Een lachkick is dan ook niets bijzonders bij stuff kikkers...quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar denk dat jij het middel in een andere groep indeelt dan ik dat doe, ik schiet namelijk ronduit in de lach wanneer iemand het drugs noemt.
Ah, een cannabis dode, als je dit geval zo mag noemen.quote:In een kelder in de Rotterdamse wijk Vreewijk is in de nacht van woensdag op donderdag een dode man aangetroffen. De man was geėlektrocuteerd in een plas water.
De kelder aan de Langewelle was volgens de politie door het noodweer waarschijnlijk onder water gelopen. In de kelder van de woning van de man bevond zich volgens de politie een hennepkwekerij.
Op zo'n manier zijn paddos ook hoger op de drugslijst gezet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, een cannabis dode, als je dit geval zo mag noemen.
Ik ben van plan me helemaal dood te roken aan cannabis, ben al een hele tijd bezig, maar het lukt me maar niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op zo'n manier zijn paddos ook hoger op de drugslijst gezet.
Zal dat komen door de genezende werking er van?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben van plan me helemaal dood te roken aan cannabis, ben al een hele tijd bezig, maar het lukt me maar niet.
Wie weet, de oude Chinezen ontdekten de genezende kracht ervan al 25.000 jaar voor Gristus...........quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal dat komen door de genezende werking er van?
Kraag van je regenjas omhoog, hoed en zonnebril op en dampen maar...quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie weet, de oude Chinezen ontdekten de genezende kracht ervan al 25.000 jaar voor Gristus...........
Maar goed, de wet zegt dat het slecht voor me is, dan zal dat wel zo zijn.![]()
Dan maar een leven als een outlaw.
Een outlawquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie weet, de oude Chinezen ontdekten de genezende kracht ervan al 25.000 jaar voor Gristus...........
Maar goed, de wet zegt dat het slecht voor me is, dan zal dat wel zo zijn.![]()
Dan maar een leven als een outlaw.
Ik rook hoofdzakelijk in mijn eigen woning, zelden buiten de deur dus, dan rook ik een paar van tevoren en de rest van de dag/avond wel gewoon een sigaretje, m.a. w. het is vrijwel onmogelijk dat iemand last van mijn 'gewoonten' heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kraag van je regenjas omhoog, hoed en zonnebril op en dampen maar...
De ironie droop er vanaf.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een outlawje mag gewoon je jointje roken hier
Persoonlijk heb ik nergens last van omdat ik in mijn eigen scene/circuit zit, heb nog nooit een gram in een coffeeshop gekocht, die verkopen sowieso geen half ons, en al helemaal niet tegen een normale prijs, ik ga echt geen 3 x zoveel voor een gram betalen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:14 schreef Karzai het volgende:
cda en vvd maken het wel lastiger voor de cannabis liefhebber
ja maar de toerist die hier twee of drie dagen is loopt tegen een schimmig circuit aan als de shop sluiten. Ik las dat in limburg buitenlanders niet meer bij coffeeshops terecht kunnenquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik nergens last van omdat ik in mijn eigen scene/circuit zit, heb nog nooit een gram in een coffeeshop gekocht, die verkopen sowieso geen half ons, en al helemaal niet tegen een normale prijs, ik ga echt geen 3 x zoveel voor een gram betalen.
Ik weet dat niet, omdat ik er dus nooit kom, ik heb mijn eigen kringetje 'kennissen'.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja maar de toerist die hier twee of drie dagen is loopt tegen een schimmig circuit aan als de shop sluiten. Ik las dat in limburg buitenlanders niet meer bij coffeeshops terecht kunnen
dat het wat meer kost niet maar als je een handje andijvie krijgt wat nog onschuldig isquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, omdat ik er dus nooit kom, ik heb mijn eigen kringetje 'kennissen'.![]()
En voor een toerist maakt dat weinig uit, die betaald hier ook meer voor een kop koffie dan thuis.
Dat laatste is inderdaad zeer OK...quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook hoofdzakelijk in mijn eigen woning, zelden buiten de deur dus, dan rook ik een paar van tevoren en de rest van de dag/avond wel gewoon een sigaretje, m.a. w. het is vrijwel onmogelijk dat iemand last van mijn 'gewoonten' heeft.
Beetje rekening met anderen houden is niks mis mee.
Als je niet eens weet wat je koopt lijkt het me niet verstandig de koper uit te gaan hangen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat het wat meer kost niet maar als je een handje andijvie krijgt wat nog onschuldig is
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad zeer OK...
dat is onschuldig minder onschuldig was de witte heroine die als coke verkocht werd daar zijn toch een paar toeristen kassie wijle mee gegaanquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je niet eens weet wat je koopt lijkt het me niet verstandig de koper uit te gaan hangen.![]()
Kan er wel om lachen als een toerist een zakje basilicum koopt en dat op gaat roken.![]()
En, ben je al 'high'?
Feit is dat ik fel tegenstander van 'wit en bruin' ben, dus je hebt het nu wel over drugs, en dat is niet mijn ding.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is onschuldig minder onschuldig was de witte heroine die als coke verkocht werd daar zijn toch een paar toeristen kassie wijle mee gegaan
Heb in een ver verleden ladingen geperste salmiak verkocht aan buitenlandse toeristen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je niet eens weet wat je koopt lijkt het me niet verstandig de koper uit te gaan hangen.![]()
Kan er wel om lachen als een toerist een zakje basilicum koopt en dat op gaat roken.![]()
En, ben je al 'high'?
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb in een ver verleden ladingen geperste salmiak verkocht aan buitenlandse toeristen.
Goeie business, zwart op wit poeder kostte toen een kwartje per zakje...
Dat lukt alleen bij onnozele toeristen, en jonge gastjes.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb in een ver verleden ladingen geperste salmiak verkocht aan buitenlandse toeristen.
Goeie business, zwart op wit poeder kostte toen een kwartje per zakje...
Ooit zo'n zakje zwart op wit poeder gekocht en per ongeluk nat laten worden.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit zo'n zakje zwart op wit poeder gekocht en per ongeluk nat laten worden.
Dat leek vervolgens wel heel erg op iets anders en toen als geintje een keer geprobeerd dat te slijten.
Dat ging zo makkelijk dat het voor herhaling vatbaar was.
Je moest daarna wel maken dat je weg kwam, niet iedereen begreep dat soort humor...
Ik kan er smakelijk om lachen, maar ik ben dan ook geen koper.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit zo'n zakje zwart op wit poeder gekocht en per ongeluk nat laten worden.
Dat leek vervolgens wel heel erg op iets anders en toen als geintje een keer geprobeerd dat te slijten.
Dat ging zo makkelijk dat het voor herhaling vatbaar was.
Je moest daarna wel maken dat je weg kwam, niet iedereen begreep dat soort humor...
moet om 6 even werken. Dus gisteren lekker genotenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij is iedereen aan het werk behalve de genen die rond half acht moeten beginnen.
Ik moest werken maar toch nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet om 6 even werken. Dus gisteren lekker genoten
Ik zet de stream vast aan, maar ga eerst nog even afkoelen onder de douche.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga zo draaien, dus iedereen is al weggevlucht.
Ah!quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga zo draaien, dus iedereen is al weggevlucht.
Ik zit hier onder een afdak tijdens een regenbui wat af te koelen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zet de stream vast aan, maar ga eerst nog even afkoelen onder de douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |