ah ja, met alleen drank is dat echt kut jaquote:Op zondag 26 juni 2016 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deed het altijd op bier. Op zich was het een prima locatie, alleen de eerstvolgende trein ging pas om 8 uur
Gewoon even barfen en dan een red bull om 04:00.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
Snap sowieso niet hoe mensen een hele nacht feesten vol kunnen houden met alcohol
Conditie he, was wel altijd flink brak.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:54 schreef deadprez het volgende:
Snap sowieso niet hoe mensen een hele nacht feesten vol kunnen houden met alcohol
Ja maar das toch niet leuk.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon even barfen en dan een red bull om 04:00.
ja rtquote:
ja dat geloof ikquote:
Ligt er aan of je een vriendin hebt die je haar vast kan houden als je boven de wc-pot hangt.quote:
Nadat mijn vriendin me van het stadhuisplein in Eindhoven letterlijk naar Woensel heeft moeten dragen een paar jaar terug met Koningsdag kan ik dat vergetenquote:Op zondag 26 juni 2016 18:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een vriendin hebt die je haar vast kan houden als je boven de wc-pot hangt.
Dat fenomeen versterkt relaties.
quote:
oh maar ze hebben toch ook een nummer dat woensel heet in een van die twee films?quote:
Geen idee, ken alleen Turboquote:Op zondag 26 juni 2016 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh maar ze hebben toch ook een nummer dat woensel heet in een van die twee films?
heb ze allebei nie gezienquote:
bedanktquote:Op zondag 26 juni 2016 19:12 schreef HPLC het volgende:
Leken me eigenlijk serieus wel films voor jou.
weenie of dit serieus is, maar voor het geval dat wel zo is; waarom heet het dan een slowchat? in een slowchat hoef je je niet aan het onderwerp van het forum te houdenquote:
waarom wordt er dan alleen maar geklaagd in de KLB SCquote:Op zondag 26 juni 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie of dit serieus is, maar voor het geval dat wel zo is; waarom heet het dan een slowchat? in een slowchat hoef je je niet aan het onderwerp van het forum te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |