Hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop gewoon dat ze oprotten.
Maar dat is als Nederlander, als Brit had ik liever remain gehad denk ik.
Die ging even over mijn hoofd..quote:
Dit idd. Maar als je het bijna nooit hebt snap ik het wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
Op zich wel geinig dat mensen hun humeur zo kunnen laten beïnvloeden door seks. Ik heb dat helemaal niet. Seks is leuk op het moment maar ik ben de volgende dag niet meer of minder vrolijk afhankelijk van of ik wel of geen seks heb gehad.
Was een quote.quote:
Zou ook kunnen, vind allebei best spannend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
HahaIk persoonlijk zie ze liever blijven, als Brit al helemaal inderdaad. Denk juist dat het goed is voor de EU als ze hier 'doorheen komen'.
Ja dat zeker, belangrijk moment dit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, vind allebei best spannend.
Geen dank.quote:
Gelijk heb je jongen, geniet ervan zonder sigaretten dan wel hè.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
idd, ga middagje vrij nemen zo
Ook maar 1 uur geslapen zeker?quote:
Wat een ellende allemaal.quote:
hahaha deze manquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelijk heb je jongen, geniet ervan zonder sigaretten dan wel hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:36 schreef Zosk het volgende:
Doet deze het? NSFW though.Gast doe normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |