watquote:
Fonzie, van Happy Days...quote:
ohquote:Op zondag 26 juni 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Fonzie, van Happy Days...
Die deed altijd een soort van Heey, als in... that;s how I rock als er iets positiefs over hem gezegd werd...
jawel ik weet wel wat happy days is, maar heb het nooit gezien vgmquote:Op zondag 26 juni 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
Benieuwd of ik nu erg oud ben en de rest überhaupt niet snapt wat Happy Days was
Ik was er al bang voor idd.....quote:
Als iemand iets zei dat Fonz iets goed had gedaan ofzo dan maakte hij een hey achtige (weet ik veel hoe ik dat moet uittypen, zijn gewone uitspraak zeg maar) klank waarmee hij liet weten dat hij gewoon zo is.quote:
Heyjjj!quote:
Ookquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als iemand iets zei dat Fonz iets goed had gedaan ofzo dan maakte hij een hey achtige (weet ik veel hoe ik dat moet uittypen, zijn gewone uitspraak zeg maar) klank waarmee hij liet weten dat hij gewoon zo is.
Als in net, het was een goeie grap. Dus ik een Heyachtige blik van zo ben ik... Ik ben goed Zoiets.
Nou ja.
Kan het ook niet zo lekker uitleggen merk ik
Lekker op je driewieler met je kraag van je jas omhoog rond racen zeker?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:44 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
fonz, tbh ik wilde hem wel zijn als kleuter
de buurman heeft voetbal er op en je hoort het publiek klappen?quote:Op zondag 26 juni 2016 18:46 schreef RacerDKB het volgende:
Ik hoor telkens een groep mensen buiten klappen maar heb geen idee waar het vandaan komt.
jaquote:Is er voetbal op TV?
Nee het is live klapvee.quote:Op zondag 26 juni 2016 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
de buurman heeft voetbal er op en je hoort het publiek klappen?
Als je wel dit deel terug had gelezen dan had je kunnen weten dat ik het geen leuk grapje vondquote:
dat maakt de grap nog beterquote:Op zondag 26 juni 2016 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je wel dit deel terug had gelezen dan had je kunnen weten dat ik het geen leuk grapje vond
Was vroeger een hal in Culemborg waar ik heen ging voor een housepartyquote:Op zondag 26 juni 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
Benieuwd of ik nu erg oud ben en de rest überhaupt niet snapt wat Happy Days was
ja dat was me te ver fietsen om uit te gaanquote:Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was vroeger een hal in Culemborg waar ik heen ging voor een houseparty
hans aan de pilletjesquote:Op zondag 26 juni 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was vroeger een hal in Culemborg waar ik heen ging voor een houseparty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |