Nee, maar het verschil tussen Valkenswaard en Landgraaf is wel aanzienlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zie. En Germano doen alsof ik dom ben :s
Euhm, op vrijdag gewoon ladies night. Tot weet ik veel hoe laat (23.00 of 00.00) gratis drank voor vrouwenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Had je volgens mij 2 flesjes Jupiler voor 2 euro als het happy hour was.
Allemaal een pot nat voor mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil tussen Valkenswaard en Landgraaf is wel aanzienlijk.
ik dibsquote:
Waar?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euhm, op vrijdag gewoon ladies night. Tot weet ik veel hoe laat (23.00 of 00.00) gratis drank voor vrouwen![]()
![]()
![]()
Dat is nu al tijd niet meer hoor maar was wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang zo
Zo ging dat vroeger.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:41 schreef xcachet het volgende:
Als mijn moeder aan de telefoon is duurt dat minstens 20 minuten. Echt fucking irritant
Waarschijnlijk kwam ik er daarom vaker.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euhm, op vrijdag gewoon ladies night. Tot weet ik veel hoe laat (23.00 of 00.00) gratis drank voor vrouwen![]()
![]()
![]()
Dat is nu al tijd niet meer hoor maar was wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang zo
Zodat je vrouwen kon spotten die debiel zichzelf aan t volstoppen waren met drank?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kwam ik er daarom vaker.
En dan op FOK! opscheppen dat hij er weer een gefixt hadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zodat je vrouwen kon spotten die debiel zichzelf aan t volstoppen waren met drank?
quote:AALSMEER - De soap rond raadslid Bram Heijstek uit Aalsmeer duurt voort. Uit een tweede vonnis van de rechtbank Amsterdam blijkt dat Heijstek, die zichzelf bij de gemeente ziek gemeld heeft, zich in november voor vier tot zes strafbare feiten moet verantwoorden voor de strafrechter.
Heijstek, die als fractievoorzitter van het Aalsmeers Collectief bekendheid verwierf, mag eveneens een jaar geen contact meer hebben met zijn vrouw en kinderen. Volgens de rechter is de zaak ,,uiterst zorgwekkend’’. Heijstek zou onder andere de auto van zijn gezin onklaar hebben gemaakt en bankrekeningen hebben geplunderd. Ook werden naaktfoto’s en seksueel getinte berichten gestuurd.
Uit het vonnis blijkt dat Heijstek wordt verdacht van verschillende strafbare feiten, waaronder ‘ernstige internetpesterijen’. Hij is daarvoor verschillende malen door de politie in zijn woning aangehouden. Ook is aannemelijk dat de man uit naam van iemand anders ,,alarmerende maar onware berichten over zijn gezondheidstoestand heeft verzonden’’. Tegen Heijstek loopt een strafrechtelijk onderzoek wegens stalking en identiteitsfraude. Hij wordt ervan verdacht nep-accounts op Facebook te hebben aangemaakt, waarop hij zichzelf met de dood bedreigde. Ook in het programma Internetpesters aangepakt van Peter R. de Vries kwam hij naar voren in een pestzaak.
Gisteren bleek dat Heijstek ook zijn woning moet verlaten. Buren voelen zich niet langer veilig en wonnen een rechtszaak om hem weg te krijgen. De politie moest de afgelopen maanden zes keer zijn woning binnenvallen
Hmm ja nicequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan op FOK! opscheppen dat hij er weer een gefixt had
Voor je pilotendinges?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:46 schreef xcachet het volgende:
Ik ga weer even leren en slapen. Doeg lieverds.
Tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:46 schreef xcachet het volgende:
Ik ga weer even leren en slapen. Doeg lieverds.
Zal vast wel gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zodat je vrouwen kon spotten die debiel zichzelf aan t volstoppen waren met drank?
Toen kwam ik nét hier, dus zou best kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan op FOK! opscheppen dat hij er weer een gefixt had
body shots zijn echt zo ordinairquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:49 schreef Germano het volgende:
Nu vind ik dronken vrouwen ronduit onaantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
body shots zijn echt zo ordinair
Dronken mannen zijn woest aantrekkelijk, jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:49 schreef Germano het volgende:
Nu vind ik dronken vrouwen ronduit onaantrekkelijk.
Hij doet niksquote:
quote:
Chill which provider wil wellicht nieuwe phone maar nieuwe abbo van kpn zijn duur.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Iphone 6s plus in de lekkere flikkerige rosé goude kleur.
t-mobilequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:00 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Chill which provider wil wellicht nieuwe phone maar nieuwe abbo van kpn zijn duur.
jawel?quote:
als ik money had zou ik nog steeds in eindje wonenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 als je money had zou je ergens anders wonen
Echt hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik money had zou ik nog steeds in eindje wonen
vind die grauwe sfeer juist coolquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
zou je als je money had ergens anders wonen?
Ik zou niet wonen, ik zou verblijven in mijn vele huizen over de hele wereld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik money had zou ik wel ergens anders wonen ja
Ik ook.. denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar in ehv woon je en waar zou je dan wonen? meet bij Splinter.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Damn ik wil ook rose goudquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Iphone 6s plus in de lekkere flikkerige rosé goude kleur.
ik woon ook in woensel was haast buren met deadprez vroegerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
waar in ehv woon je en waar zou je dan wonen? meet bij Splinter.
hehehequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik woon ook in woensel was haast buren met deadprez vroeger
zou in drenthe wonen
niet roken, is nergens voor nodig want je hebt er niks aan en je bent goed bezig en kom op, zo kom je er nooit van afquote:
Een huisje met paardjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil wel huisje in drenthe hebben ooit ook al ga ik verder weg wonen
wordt bijna zelfde al 6/6s volgens mijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Damn ik wil ook rose goudmaar ik wacht op de iphone 7
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet roken, is nergens voor nodig want je hebt er niks aan en je bent goed bezig en kom op, zo kom je er nooit van af
grapjequote:
Ik kan niet meer wachten mn tel is te cracky.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Damn ik wil ook rose goudmaar ik wacht op de iphone 7
ja maar in fochteloerveen zijn heel veel mugjes en daar hebben de paardjes last vanquote:
nicee, feliquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
Die iPhone is een cadeautje aan mezelf omdat ik geslaagd ben.
keik mei ben geslaagd
feliquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
keik mei ben geslaagd
Niet goed in je hoofd. Ben altijd blij dat het 5 uur is want dan kan ik weer weg uit die stad.quote:
Feliquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
keik mei ben geslaagd
kom naar mijn zolderkamerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:16 schreef Zosk het volgende:
Ik ben op zoek naar gezelligheid, iemand tips?
Ik ga nooit met niggas omquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
ik vind rotterdam ook leuk ga altijd stuk met die niggas daar
vind het niet zo chill om de hele tijd op mijn bezittingen te moeten letten als ik met iemand praat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
moet je eens doen,zeggen de raarste dingen.
Doe ik zelf alquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
moet je eens doen,zeggen de raarste dingen.
Gefeliciteerd Cripquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
keik mei ben geslaagd
Ik ga niet iedere keer na het schijten douchen :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij wast zeker ook niet je kont na het poepen, rare mensen hier.
Vertel?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig if you know what i mean
hij wil je hosselenquote:
kweenie hoor hoe groot jouw anus is maar als ik mn kont was dan word alleen mn kont nat en ik heb een fat ass hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga niet iedere keer na het schijten douchen :s
Jij wast zeker met zo'n nasty tuitflesgeval.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie hoor hoe groot jouw anus is maar als ik mn kont was dan word alleen mn kont nat en ik heb een fat ass hoor
Lekker op het werk onder het fonteintje hangen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie hoor hoe groot jouw anus is maar als ik mn kont was dan word alleen mn kont nat en ik heb een fat ass hoor
met de douchekop gwn, meteen anusmassage.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wast zeker met zo'n nasty tuitflesgeval.
Zal wel stinken na het geiten melken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
crip je mag je nu toch een maand niet wassen enzo?
Mensen die schijten op het werk moeten dood.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker op het werk onder het fonteintje hangen.
Ik altijd 's morgens voordat ik vertrek, maar niet iedereen is zo hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die schijten op het werk moeten dood.
Maar hoe was je dan iedere keer je kont na het schijten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
GODSAMME WIE SCHIJT ER OP DE WC MAN STELLETJE VIEZERIKKEN
Kan echt niet m'n pis 9 uur lang inhouden hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
mensen die ergens anders poepen dan thuisplassen kan ik al niet eens s ergens anders alleen als het echt een noodgeval is.
niet betaald krijgen terwijl je een halfuur zit te schijtenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
mensen die ergens anders poepen dan thuisplassen kan ik al niet eens s ergens anders alleen als het echt een noodgeval is.
sws poepenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
Schijt alleen maar op het werk, ga ieder weekend op en neer om ff te schijten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die schijten op het werk moeten dood.
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
hurken en de douchekop eronderquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar hoe was je dan iedere keer je kont na het schijten?
Heb jij een douche op school of werk ofzo? Oh nee je schijt alleen thuis zei je net.quote:
Hangt toch af van je ritme. Als ik een week lang 's avonds ga kakken dan hoef ik 's morgens ook niet meer.quote:
Beter hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben blij dat ik eindelijk eens terechte TR's kan zetten
Voor wat precies?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben blij dat ik eindelijk eens terechte TR's kan zetten
Kom proberen. Pulk ik eerst je ogen uit en vervolgens schijt ik in je bek en kut.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, ik had je dood gemaakt. Dus je eigen moeder is gewoon een kk hoer
Niet terug haar reet in?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom proberen. Pulk ik eerst je ogen uit en vervolgens schijt ik in je bek en kut.
Als dat 450g was was dat echt fantastischquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
ik kocht 400g geschilde asperges voor 'n euroooo
Bitch, mij kan je niet aan. Hollandse pussies zijn altijd stoer online. IRL rennen ze weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom proberen. Pulk ik eerst je ogen uit en vervolgens schijt ik in je bek en kut.
Goed gedaan meid.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
ik kocht 400g geschilde asperges voor 'n euroooo
Kom dan vuile negerin.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bitch, mij kan je niet aan. Hollandse pussies zijn altijd stoer online. IRL rennen ze weg.
zou hier echt gek van wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
ik heb altijd een klein spuitflesje dettol antibacteri doekjes en babydoekjes in mn tas voor als ik moet plassen buiten mn huis. Spuit dan de wc onder met dettol en poets het af met antibacteriële doekjes en dan leg ik papier op de wc bril en dan ga ik plassen. als ik hen geplast veeg ik eerst af met droog wc papier en dan babydoekje en dan weer droog wc papier
Smetvrees hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
ik heb altijd een klein spuitflesje dettol antibacteri doekjes en babydoekjes in mn tas voor als ik moet plassen buiten mn huis. Spuit dan de wc onder met dettol en poets het af met antibacteriële doekjes en dan leg ik papier op de wc bril en dan ga ik plassen. als ik hen geplast veeg ik eerst af met droog wc papier en dan babydoekje en dan weer droog wc papier
Zit je nou gewoon stoer te doen omdat ik een negerin ben?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Jullie stinken naar poep.
[..]
Zorg wel voor een livestream.
hahahahah fuck your lifequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ze dat doet. Krijg ik niet al die vieze bacteriën van die Turken op mij.quote:
Je bent serieus een negerin? Was maar een wilde gok.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon stoer te doen omdat ik een negerin ben?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ze dat doet. Krijg ik niet al die vieze bacteriën van die Turken op mij.
Gvdkkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ze dat doet. Krijg ik niet al die vieze bacteriën van die Turken op mij.
nouja, als ze t niet had gezegd merk je het ook niet he. Dus niks mis mee maar misschien heeft ze nog wel meer dingen.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Jullie stinken naar poep.
[..]
Zorg wel voor een livestream.
Een mongool als jij ziet het verschil toch niet. Blame your mommaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent serieus een negerin? Was maar een wilde gok.
verkeerde keuze gemaaktquote:
Ja maar als je het zelf hebt toch wel gekkie :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja, als ze t niet had gezegd merk je het ook niet he. Dus niks mis mee maar misschien heeft ze nog wel meer dingen.
Die van jou zit in de gevangenis toch? Heb je nog een vader of is die al in de back gepopt door nikkers met een AK-47?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een mongool als jij ziet het verschil toch niet. Blame your momma
Oh wacht, je bedoeld leven met jezelf wowowwww.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar als je het zelf hebt toch wel gekkie :s
Probeer eens opnieuw, misschien is je volgende poging to dissen wel geslaagd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Die van jou zit in de gevangenis toch? Heb je nog een vader of is die al in de back gepopt door nikkers met een AK-47?
Ja wow diepe shit tochquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoeld leven met jezelf wowowwww.
haha okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef pinman het volgende:
Komt er een update in het scherm, klik ik er op en dan komen er geen posts
Meestal tweede keer lukt het wel
Heb ik ook al paar dagenquote:
Is een voorkeur toch? Dacht het om hoe hij overkomtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Hoe kun je dan homo zijn en waarom dacht je dat Lt. dat is.
Ik sta lieverquote:
quote:
hahahaha je benr terrorist roflcopter xDquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer eens opnieuw, misschien is je volgende poging to dissen wel geslaagd.
Ja geen offence maar homo veelal religiefoob. Hoe komt Lt. over?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Is een voorkeur toch? Dacht het om hoe hij overkomt
Wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef Lieutenant het volgende:
Ja geen offence maar homo veelal religiefoob.
ik ga toch al naar de helquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef anti-loper het volgende:
Ik zit altijd. Staand plassen is haram , ga je naar de hel voor
ze zouden zich moeten schamen dat het bij 1-0 bleefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die moffen hier op Menorca vieren vies hard feest nu ze hun wedstrijd gewonnen hebben.
Rustaaaaaaaaaaaaaaggggg
openminded, open towards an alternative lifestylequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Ja geen offence maar homo veelal religiefoob. Hoe komt Lt. over?
Dat boeit ons echt nietsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef pinman het volgende:
En ja hoor
Hoeveel keer moest ik daar nou op klikken joh?
gezelligquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:44 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Die extremistische christenvriend van me wil hen echt in campen stoppen.
Het is eerder andersom.quote:
Ik pis altijd staand srs.quote:
Leuke vrienden heb jij manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:46 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Hij is wel tegen moslim omdat ze niet in westen passen.
quote:
Je vindt Lt. progressief overkomen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:45 schreef Drug het volgende:
[..]
openminded, open towards an alternative lifestyle
http://www.dumpert.nl/med(...)ker_harde_jonko.htmlquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:47 schreef Drug het volgende:
Amnesia gehaald, beter val ik daarvan niet in coma
in a wayquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:47 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Je vindt Lt. progressief overkomen?
het was 020 seizoencart toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom den je dat ik niet durf te vertellen over 010 seizoencart.
wat is dat voor verneukte kutjoint, ding valt half omquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ker_harde_jonko.html
Dat is niet normaal hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:43 schreef Crack_ het volgende:
Als ik mn vriend naakt zou zien plassen maak ik het uit.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ker_harde_jonko.html
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
De enige echte jonko is deze natuurlijk
http://www.dumpert.nl/med(...)it_is_een_jonko.html
sowieso ben jij marokkaan en zij denken het te zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is dat voor verneukte kutjoint, ding valt half om
Dat staat er niet.quote:
watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sowieso ben jij marokkaan en zij denken het te zijn
haha dat piepje blijft goudquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
De enige echte jonko is deze natuurlijk
http://www.dumpert.nl/med(...)it_is_een_jonko.html
Als het een blanke was had je dat dan ook gezegd?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
Ik werd vandaag boos op een Syriër, was in de Irakese winkel en hij ging daar opeens eten en iedereen was daar aaan het vasten. Ik zo van Ey ga dat lekker buiten doen fzo in t Arabisch. Was ie beledigd, stomme gelukszoeker terrorist ! ! ! !
Ben je van plan 6gr in 1x te token ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:47 schreef Drug het volgende:
Amnesia gehaald, beter val ik daarvan niet in coma
Komt echt geloofwaardig over ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien maar ik draai hoe dan ook betere joints.
Dus hij moet conformeren aan jouw gewoonte?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
Ik werd vandaag boos op een Syriër, was in de Irakese winkel en hij ging daar opeens eten en iedereen was daar aaan het vasten. Ik zo van Ey ga dat lekker buiten doen fzo in t Arabisch. Was ie beledigd, stomme gelukszoeker terrorist ! ! ! !
Watquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zou je niet zittend plassen
probeer eens staand te pissen met je broek omlaag, je voelt de pisspetters gwn
Haha ja tjing tjang tjongquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed zou kunnen zien zeker? Lekkere binnenkomer hoor.
kkharde jonko swaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is dat voor verneukte kutjoint, ding valt half om
wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
Stimorol-
forum.fok.nl/user/profile/325052
sow dat was snel
gewoon helikopterenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef Zosk het volgende:
Plas ook zittend omdat het anders alle kanten op gaat :s
ja wat ga je eten in een winkel waar iedereen moslim is loop gewoon nar buiten. Ik ben ook niet aan het vasten vandaag, ging daar ook geen baklava ofzo schranzen. Eet dan gewoon thuis of in cafetje ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het een blanke was had je dat dan ook gezegd?
zittend is toch veel comfortabelerquote:
Zit mobiel, wat is er aan de handquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
Stimorol-
forum.fok.nl/user/profile/325052
sow dat was snel
Kies je de dagen uit voor het vasten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
ja wat ga je eten in een winkel waar iedereen moslim is loop gewoon nar buiten. Ik ben ook niet aan het vasten vandaag, ging daar ook geen baklava ofzo schranzen. Eet dan gewoon thuis of in cafetje ofzo.
niet zo'n zin in verder sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:51 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Vertel? Velen hier den dat Lt. PVVer is.
Precies helemaal juistquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus hij moet conformeren aan jouw gewoonte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |