abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163242299
Pfff, moet nog zes dagen na deze dag gelukkig nog maar vijf. Het lijkt me wel een martelgang.

Ik heb echt geen zin meer Maja mijn vliegticket en shit is allemaal voor woensdag. Bah bah ik heb geen zin meer echt geen zin meer. Wil naar huis.
pi_163242324
Bij mij helpt afleiding dmv lichamelijke activiteiten goed tegen heimwee.
pi_163242436
Hoe lang ben je al op de plek van vakantie? Was het een vrijwillige vakantie, of? Heb nooit last gehad van heimwee op vakanties, dus hoe je daar het beste mee om kan gaan zou ik zo niet weten :(
pi_163242526
Waar zit je? En met wie?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_163242545
Je bent toch thuis op FOK!? Thuis is where the FOK!s is! :s)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_163242667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoe lang ben je al op de plek van vakantie? Was het een vrijwillige vakantie, of? Heb nooit last gehad van heimwee op vakanties, dus hoe je daar het beste mee om kan gaan zou ik zo niet weten :(
Hmm met een kameraad maar op het laatste wilde ik niet meer zo. Toch gegaan vond het lullig alles af te blazen.

Die kameraad is niks mis mee, goeie kerel maar het vervelende is bv. Hij zegt laten we naar dat mooie strand gaan met bus, ik zeg prima maar vind er geen flikker aan. We komen aan ik zeg Ik ga me wat lezen met een fanta en hij gaat zwemmen. Uurtje later komt hij boos aan met dat hij extra voor mij moeite had gekomen hierheen te komen met mij terwijl tja ik liever gewoon hier op het hotel bleef. :') dus ik vind het vervelend en nu een beetje spanning. Ik vind het heerlijk om in het hotel wat te lezen gewoon.
pi_163242672
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:53 schreef dimmak het volgende:
Waar zit je? En met wie?
Zie post boven.
pi_163242690
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:00 schreef Argo het volgende:

[..]

Hmm met een kameraad maar op het laatste wilde ik niet meer zo. Toch gegaan vond het lullig alles af te blazen.

Die kameraad is niks mis mee, goeie kerel maar het vervelende is bv. Hij zegt laten we naar dat mooie strand gaan met bus, ik zeg prima maar vind er geen flikker aan. We komen aan ik zeg Ik ga me wat lezen met een fanta en hij gaat zwemmen. Uurtje later komt hij boos aan met dat hij extra voor mij moeite had gekomen hierheen te komen met mij terwijl tja ik liever gewoon hier op het hotel bleef. :') dus ik vind het vervelend en nu een beetje spanning. Ik vind het heerlijk om in het hotel wat te lezen gewoon.
Tja, verschillende interesses. Gevaarlijk op vakantie.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_163242729
Bier drinken helpt.
Moeten zij weten
pi_163242761
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:00 schreef Argo het volgende:

[..]

Daarom ga ik sowieso nooit met iemand op vakantie als we niet echt dezelfde verwachtingen hebben van een vakantie. Wel een wijze les!
pi_163242807
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bier drinken helpt.
Dit. Als ik met een saai persoon als TS op vakantie zou zijn zou ik hem elke dag volgieten
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:08:35 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163242826
Een vakantie die naar huis wil, dat kom je niet vaak tegen!

Maar vooral in zo'n ikwilnie-modus blijven hangen. Dan weet je zeker dat er geen verbetering komt en dat het uitzitten wordt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:15:33 #13
319979 Fok-it
All is well
pi_163242957
Voortaan lekker 6 weken op zolder blijven. Eng hoor. Dingen ondernemen

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2016 16:18:11 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:18:20 #14
438758 zeer
Opritsjniki
pi_163243006
Maar dan stop je toch gewoon met fantaseren en ben je weer bij papa en mama thuis?
pi_163243052
*O* Alleen op vakantie *O*

Ooooh ik vind het zo heerlijk! Vooral alleen maar doen waar je zelf zin in hebt en verders lekker niks. Ook als dat, wanneer het stralend mooi weer is, een stuk lezen gevolgd door een tukje, op bed is *O*

Ik hou ook van vakanties met mensen hoor en een vakantie alleen moet me niet te lang duren, maar oeeeeh ik kan het echt heerlijk vinden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163243092
Ga de kroeg in en zuip je klem.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_163243163
Enige oplossing in dit geval is zuipen elke avond.
pi_163243226
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Voortaan lekker 6 weken op zolder blijven. Eng hoor. Dingen ondernemen
Waarheid als een koe.
pi_163243317
Waarom ga je dan op vakantie met iemand die hele andere dingen leuk vindt?

Overdag op je hotelkamer gaan zitten lezen vind ik trouwens wel zonde van je reis hoor. Kun je net zo goed op zolder blijven. Maar ja, zo denk ik.
pi_163243427
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom ga je dan op vakantie met iemand die hele andere dingen leuk vindt?

Overdag op je hotelkamer gaan zitten lezen vind ik trouwens wel zonde van je reis hoor. Kun je net zo goed op zolder blijven. Maar ja, zo denk ik.
Welnee! Geen gezeik aan je hoofd, heerlijk klimaat, raampje open.

Kdoe het ook liever dan naar zo'n fucking toeristrap op weg :@

http://humortv.vara.nl/fragment/griekenland/ Zo ik :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163243441
Lekker zo'n molensteen als TS mee op vakantie.
pi_163243506
Schopje KLB en daarna graag slotje.
pi_163243598
Heeft vakantie benen?
pi_163243836
Lijkt me echt een hel om met TS op vakantie te gaan. Als zelfs een fucking strand al teveel gedoe is. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_163243965
Nou, die vriend ben je kwijt.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')