Blade Note was wel leuk, maar een fucking open eindequote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:22 schreef totalvamp het volgende:
Ik lees laatste tijd veel Manwha, damn koreanen maken mooie tekeningen.
Zie:
Flow
Tower of God
Noblesse
Lilith's Cord (zwaar NSFW)
Voorbeeld van Lilith's Cord
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat de stemactrice van Misty de zangeres is

Fok pakt .webm niet. alleen .gifv via imgur.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:22 schreef totalvamp het volgende:
Ik lees laatste tijd veel Manwha, damn koreanen maken mooie tekeningen.
Zie:
Flow
Tower of God
Noblesse
Lilith's Cord (zwaar NSFW)
Voorbeeld van Lilith's Cord
[ afbeelding ]

Uit! Mening niet veranderd. Fantastisch en afschuweljik tegelijkertijd. De volumes vlogen voorbij, het leest goed weg, en je blijft je verbazen. Vond wel dat het wat minder werd na DAT ENE, maar mooi einde alsnog, passend.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je hem uit hebt, ben ik wel benieuwd naar je mening.

quote:Op zondag 26 juni 2016 14:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De goblins waren de echte helden.

Het moment op een podium toen alles veranderde was wel apart, ja.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Uit! Mening niet veranderd. Fantastisch en afschuweljik tegelijkertijd. De volumes vlogen voorbij, het leest goed weg, en je blijft je verbazen. Vond wel dat het wat minder werd na DAT ENE, maar mooi einde alsnog, passend.
Fascinerend is denk ik het goede woord.
Edit: ik had nog een paar duistere/actie/horror manga op het lijstje staan maar denk dat ik eerst even een luchtige romance/slice-of-life moet doen om bij te komen.

Ash Ketchup is terug en Pikachu is dood.quote:Op zondag 26 juni 2016 19:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gaat het eindelijk gebeuren na 19 jaar?

De pond gaat in waarde dalen en animespul exporteren uit het VK wordt goedkoper.quote:

PS4 wordt goedkoopquote:Op maandag 27 juni 2016 22:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De pond gaat in waarde dalen en animespul exporteren uit het VK wordt goedkoper.

Goeie, gelijk even wat manga kopen van bookdepositoryquote:Op maandag 27 juni 2016 22:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De pond gaat in waarde dalen en animespul exporteren uit het VK wordt goedkoper.

quote:Op maandag 27 juni 2016 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wie wint er nou de Hayatebowl
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |