quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit zo'n zakje zwart op wit poeder gekocht en per ongeluk nat laten worden.
Dat leek vervolgens wel heel erg op iets anders en toen als geintje een keer geprobeerd dat te slijten.
Dat ging zo makkelijk dat het voor herhaling vatbaar was.
Je moest daarna wel maken dat je weg kwam, niet iedereen begreep dat soort humor...
Ik kan er smakelijk om lachen, maar ik ben dan ook geen koper.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit zo'n zakje zwart op wit poeder gekocht en per ongeluk nat laten worden.
Dat leek vervolgens wel heel erg op iets anders en toen als geintje een keer geprobeerd dat te slijten.
Dat ging zo makkelijk dat het voor herhaling vatbaar was.
Je moest daarna wel maken dat je weg kwam, niet iedereen begreep dat soort humor...
moet om 6 even werken. Dus gisteren lekker genotenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij is iedereen aan het werk behalve de genen die rond half acht moeten beginnen.
Ik moest werken maar toch nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
moet om 6 even werken. Dus gisteren lekker genoten
Ik zet de stream vast aan, maar ga eerst nog even afkoelen onder de douche.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga zo draaien, dus iedereen is al weggevlucht.
Ah!quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga zo draaien, dus iedereen is al weggevlucht.
Ik zit hier onder een afdak tijdens een regenbui wat af te koelen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zet de stream vast aan, maar ga eerst nog even afkoelen onder de douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |