Inderdaad vrij dom aangezien het vervolg is dat het register er wel is.quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:56 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Heb ik een andere vagina voor me? Bij mij is de eerste regel van de pagina toch echt:
[..]
Een andere vagina heb ik ook niet voor je.quote:Bij de rechtbanken is er wel een landelijk gezagsregister
Laat dit maar niet door je vrouw lezenquote:Op donderdag 9 maart 2017 13:56 schreef Speekselklier het volgende:
Heb ik een andere vagina voor me?
Nee hoor, artsen zijn dol het maken formuliertjes, lijstjes en overzichtjes.quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:56 schreef Wespensteek het volgende:
Het is ook helemaal niet zo moeilijk hoor om toestemming van beide ouders te vragen bij niet noodzakelijke ingrepen.
Soms dwaal je af met je gedachten en doen je vingers vrolijk mee.quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:59 schreef hottentot het volgende:
Laat dit maar niet door je vrouw lezen
Zat ik net deze te kijken http://www.skoften.net/it(...)bij_ik_gevingerd_hebquote:Op donderdag 9 maart 2017 14:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Soms dwaal je af met je gedachten en doen je vingers vrolijk mee.
Ouders zijn er ook dol op dat artsen voorzichtig met hun kinderen omgaan en niet zomaar niet noodzakelijke operaties uitvoeren omdat er iemand met het kind bij de dokter kwam.quote:Op donderdag 9 maart 2017 14:02 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Nee hoor, artsen zijn dol het maken formuliertjes, lijstjes en overzichtjes.
En bij al die administratieve handelingen is het geen enkel probleem om er nog een bij te doen.
Tussen de noodzakelijke administratieve handelingen willen ze ook nog wat patienten behandelen.
Ja en ouders zijn er ook dol op als een arts vlot handeld. Ouders die fatsoenlijk uit elkaar zijn gegaan willen gewoon op vakantie kunnen zonder dat ze terug moeten vliegen om een handtekening te zetten.quote:Op donderdag 9 maart 2017 14:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ouders zijn er ook dol op dat artsen voorzichtig met hun kinderen omgaan en niet zomaar niet noodzakelijke operaties uitvoeren omdat er iemand met het kind bij de dokter kwam.
Dat lijkt mij wel te realiseren en als ze fatsoenlijk uit elkaar zijn gegaan lijkt het mij ook erg stug dat sprake is van een erg complex dossier in het centrale registratiesysteem. Het is vreemd om te doen alsof men voor elk dokters bezoek toestemming nodig heeft, als het urgent en noodzakelijk is speelt het ook helemaal niet.quote:Op donderdag 9 maart 2017 14:18 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ja en ouders zijn er ook dol op als een arts vlot handeld. Ouders die fatsoenlijk uit elkaar zijn gegaan willen gewoon op vakantie kunnen zonder dat ze terug moeten vliegen om een handtekening te zetten.
er wordt aangegeven dat vader ' dit soort dingen' vaker doet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus moeder wil dat de verzekering niet betaalt zodat vader kan bloeden? Wat laag. Ik vraag me af of een rechter in zo iets mee wil gaan. Lijkt me niet. En dan mag moeders betalen. En wie heb je er mee? Het kind.
MOEDER, VADERquote:Op donderdag 9 maart 2017 14:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet je dan als moeder (en evt kind) alles maar accepteren dat vader doet?
wat mij betreft mag de vader hier dan ook voor aangepakt worden en niet zozeer de arts.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:49 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
MOEDER, VADER
Dat zijn wat mij betreft de enige termen die een arts hoeft te weten.
Alle andere varianten van 'vader' zijn voor juristen en komen niet in de medische encylopdie voor.
Vind ik ook, als hij een hazelip bij zijn zoon heeft laten weghalen dan zetten we voor straf een hazelip bij de vader.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat mij betreft mag de vader hier dan ook voor aangepakt worden en niet zozeer de arts.
Helemaal mee eens. Hoop dat zoonlief dit ook zeker gaat doen. Zijn lichaam is blijvend verminkt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat mij betreft mag de vader hier dan ook voor aangepakt worden en niet zozeer de arts.
Als ik tegen jou zeg "gooi een steen door dat raam" en jij doet dat. Is het dan alleen mijn fout?quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zeg "gooi een steen door dat raam" en jij doet dat. Is het dan alleen mijn fout?
Maar een rechtspersoon kan aansprakelijk worden gesteld voor overtredingen (opereren zonder toestemming ouderlijk gezag) begaan door nalatigheid.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb werkelijk geen idee wat je daarmee wil zeggen.
De arts is nalatig geweest, de vader is gewoon fout indien hij wist (en dat mag je aannemen) dat hij niet bevoegd was om dit te laten doen en dat moeder er tegen was.
(Of misschien niet eens, dat is mij niet helemaal duidelijk. Ook in dat geval had vader dit moeten bespreken met moeder)
dat klopt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar een rechtspersoon kan aansprakelijk worden gesteld voor overtredingen (opereren zonder toestemming ouderlijk gezag) begaan door nalatigheid.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:19 schreef Maarten het volgende:
[..]
Hele topic gelezen... Is het van 2016..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |