ik heb maar een uur geslapen ik ga mezelf verdrinkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:49 schreef 2NutZ het volgende:
zucht moet nog zo veel doen maar lig in bed en wil er niet uit. wat een ellende
Waarom?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb maar een uur geslapen ik ga mezelf verdrinken
Wat fijn dat jij ook oneliner.2.0 hebt aangeschaft.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb maar een uur geslapen ik ga mezelf verdrinken
Ik heb QuoteEenChagrijnigeUser3.0quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij ook oneliner.2.0 hebt aangeschaft.
Hoe denk jij dat het gaat vallen dan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan liever vandaag ipv een neverendum.
De praktijk van een Brexit? Ja economisch iets minder, maar kan wel ruimte maken voor hervorming van de EU.quote:
Oh ja bedoelde eigenlijk of je denkt dat het gaat gebeuren, lijkt me wel namelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
De praktijk van een Brexit? Ja economisch iets minder, maar kan wel ruimte maken voor hervorming van de EU.
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij ook oneliner.2.0 hebt aangeschaft.
Maar denk een krappe remain.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja bedoelde eigenlijk of je denkt dat het gaat gebeuren, lijkt me wel namelijk.
Maar ja dat laatste kan ik me wel in vinden.
Ja gts.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pffffffffff fap fap fap gvd m4?
Hoop gewoon dat ze oprotten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh toch wel, ik zie het niet gebeuren eigenlijk.
Anders check je mijn PI.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
Op zich wel geinig dat mensen hun humeur zo kunnen laten beïnvloeden door seks. Ik heb dat helemaal niet. Seks is leuk op het moment maar ik ben de volgende dag niet meer of minder vrolijk afhankelijk van of ik wel of geen seks heb gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |