das heul nie waarquote:Op zondag 26 juni 2016 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom wordt er dan alleen maar geklaagd in de KLB SC
ripquote:Op zondag 26 juni 2016 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan kijk ik alleen naar mijn eigen posts
Kun je net zo goed in een andere SC kletsen. KLB ofzoquote:Op zondag 26 juni 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie of dit serieus is, maar voor het geval dat wel zo is; waarom heet het dan een slowchat? in een slowchat hoef je je niet aan het onderwerp van het forum te houden
Nee maar ik vind het wel een beetje raar hoor, dat er in een SC door mods bepaald wordt waarover er gepost mag worden. Geen haat verder, ik kan idd net zo goed terug naar KLB.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kun je net zo goed in een andere SC kletsen. KLB ofzo
Ow verrek wacht ff. Daar zitten jullie ook
dealquote:Op zondag 26 juni 2016 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het wel een beetje raar hoor, dat er in een SC door mods bepaald wordt waarover er gepost mag worden. Geen haat verder, ik kan idd net zo goed terug naar KLB.
Dat is inderdaad positief dat het kanquote:Op zondag 26 juni 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
Ik heb toch nergens gezegd dat ik terugga naar KLB? Ik zei dat het kan.
Maar je scheldt mij alleen maar uit normaliter.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
ik blijf nog gewoon om je gezelschap te houden hoor Hans
nee hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je scheldt mij alleen maar uit normaliter.
Maar waarom krijg ik er geen inhoudelijke reactie op? Het is toch een beetje raar, in een SC, waar mensen random gesprekken voeren, dat die gesprekken afgekapt worden omdat het volgens de mods niet bij het thema van het forum past.quote:
Omdat het natuurlijk wat vreemd is dat er hier ineens allemaal negativiteit is omdat er iemand een bepaald deel van het forum niet in kan.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom krijg ik er geen inhoudelijke reactie op? Het is toch een beetje raar, in een SC, waar mensen random gesprekken voeren, dat die gesprekken afgekapt worden omdat het volgens de mods niet bij het thema van het forum past.
is dit een cult ofzoquote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk wat vreemd is dat er hier ineens allemaal negativiteit is omdat er iemand een bepaald deel van het forum niet in kan.
Er zal een reden zijn dat hij daar niet in kan. En dan moet het niet zo zijn dat de hele club verhuist. Zo simpel.
En trouwens in TV SC gaat het voornamelijk ook over TV
Nou ja, we hadden het over New Kids. Films, wittewel.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk wat vreemd is dat er hier ineens allemaal negativiteit is omdat er iemand een bepaald deel van het forum niet in kan.
Er zal een reden zijn dat hij daar niet in kan. En dan moet het niet zo zijn dat de hele club verhuist. Zo simpel.
meesten uit klb sc waren hier alquote:Op zondag 26 juni 2016 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |