Komt goed hoor. Ik zie het positief inquote:Op zondag 26 juni 2016 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn verjaardag is een zwarte dag nu ik jou moet missen in klb vriend
Yo Haas. Helaas mag ik hier geen dingen van Nederland mijn Vaderland plaatsen, want die zijn vaak niet positief.quote:
Oh excuus, ik kwam hier via een quote, heb verder niet teruggelezen.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef Nizno het volgende:
Genoeg over de ban van HPLC. Dat heb ik hierboven ook al aangegeven.....
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh excuus, ik kwam hier via een quote, heb verder niet teruggelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Doet wel pijn dit eigenlijk.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo¿ :squote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]excuus aanvaard.
dp is ook jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sry matti maar ik ga echt geen sc's teruglezenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had allemaal positieve posts geplaatst
Geen idee of dp dat positief vindtquote:
ja maar dat is niet positiefquote:
quote:
Ik moet nu twee SC's teruglezenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sry matti maar ik ga echt geen sc's teruglezen
Ze waren besmet met HIV?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:34 schreef deadprez het volgende:
toen ik gister gratis druks kreeg was het wel positief
quote:
dat was gwn ene goede grapquote:
bedankt mattiquote:
The Fonz...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |