtsorgaan
Hij is met Fantasie Travel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is hij met SET-reizen?
[ afbeelding ]
Afgunst.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom doe jij ineens zo lullig tegen mij
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom doe jij ineens zo lullig tegen mij
Hou gvd je klep dicht of ik flikker je uit de appquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
Hey prof wist je dat Ober met je wil neuken trouwens?
Ja maar in een simulator van een 737. En maandag moet ik op een oud ding vliegen wat niet 254 knopjes heeft maar gewone meters zoals in die kleine vliegtuigjes.quote:
Oké vooruitquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
geintje kerel, maar kon me niet inhouden
Nelis heeft nog wel een paar vette mods voor Flightsimulator.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar in een simulator van een 737. En maandag moet ik op een oud ding vliegen wat niet 254 knopjes heeft maar gewone meters zoals in die kleine vliegtuigjes.
Oké en die PI past hierbij omdat? Was gewoon een serieuze vraag omdat ik interesse wilde tonen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar in een simulator van een 737. En maandag moet ik op een oud ding vliegen wat niet 254 knopjes heeft maar gewone meters zoals in die kleine vliegtuigjes.
Gewoon de waanzin van een wezen dat een week per maand bloed. Jij zou daar ook niet beter van worden.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hou gvd je klep dicht of ik flikker je uit de app
Ben blij okquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké en die PI past hierbij omdat? Was gewoon een serieuze vraag omdat ik interesse wilde tonen.
Jammer, echt jammer.
Sowwwowowowowquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het ding tussen je benen lijkt anders meer op een clit, dan op het mannelijke geslachtsorgaan
Ben je nou oprecht geïnteresseerd of wil je alleen geïnteresseerd overkomen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké en die PI past hierbij omdat? Was gewoon een serieuze vraag omdat ik interesse wilde tonen.
Jammer, echt jammer.
Schildpadquote:
Sowquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon de waanzin van een wezen dat een week per maand bloed. Jij zou daar ook niet beter van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |