ik heb maar een uur geslapen ik ga mezelf verdrinkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:49 schreef 2NutZ het volgende:
zucht moet nog zo veel doen maar lig in bed en wil er niet uit. wat een ellende
Waarom?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb maar een uur geslapen ik ga mezelf verdrinken
Wat fijn dat jij ook oneliner.2.0 hebt aangeschaft.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb QuoteEenChagrijnigeUser3.0quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij ook oneliner.2.0 hebt aangeschaft.
Hoe denk jij dat het gaat vallen dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan liever vandaag ipv een neverendum.
De praktijk van een Brexit? Ja economisch iets minder, maar kan wel ruimte maken voor hervorming van de EU.quote:
Oh ja bedoelde eigenlijk of je denkt dat het gaat gebeuren, lijkt me wel namelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
De praktijk van een Brexit? Ja economisch iets minder, maar kan wel ruimte maken voor hervorming van de EU.
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij ook oneliner.2.0 hebt aangeschaft.
Maar denk een krappe remain.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja bedoelde eigenlijk of je denkt dat het gaat gebeuren, lijkt me wel namelijk.
Maar ja dat laatste kan ik me wel in vinden.
Ja gts.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pffffffffff fap fap fap gvd m4?
Hoop gewoon dat ze oprotten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh toch wel, ik zie het niet gebeuren eigenlijk.
Anders check je mijn PI.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
Op zich wel geinig dat mensen hun humeur zo kunnen laten beïnvloeden door seks. Ik heb dat helemaal niet. Seks is leuk op het moment maar ik ben de volgende dag niet meer of minder vrolijk afhankelijk van of ik wel of geen seks heb gehad.
Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop gewoon dat ze oprotten.
Maar dat is als Nederlander, als Brit had ik liever remain gehad denk ik.
Die ging even over mijn hoofd..quote:
Dit idd. Maar als je het bijna nooit hebt snap ik het wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
Op zich wel geinig dat mensen hun humeur zo kunnen laten beïnvloeden door seks. Ik heb dat helemaal niet. Seks is leuk op het moment maar ik ben de volgende dag niet meer of minder vrolijk afhankelijk van of ik wel of geen seks heb gehad.
Was een quote.quote:
Zou ook kunnen, vind allebei best spannend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
HahaIk persoonlijk zie ze liever blijven, als Brit al helemaal inderdaad. Denk juist dat het goed is voor de EU als ze hier 'doorheen komen'.
Ja dat zeker, belangrijk moment dit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, vind allebei best spannend.
Geen dank.quote:
Gelijk heb je jongen, geniet ervan zonder sigaretten dan wel hè.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
idd, ga middagje vrij nemen zo
Ook maar 1 uur geslapen zeker?quote:
Wat een ellende allemaal.quote:
hahaha deze manquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelijk heb je jongen, geniet ervan zonder sigaretten dan wel hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:36 schreef Zosk het volgende:
Doet deze het? NSFW though.Gast doe normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja, maar denk wel dat hier een ban op staat man.quote:
Flauwekul zeg.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, ben een keer geband voor een getekende vagina.
Oh oké, wat een toestand.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar denk wel dat hier een ban op staat man.
Prima toch dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar denk wel dat hier een ban op staat man.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:41 schreef Zosk het volgende:
Mag dit dan ook niet?Dat is beter dan alles wat jij gepost hebt netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag dit dan ook niet?Dat mag wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben op m'n werk, kan je beschrijven wat hij postte?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is beter dan alles wat jij gepost hebt net
Mag dit dan ook niet?Tering jantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is beter dan alles wat jij gepost hebt net
Klik eropquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben op m'n werk, kan je beschrijven wat hij postte?
Oké gelukkig.quote:
rip zoskquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké gelukkig.
Ik ga dat andere niet weghalen hoor, staat in een spoiler vind het wel best.
Wist niet dat daar zo moeilijk over gedaan wordt.
Als het niet mag lekker verwijderen toch, ga je toch niet iemand voor bannen.
Mocht het zo zijn hebben jullie lekker rust toch.quote:
Dat is wel zo iddquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn hebben jullie lekker rust toch.
Niels vond het wel fijn gezien zijn reactie.
quote:
Gewoon mijn mening.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
hahah die zosk is echt kkgrappig man, wat een lolbroek ching chau woetsie woe
hahahahhahahahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
hahah die zosk is echt kkgrappig man, wat een lolbroek ching chau woetsie woe
quote:
Je bent gewoon zwakquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:49 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zei toch. 08:00 wekker > snoozen > 10:00 eruit. Is nog echt zo ook.
Zo gaat dat ongeveer bij mij ook, maar dan van 6 tot 8 oid.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:49 schreef -supergirl- het volgende:
Echt hè.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie zo'n medewerker die de social doet echt met stomheid geslagen dit berichtje typen.
rustig.quote:
Depressieve muts.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:49 schreef -supergirl- het volgende:
Geen billen meer posten, mijn bureau staat scheef nu.quote:
Ben al klaar, ben ff wat vooruit aan het plannen voor tijdens mijn afwezigheid.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen billen meer posten, mijn bureau staat scheef nu.
Tipje van de sluier van je plannen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben al klaar, ben ff wat vooruit aan het plannen voor tijdens mijn afwezigheid.
We kijken ernaar uitquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben al klaar, ben ff wat vooruit aan het plannen voor tijdens mijn afwezigheid.
gvd ja iddquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We kijken ernaar uit
Je afwezigheid dan
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We kijken ernaar uit
Je afwezigheid dan
Ik begrijp dat wel hoor stelletje beta mannetjes.quote:
quote:
Ik ben ook oud, prima toch?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh die zijn zo oud.
Fah King Su Pah.
No Pah King.
Etc.
Als jij weg bent natuurlijk, duhhhhhquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:57 schreef Zosk het volgende:
NG wanneer ga jij weer aardig doen eigenlijk?
Oh oké.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jij weg bent natuurlijk, duhhhhh
Als je snel met je ogen knippert valt hij wel meequote:Op donderdag 23 juni 2016 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker op met je epileptische UI, dat is zo 2005
Gewoon nee, verander hetquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:03 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Als je snel met je ogen knippert valt hij wel mee
Het is wel redelijk vervelend, maar gezien iedereen dat hier is zou ik het lekker zo laten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:03 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Als je snel met je ogen knippert valt hij wel mee
quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, optyfen met die UI. Toen ik het vroeg aan VK, was hij tenminste wel zo netjes om het aan te passen.
Doe het gewoon, anders zoek ik het hogerop.
Goed zo hoor maak er werk van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, optyfen met die UI. Toen ik het vroeg aan VK, was hij tenminste wel zo netjes om het aan te passen.
Doe het gewoon, anders zoek ik het hogerop.
Mag ik die?quote:
Jammer.quote:
Voetballen.quote:
Beetje domme vraagquote:
Misschien betaalt hij alleen in natura.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zosk ruilt vast nog steeds een maiskolf voor een kippenpoot
Wat loopt ie achter zeg
Ik ben minifigures aan het samenstellen van m'n vrienden. Eentje met z'n huskyhond, eentje in 'r roze skipak en 1 met z'n auto.quote:
Nee dat zou ik nooit doen, is geen eerlijke ruil.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zosk ruilt vast nog steeds een maiskolf voor een kippenpoot
Wat loopt ie achter zeg
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien betaalt hij alleen in natura.
Oja, kan jouw quote niet vindenquote:
Beter zoeken, maar die quote geldt niet voor mij.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja, kan jouw quote niet vinden
Oh en vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Geniet dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er komt weer bakken met regen over het westen, genieten toch jongens
hahaha oneens lolquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beter zoeken, maar die quote geldt niet voor mij.
Bijzondere verkeersborden die verkeerd om breken als je er over heen rijdt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja, kan jouw quote niet vinden
Oh en vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Net als jouw 7 6 cm.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, echter is jouw mening irrelevant.
Is dit een poging van de politie om vrouwen te demoniseren?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Bijzondere verkeersborden die verkeerd om breken als je er over heen rijdt.
Dat heb je in Oud-Beijerland.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Bijzondere verkeersborden die verkeerd om breken als je er over heen rijdt.
Fantastischquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er komt weer bakken met regen over het westen, genieten toch jongens
Denk eerder een matige fotoshop van een of andere lolbroek a la niveau 2NutZ.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit een poging van de politie om vrouwen te demoniseren?
Dat zal wel iddquote:
100% correct, dit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk eerder een matige fotoshop van een of andere lolbroek a la niveau 2NutZ.
Eten gristenen geen patat op zondag dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:29 schreef Zosk het volgende:
Ik woon ook in een refo-dorp trouwens, lekker rustig op zondag.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:29 schreef Zosk het volgende:
Ik woon ook in een refo-dorp trouwens, lekker rustig op zondag.
Weet niet, dan zie je ze niet hè.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Eten gristenen geen patat op zondag dan?
mag via dmquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat soort shit ga ik niet publiekelijk delen gek.
Watjeeeequote:Op donderdag 23 juni 2016 10:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat soort shit ga ik niet publiekelijk delen gek.
Zo min mogelijk inspanning. :squote:Op donderdag 23 juni 2016 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon stamppot op zondag bij de christenen hoor
Jonge jij woont toch helemaal niet in de buurt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou kom op met die dm dan gvd. Ik woon ook in gristendorp dus ja
quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe langer de rok, hoe natter het hok
quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:33 schreef Chai het volgende:
Waarom hebben blonde politieke leiders altijd van die mislukte kapsels
kan geen toeval zijn toch 3 van die blonde retardsquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:33 schreef Chai het volgende:
Waarom hebben blonde politieke leiders altijd van die mislukte kapsels
quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe langer de rok, hoe natter het hok
Ben srsquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Probeer het op zijn minst te laten klinken alsof je het meent.
Weet ik veelquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jonge jij woont toch helemaal niet in de buurt?
quote:
twitter:arielwinter1 twitterde op donderdag 23-06-2016 om 03:02:19Dear sorry body-shamers, I looked HOT in that dress. And if you hate it, don't buy it. But please get a hobby. XOXO Ariel #EmbraceYourBody reageer retweet
Geez.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was na een borstverkleining
lekker boeienquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je woont niet in Zuid-Holland voor zover ik weet.
pics van before?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was na een borstverkleining
quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie die implantaten gemaakt heeft idd.
bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
De eigenaar van mijn werk draagt te dunne overhemden en dan zie je zijn te dikke onderhemd eronder. Echt vet lelijk.
Sws zijn denk ik 85% van alle pak-dragende managers mega slecht gekleedquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
De eigenaar van mijn werk draagt te dunne overhemden en dan zie je zijn te dikke onderhemd eronder. Echt vet lelijk.
Gewoon Primark.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Sws zijn denk ik 85% van alle pak-dragende managers mega slecht gekleed. Waar halen die gasten hun pakken? Bij de kringloop of C&A of zo?
Ja fugly is dat hequote:Op donderdag 23 juni 2016 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ook op TV zien ze er vaak niet uitquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Sws zijn denk ik 85% van alle pak-dragende managers mega slecht gekleed. Waar halen die gasten hun pakken? Bij de kringloop of C&A of zo?
en dit ja. Lekker 2 maten te groot enzoquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Daarom gewoon in je basic t-shirt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:43 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is die man beetje over z'n houdbaarheidsdatum heen niet?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook op TV zien ze er vaak niet uit
Die Tom Egberts gister ook weer
Nooit houdbaar geweestquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is die man beetje over z'n houdbaarheidsdatum heen niet?
Ik moest lachen om zijn haar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is die man beetje over z'n houdbaarheidsdatum heen niet?
Hij doet het goed, die oneliner 2.3quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol hoe kun jij daar nou iets over zeggen, ben je gay of zo
Oh oké, nou dan wil ik jou neuken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, maar je bent veel te chagrijnig om homo te zijn en helemaal niet gezellig.
Bijna niet te onderscheiden van levensecht idd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb een paar mods gedownload, net echt he?
Dat is wat alle heteromannen willen idd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh oké, nou dan wil ik jou neuken.
Kan haast niet wachten op versie 3.0. Die hou ik wel ver weg van stimo trouwens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna niet te onderscheiden van levensecht idd.
Kan bevestigen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is wat alle heteromannen willen idd.
Haha.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Bron: ben een heteroman.
Sow dan, jij bent zeker van je zaak.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Lukt je nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan haast niet wachten op versie 3.0. Die hou ik wel ver weg van stimo trouwens.
Die heb ik al.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan haast niet wachten op versie 3.0. Die hou ik wel ver weg van stimo trouwens.
Klopt wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje schoensmeer op je gezicht tochquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je elke ochtend huilend in je bed ligt in de vrees het daglicht en het rumoer van het dagelijkse bestaan te moeten aanschouwen.quote:
Balancerend op het randjequote:Op donderdag 23 juni 2016 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je elke ochtend huilend in je bed ligt in de vrees het daglicht en het rumoer van het dagelijkse bestaan te moeten aanschouwen.
closequote:Op donderdag 23 juni 2016 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je elke ochtend huilend in je bed ligt in de vrees het daglicht en het rumoer van het dagelijkse bestaan te moeten aanschouwen.
Haha zou genieten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Zooo dat was awkward![]()
onze schoonmaker kreeg op z'n donder van de baas
Details?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Awquote:
Niet onder 4 ogen dus? Fijne baas dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
haha wat dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Raar idd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet onder 4 ogen dus? Fijne baas dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |