veel plezier daar meequote:Op donderdag 23 juni 2016 07:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi laatste tentamen vandaag ik ga mezelf helemaal zuipen naar de mbo en een zomerslaapje tot september doen dus als jullie mij zoeken ....
Hier is het altijd wel lekker. Maar als ik dan 's middags de fietsenstalling uitkom voelt het ineens gigantisch warm.quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad, nu al vies warm op kantoor
hier kan ik de airco wel aanzetten. vanmiddag nog een fabriek in. dat zal wel zweten wordenquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier is het altijd wel lekker. Maar als ik dan 's middags de fietsenstalling uitkom voelt het ineens gigantisch warm.
Oh jij bent zeker zo'n naïeveling die denkt dat door uit de EU te stappen je jezelf als land aan dat krachtenveld onttrekt.quote:
Verbaas me er altijd over dat jij je met iedere nieuwe post achterlijker voor kunt doen dan met de vorige.quote:
tuurlijk, direct de grenzen dicht, geen vluchteling meer die er in komt en zoquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jij bent zeker zo'n naïeveling die denkt dat door uit de EU te stappen je jezelf als land aan dat krachtenveld onttrekt.
Lekker wegkijken van het probleem.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, direct de grenzen dicht, geen vluchteling meer die er in komt en zo
deze manquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:48 schreef TARDIS. het volgende:
Kut, maar dat is niet jullie probleem want ik heet geen SG/Ober, dus het gaat goed.
Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kut, maar dat is niet jullie probleem want ik heet geen SG/Ober, dus het gaat goed.
Met jou?
Hhaha, ja lekker hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Met jou?
yarhamakallahquote:Op donderdag 23 juni 2016 07:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi laatste tentamen vandaag ik ga mezelf helemaal zuipen naar de mbo en een zomerslaapje tot september doen dus als jullie mij zoeken ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |