quote:
Ik weet nog niet echt wat ik ervan vind, maar heb wel 3 volumes in 1x uitgelezen.quote:
Het gaat je maag laten draaien met een vervelend gevoel. Gewoon een goeie manga.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet nog niet echt wat ik ervan vind, maar heb wel 3 volumes in 1x uitgelezen.
Dat doe het al een beetjequote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het gaat je maag laten draaien met een vervelend gevoel. Gewoon een goeie manga.
Gaat alleen maar erger worden. Blijf wel doorlezen hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat doe het al een beetje
Ik blijf de neiging hebben hem te droppen en verder te lezen tegelijkertijd.
Nog maar 8 volumes te gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaat alleen maar erger worden. Blijf wel doorlezen hoor!
Ik houd je op de hoogte. Nu eerst effe bijkomenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je hem uit hebt, ben ik wel benieuwd naar je mening.
Zelfde hier. Nou ja, twee dan. Nummer drie is besteld.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik weet nog niet echt wat ik ervan vind, maar heb wel 3 volumes in 1x uitgelezen.
Ik wil jouw mening ook wetenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfde hier. Nou ja, twee dan. Nummer drie is besteld.
Wanneer ben je begonnen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfde hier. Nou ja, twee dan. Nummer drie is besteld.
Pff, ze zaten in de stapel manga die ik voor m'n verjaardag halverwege april gehaald had. Denk dat ik begin mei ergens die twee heb gelezen? Ik ben geen kettinglezer.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wanneer ben je begonnen?
Ik ben een kniepert, ik wil manga eerst lezen voor ik 'm koop. Als ik 'm goed vind, koop ik 'm indien Engelse versie beschikbaar
Gedeeltelijk, maar die rotoscoping was weird. Misschien als ik de manga uit heb dat ik de anime nog een kans geef.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jij had toch ook de anime gezien? De manga is beter hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |