Oh excuus, ik kwam hier via een quote, heb verder niet teruggelezen.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef Nizno het volgende:
Genoeg over de ban van HPLC. Dat heb ik hierboven ook al aangegeven.....
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh excuus, ik kwam hier via een quote, heb verder niet teruggelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Doet wel pijn dit eigenlijk.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo¿ :squote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]excuus aanvaard.
dp is ook jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sry matti maar ik ga echt geen sc's teruglezenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had allemaal positieve posts geplaatst
Geen idee of dp dat positief vindtquote:
ja maar dat is niet positiefquote:
quote:
Ik moet nu twee SC's teruglezenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sry matti maar ik ga echt geen sc's teruglezen
Ze waren besmet met HIV?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:34 schreef deadprez het volgende:
toen ik gister gratis druks kreeg was het wel positief
quote:
dat was gwn ene goede grapquote:
bedankt mattiquote:
The Fonz...quote:
watquote:
Fonzie, van Happy Days...quote:
ohquote:Op zondag 26 juni 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Fonzie, van Happy Days...
Die deed altijd een soort van Heey, als in... that;s how I rock als er iets positiefs over hem gezegd werd...
jawel ik weet wel wat happy days is, maar heb het nooit gezien vgmquote:Op zondag 26 juni 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
Benieuwd of ik nu erg oud ben en de rest überhaupt niet snapt wat Happy Days was
Ik was er al bang voor idd.....quote:
Als iemand iets zei dat Fonz iets goed had gedaan ofzo dan maakte hij een hey achtige (weet ik veel hoe ik dat moet uittypen, zijn gewone uitspraak zeg maar) klank waarmee hij liet weten dat hij gewoon zo is.quote:
Heyjjj!quote:
Ookquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als iemand iets zei dat Fonz iets goed had gedaan ofzo dan maakte hij een hey achtige (weet ik veel hoe ik dat moet uittypen, zijn gewone uitspraak zeg maar) klank waarmee hij liet weten dat hij gewoon zo is.
Als in net, het was een goeie grap. Dus ik een Heyachtige blik van zo ben ik... Ik ben goed Zoiets.
Nou ja.
Kan het ook niet zo lekker uitleggen merk ik
Lekker op je driewieler met je kraag van je jas omhoog rond racen zeker?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:44 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
fonz, tbh ik wilde hem wel zijn als kleuter
de buurman heeft voetbal er op en je hoort het publiek klappen?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:46 schreef RacerDKB het volgende:
Ik hoor telkens een groep mensen buiten klappen maar heb geen idee waar het vandaan komt.
jaquote:Is er voetbal op TV?
Nee het is live klapvee.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
de buurman heeft voetbal er op en je hoort het publiek klappen?
Als je wel dit deel terug had gelezen dan had je kunnen weten dat ik het geen leuk grapje vondquote:
dat maakt de grap nog beterquote:Op zondag 26 juni 2016 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je wel dit deel terug had gelezen dan had je kunnen weten dat ik het geen leuk grapje vond
Was vroeger een hal in Culemborg waar ik heen ging voor een housepartyquote:Op zondag 26 juni 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
Benieuwd of ik nu erg oud ben en de rest überhaupt niet snapt wat Happy Days was
ja dat was me te ver fietsen om uit te gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was vroeger een hal in Culemborg waar ik heen ging voor een houseparty
hans aan de pilletjesquote:Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was vroeger een hal in Culemborg waar ik heen ging voor een houseparty
Deed het altijd op bier. Op zich was het een prima locatie, alleen de eerste trein op zondag ging pas om 8 uurquote:
ah ja, met alleen drank is dat echt kut jaquote:Op zondag 26 juni 2016 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deed het altijd op bier. Op zich was het een prima locatie, alleen de eerstvolgende trein ging pas om 8 uur
Gewoon even barfen en dan een red bull om 04:00.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
Snap sowieso niet hoe mensen een hele nacht feesten vol kunnen houden met alcohol
Conditie he, was wel altijd flink brak.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
Snap sowieso niet hoe mensen een hele nacht feesten vol kunnen houden met alcohol
Ja maar das toch niet leuk.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon even barfen en dan een red bull om 04:00.
ja rtquote:
ja dat geloof ikquote:
Ligt er aan of je een vriendin hebt die je haar vast kan houden als je boven de wc-pot hangt.quote:
Nadat mijn vriendin me van het stadhuisplein in Eindhoven letterlijk naar Woensel heeft moeten dragen een paar jaar terug met Koningsdag kan ik dat vergetenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een vriendin hebt die je haar vast kan houden als je boven de wc-pot hangt.
Dat fenomeen versterkt relaties.
quote:
oh maar ze hebben toch ook een nummer dat woensel heet in een van die twee films?quote:
Geen idee, ken alleen Turboquote:Op zondag 26 juni 2016 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh maar ze hebben toch ook een nummer dat woensel heet in een van die twee films?
heb ze allebei nie gezienquote:
bedanktquote:Op zondag 26 juni 2016 19:12 schreef HPLC het volgende:
Leken me eigenlijk serieus wel films voor jou.
weenie of dit serieus is, maar voor het geval dat wel zo is; waarom heet het dan een slowchat? in een slowchat hoef je je niet aan het onderwerp van het forum te houdenquote:
waarom wordt er dan alleen maar geklaagd in de KLB SCquote:Op zondag 26 juni 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie of dit serieus is, maar voor het geval dat wel zo is; waarom heet het dan een slowchat? in een slowchat hoef je je niet aan het onderwerp van het forum te houden
das heul nie waarquote:Op zondag 26 juni 2016 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom wordt er dan alleen maar geklaagd in de KLB SC
ripquote:Op zondag 26 juni 2016 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan kijk ik alleen naar mijn eigen posts
Kun je net zo goed in een andere SC kletsen. KLB ofzoquote:Op zondag 26 juni 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie of dit serieus is, maar voor het geval dat wel zo is; waarom heet het dan een slowchat? in een slowchat hoef je je niet aan het onderwerp van het forum te houden
Nee maar ik vind het wel een beetje raar hoor, dat er in een SC door mods bepaald wordt waarover er gepost mag worden. Geen haat verder, ik kan idd net zo goed terug naar KLB.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kun je net zo goed in een andere SC kletsen. KLB ofzo
Ow verrek wacht ff. Daar zitten jullie ook
dealquote:Op zondag 26 juni 2016 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het wel een beetje raar hoor, dat er in een SC door mods bepaald wordt waarover er gepost mag worden. Geen haat verder, ik kan idd net zo goed terug naar KLB.
Dat is inderdaad positief dat het kanquote:Op zondag 26 juni 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
Ik heb toch nergens gezegd dat ik terugga naar KLB? Ik zei dat het kan.
Maar je scheldt mij alleen maar uit normaliter.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
ik blijf nog gewoon om je gezelschap te houden hoor Hans
nee hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je scheldt mij alleen maar uit normaliter.
Maar waarom krijg ik er geen inhoudelijke reactie op? Het is toch een beetje raar, in een SC, waar mensen random gesprekken voeren, dat die gesprekken afgekapt worden omdat het volgens de mods niet bij het thema van het forum past.quote:
Omdat het natuurlijk wat vreemd is dat er hier ineens allemaal negativiteit is omdat er iemand een bepaald deel van het forum niet in kan.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom krijg ik er geen inhoudelijke reactie op? Het is toch een beetje raar, in een SC, waar mensen random gesprekken voeren, dat die gesprekken afgekapt worden omdat het volgens de mods niet bij het thema van het forum past.
is dit een cult ofzoquote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk wat vreemd is dat er hier ineens allemaal negativiteit is omdat er iemand een bepaald deel van het forum niet in kan.
Er zal een reden zijn dat hij daar niet in kan. En dan moet het niet zo zijn dat de hele club verhuist. Zo simpel.
En trouwens in TV SC gaat het voornamelijk ook over TV
Nou ja, we hadden het over New Kids. Films, wittewel.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk wat vreemd is dat er hier ineens allemaal negativiteit is omdat er iemand een bepaald deel van het forum niet in kan.
Er zal een reden zijn dat hij daar niet in kan. En dan moet het niet zo zijn dat de hele club verhuist. Zo simpel.
meesten uit klb sc waren hier alquote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |