abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163613528
Kan hier een slotje op?

NWS / "Obama en hillary verergeren geweld tegen agenten." -D Clarke jr.(eng)

Komt van infowars en de portretten van de wiki en het screenshot van Foxnews lijken niet eens te kloppen. :')
  Moderator zaterdag 9 juli 2016 @ 00:29:47 #152
8781 crew  Frutsel
pi_163614758
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 23:34 schreef Xa1pt het volgende:
Kan hier een slotje op?

NWS / "Obama en hillary verergeren geweld tegen agenten." -D Clarke jr.(eng)

Komt van infowars en de portretten van de wiki en het screenshot van Foxnews lijken niet eens te kloppen. :')
Ja hoor, tis na 12 uur, ik heb er weer 16 voor de nieuwe dag :Y
pi_163616193
Krijg toch eens een leven fokstasi.

[ Bericht % gewijzigd door Specularium op 09-07-2016 08:24:22 ]
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:25:12 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163616771
quote:
18s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 02:47 schreef Peachbird het volgende:
Krijg toch eens een leven fokstasi.
Ja dag, dank je de koekoek. Gaat dit erom dat je een nieuw tooic opent met een discutabele bron over een onderwerp waar al 2 topics over lopen? kijk je dan raar op als dat gesloten wordt?

Of gaat dit om reacties die verwijderd worden waarin je Nederlandse militairen dood wenst omdat ze orders opvolgen? Kijk je dan raar op als dat verwijderd wordt? FOK! een beetje leuk voor iedereen houden is nogal divers als we jou modden, dus je moet wat specifieker zijn als je ons beschuldigd van stasipraktijken ondat we je niet zomaar iedereen dood laten wensen of alle onzin spuien die je wil.

Vergelijk FOK! met verjaardagen. Je mag best de rare oom zijn die rare dingen verkondigt, niemand zal je het recht ontnemen te vinden wat je vindt. Op den duur wordt je alleen niet meer uitgenodigd, dan ben je niet meer welkom. Dan ga je dat maar ergens anders roepen.

Als je je nou een beetje aanpast en accepteert dat we je soms even normaal vragen te doen, is dat allemaal niet nodig. Op zich hoef je je onvrede over dingen niet per se te uiten met doodsverwensingen en je kan ook verklaringen over gebeurtenissen in het topic van die gebeurtenissen zetten. En als je dan een keer teruggefloten wordt en je bent het daar niet mee eens, zou je dat ook gewoon kunnen zeggen in plaats van het meteen over FOK!stasi te hebben.

Houdt het allemaal wat gezelliger
Laffe huichelaar
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:43:05 #155
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163616886
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja dag, dank je de koekoek. Gaat dit erom dat je een nieuw tooic opent met een discutabele bron over een onderwerp waar al 2 topics over lopen? kijk je dan raar op als dat gesloten wordt?

Of gaat dit om reacties die verwijderd worden waarin je Nederlandse militairen dood wenst omdat ze orders opvolgen? Kijk je dan raar op als dat verwijderd wordt? FOK! een beetje leuk voor iedereen houden is nogal divers als we jou modden, dus je moet wat specifieker zijn als je ons beschuldigd van stasipraktijken ondat we je niet zomaar iedereen dood laten wensen of alle onzin spuien die je wil.

Vergelijk FOK! met verjaardagen. Je mag best de rare oom zijn die rare dingen verkondigt, niemand zal je het recht ontnemen te vinden wat je vindt. Op den duur wordt je alleen niet meer uitgenodigd, dan ben je niet meer welkom. Dan ga je dat maar ergens anders roepen.

Als je je nou een beetje aanpast en accepteert dat we je soms even normaal vragen te doen, is dat allemaal niet nodig. Op zich hoef je je onvrede over dingen niet per se te uiten met doodsverwensingen en je kan ook verklaringen over gebeurtenissen in het topic van die gebeurtenissen zetten. En als je dan een keer teruggefloten wordt en je bent het daar niet mee eens, zou je dat ook gewoon kunnen zeggen in plaats van het meteen over FOK!stasi te hebben.

Houdt het allemaal wat gezelliger
^O^
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_163627646
"rare dingen verkondigt"

Ik kan het niet helpen als mensen hier drukker bezig zijn met naar sbs6 kijken dan doorkrijgen dat we onder bezetting zijn van een vreemde mogendheid en op DIT MOMENT een derde wereld oorlog in geloodst worden door eerdergenoemden op valse voorwenselen tegen rusland.
-
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:07:47 #157
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163627801
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:58 schreef Peachbird het volgende:
"rare dingen verkondigt"

Ik kan het niet helpen als mensen hier drukker bezig zijn met naar sbs6 kijken dan doorkrijgen dat we onder bezetting zijn van een vreemde mogendheid en op DIT MOMENT een derde wereld oorlog in geloodst worden door eerdergenoemden op valse voorwenselen tegen rusland.
En dat mag je prima zeggen. Maar er zijn grenzen. Als je je opmaakt om te gaan juichen voor dode Nederlandse militairen of je gaat censuur brullen als we iets sluiten wat over een onderwerp gaat waar al 3500 berichten over geplaatst zijn in een overkoepelend topic, ga je over de grens.

Het moet leuk blijven en je righteous indignation verpest het voor wat mensen. Er is ook verder geen probleem ofzo en je mag 100% vinden wat je vindt. Tot je over de grenzen die FOK! stelt gaat, die vallen te lezen in de MED van Danny. Op zich zijn we niet zo heftig, je mag alles vinden als je maar een beetje normaal doet zonder gekke doodsverwensingen, FOK!bashes en als je maar een beetje vriendelijk blijft tegen je medeusers. Nou ja, zelfs dat hoeft niet, als je maar niet heel onvriendelijk bent.
Laffe huichelaar
pi_163627847
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En dat mag je prima zeggen. Maar er zijn grenzen. Als je je opmaakt om te gaan juichen voor dode Nederlandse militairen of je gaat censuur brullen als we iets sluiten wat over een onderwerp gaat waar al 3500 berichten over geplaatst zijn in een overkoepelend topic, ga je over de grens.

Het moet leuk blijven en je righteous indignation verpest het voor wat mensen. Er is ook verder geen probleem ofzo en je mag 100% vinden wat je vindt. Tot je over de grenzen die FOK! stelt gaat, die vallen te lezen in de MED van Danny. Op zich zijn we niet zo heftig, je mag alles vinden als je maar een beetje normaal doet zonder gekke doodsverwensingen, FOK!bashes en als je maar een beetje vriendelijk blijft tegen je medeusers. Nou ja, zelfs dat hoeft niet, als je maar niet heel onvriendelijk bent.
Dat zijn geen nederlandse militairen, het zijn EU militairen want ze luisteren naar de EU en niet naar het volk der natiestaat der nederlanden. (ze vallen zelfs onder het bevel van duitsland/merkel) Einde verhaal.
-
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:14:20 #159
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163627904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:11 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dat zijn geen nederlandse militairen, het zijn EU militairen want ze luisteren naar de EU en niet naar het volk der natiestaat der nederlanden. Einde verhaal.
Die discussie is volslagen irrelevant hier. Die mag jein het topic best voeren, maar dan nog hoef je niet te juichen als ze dood zijn. Net als je niet hoeft te hopen dat Russische militairen doodgaan, als iemand dat zou posten zou het ook weggaan.

Dat is gewoon niet toegestaan op FOK!
Laffe huichelaar
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:15:18 #160
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163627918
Maar dat einde verhaalidee lijkt me wel een goede. Jij houdt je aan de FOK!policy of je wordt gemod. Dat is verder dus geen censuur, niemand verbiedt je te vertellen wat je wil vertellen. Alleen op ons feestje hier ben je dan niet uitgenodigd.
Laffe huichelaar
pi_163628079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die discussie is volslagen irrelevant hier. Die mag jein het topic best voeren, maar dan nog hoef je niet te juichen als ze dood zijn. Net als je niet hoeft te hopen dat Russische militairen doodgaan, als iemand dat zou posten zou het ook weggaan.

Dat is gewoon niet toegestaan op FOK!
Ik snap trouwens niet zo waarom het over mijn post mbt de navo/eu troepen richting rusland gaat terwijl mijn kritiek meer was op het direct wegzetten als "alex jones"(wie overigens nog gelijk heeft ook in zn videos, ja ik ben er bekend mee en hoewel die man nogal kan flippen soms kun je achteraf elke keer weer zeggen dat hij gewoonweg de juiste info had).. terwijl het goddomme een uitspraak was van een gerespecteerde sheriff wie nog democraat is ook, als dat geen nieuwswaarde heeft.. Maar nee direct een stasi-actie van een user en het topic wordt gesloten.. :')

Mooi man.

Dat heet censuur.
-
pi_163628105
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat einde verhaalidee lijkt me wel een goede. Jij houdt je aan de FOK!policy of je wordt gemod. Dat is verder dus geen censuur, niemand verbiedt je te vertellen wat je wil vertellen. Alleen op ons feestje hier ben je dan niet uitgenodigd.
Dan ban je me toch, als de waarheid niet welkom is op fok, of er hier SJW's getriggered worden oid? :'( Mischien dat je je dan super stoer voelt .. ik weet het niet, mischien krijg je nog een medaille van george soros ook.
-
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:32:25 #163
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163628206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:26 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dan ban je me toch, als de waarheid niet welkom is op fok, of er hier SJW's getriggered worden oid? :'( Mischien dat je je dan super stoer voelt .. ik weet het niet, mischien krijg je nog een medaille van george soros ook.
Ik zeg juist dat je hier alles mag zeggen, als je maar een beetje normaal doet. Ik durf te zeggen dat er welhaast geen grens is aam de meningem die je hier mag hebben, zolang je je aan de wet houdt. De extra eis die FOK! stelt is dat je het ook voor je medeusers een beetje leuk houdt.

Lijkt me allemaal niet teveel gevraagd. Maar nu doe je weer helemaal opgewonden en begin je over stasi etc. Wwarom in vredesnaam? Wat is er nou zo moeilijk als bovenstaand verzoek?
Laffe huichelaar
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:06:04 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163628850
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_163629297
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:25 schreef Peachbird het volgende:

[..]
Maar nee direct een stasi-actie van een user en het topic wordt gesloten.. :')
"Een user". Heb je het dan over mij, omdat ik iets in je topic postte?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2016 21:25:14 ]
pi_163630144
NWS / Nederland twee maanden onbestuurd......

Topic met weinig nieuwswaarde. Immers, elk jaar gaat de tweede kamer met reces. Verder wordt het topic wederom misbruikt door vriend Caesar om het partijprogramma van de PVV te spammen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:01:48 #167
110987 ErwinRommel
pi_163631576
Modjes, kunnen jullie aub modereren in diverse topics waar met "kanker" rondgestrooid is?
Heb daar TR's van gemaakt, maar schijnbaar kijkt men daar niet naar.
BvD.

ER
  Moderator zondag 10 juli 2016 @ 01:18:30 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163634151
ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 10 juli 2016 @ 09:47:56 #169
110987 ErwinRommel
pi_163635907
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 01:18 schreef sp3c het volgende:
ja
:?
pi_163640926
I´m back.
  Moderator zondag 10 juli 2016 @ 14:41:07 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163641513
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

:?
we kunnen het modereren :)

ik zag geen TR's meer dus ik ga ervanuit dat het goed is nu
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
NWS / Dringend 150 miljard nodig voor Europese banken.
Deze kan dicht jongens, dubbel.
ok!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 10 juli 2016 @ 20:37:09 #172
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163650796
Waarom is de titel aangepast? NWS / 7 mannen probeerden meisje van haar pony af te trekken Slachtoffer, burgemeester en AZC hebben het over Irakezen, staat zo ook in alle bronnen en zelfs in de url van de tweede in de OP vermelde bron!
  maandag 11 juli 2016 @ 10:48:41 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163661759
quote:
Niets?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_163668048
NWS / Ernstig ongeluk Moergestel: vrachtwagen rijdt in op file

Kan dat offtopic geneuzel over poolse vs nederlandse chauffeurs verwijderd worden?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Trouwste user 2022 maandag 11 juli 2016 @ 18:48:56 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_163671405
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')