Hmm met een kameraad maar op het laatste wilde ik niet meer zo. Toch gegaan vond het lullig alles af te blazen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoe lang ben je al op de plek van vakantie? Was het een vrijwillige vakantie, of? Heb nooit last gehad van heimwee op vakanties, dus hoe je daar het beste mee om kan gaan zou ik zo niet weten
Tja, verschillende interesses. Gevaarlijk op vakantie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm met een kameraad maar op het laatste wilde ik niet meer zo. Toch gegaan vond het lullig alles af te blazen.
Die kameraad is niks mis mee, goeie kerel maar het vervelende is bv. Hij zegt laten we naar dat mooie strand gaan met bus, ik zeg prima maar vind er geen flikker aan. We komen aan ik zeg Ik ga me wat lezen met een fanta en hij gaat zwemmen. Uurtje later komt hij boos aan met dat hij extra voor mij moeite had gekomen hierheen te komen met mij terwijl tja ik liever gewoon hier op het hotel bleef.dus ik vind het vervelend en nu een beetje spanning. Ik vind het heerlijk om in het hotel wat te lezen gewoon.
Daarom ga ik sowieso nooit met iemand op vakantie als we niet echt dezelfde verwachtingen hebben van een vakantie. Wel een wijze les!quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm met een kameraad maar op het laatste wilde ik niet meer zo. Toch gegaan vond het lullig alles af te blazen.
Die kameraad is niks mis mee, goeie kerel maar het vervelende is bv. Hij zegt laten we naar dat mooie strand gaan met bus, ik zeg prima maar vind er geen flikker aan. We komen aan ik zeg Ik ga me wat lezen met een fanta en hij gaat zwemmen. Uurtje later komt hij boos aan met dat hij extra voor mij moeite had gekomen hierheen te komen met mij terwijl tja ik liever gewoon hier op het hotel bleef.dus ik vind het vervelend en nu een beetje spanning. Ik vind het heerlijk om in het hotel wat te lezen gewoon.
Waarheid als een koe.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Voortaan lekker 6 weken op zolder blijven. Eng hoor. Dingen ondernemen
Welnee! Geen gezeik aan je hoofd, heerlijk klimaat, raampje open.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom ga je dan op vakantie met iemand die hele andere dingen leuk vindt?
Overdag op je hotelkamer gaan zitten lezen vind ik trouwens wel zonde van je reis hoor. Kun je net zo goed op zolder blijven. Maar ja, zo denk ik.
Interesseert hem toch nietquote:
Zoek je dan op vakantie een one night stand of sla je liever de hand aan je zelf?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alleen op vakantie
Ooooh ik vind het zo heerlijk! Vooral alleen maar doen waar je zelf zin in hebt en verders lekker niks. Ook als dat, wanneer het stralend mooi weer is, een stuk lezen gevolgd door een tukje, op bed is
Ik hou ook van vakanties met mensen hoor en een vakantie alleen moet me niet te lang duren, maar oeeeeh ik kan het echt heerlijk vinden.
Volgens mij doen hele volksstammen dat. O nee, die lopen tenminste 's ochtends nog naar het zwembad om hun handdoekje klaar te leggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:14 schreef Questular het volgende:
Op vakantie gaan om vervolgens op het hotel te willen blijven zitten om te lezen.... wauw.... stel je voor je gaat iets leuks doen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij doen hele volksstammen dat. O nee, die lopen tenminste 's ochtends nog naar het zwembad om hun handdoekje klaar te leggen.
volgend jaar heb je waarschijnlijk de hele vakantie voor jezelfquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Wanneer kwam je voor het laatst uit je zolderkamer?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is exact waarom ik nooit op vakantie durf.
Misschien heeft ts zich wel in coma gezopenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
TS neemt gelijk vakantie van fok door dit topic
Net nogquote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:45 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wanneer kwam je voor het laatst uit je zolderkamer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |