bedankt voor de mededelingquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
De eigenaar van mijn werk draagt te dunne overhemden en dan zie je zijn te dikke onderhemd eronder. Echt vet lelijk.
Sws zijn denk ik 85% van alle pak-dragende managers mega slecht gekleedquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
De eigenaar van mijn werk draagt te dunne overhemden en dan zie je zijn te dikke onderhemd eronder. Echt vet lelijk.
Gewoon Primark.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Sws zijn denk ik 85% van alle pak-dragende managers mega slecht gekleed. Waar halen die gasten hun pakken? Bij de kringloop of C&A of zo?
Ja fugly is dat hequote:Op donderdag 23 juni 2016 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ook op TV zien ze er vaak niet uitquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Sws zijn denk ik 85% van alle pak-dragende managers mega slecht gekleed. Waar halen die gasten hun pakken? Bij de kringloop of C&A of zo?
en dit ja. Lekker 2 maten te groot enzoquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Daarom gewoon in je basic t-shirt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:43 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is die man beetje over z'n houdbaarheidsdatum heen niet?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook op TV zien ze er vaak niet uit
Die Tom Egberts gister ook weer
Nooit houdbaar geweestquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is die man beetje over z'n houdbaarheidsdatum heen niet?
Ik moest lachen om zijn haar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
[..]
sws is die man beetje over z'n houdbaarheidsdatum heen niet?
Hij doet het goed, die oneliner 2.3quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol hoe kun jij daar nou iets over zeggen, ben je gay of zo
Oh oké, nou dan wil ik jou neuken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, maar je bent veel te chagrijnig om homo te zijn en helemaal niet gezellig.
Bijna niet te onderscheiden van levensecht idd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb een paar mods gedownload, net echt he?
Dat is wat alle heteromannen willen idd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh oké, nou dan wil ik jou neuken.
Kan haast niet wachten op versie 3.0. Die hou ik wel ver weg van stimo trouwens.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna niet te onderscheiden van levensecht idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |