Heb jij een douche op school of werk ofzo? Oh nee je schijt alleen thuis zei je net.quote:
Hangt toch af van je ritme. Als ik een week lang 's avonds ga kakken dan hoef ik 's morgens ook niet meer.quote:
Beter hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben blij dat ik eindelijk eens terechte TR's kan zetten
Voor wat precies?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben blij dat ik eindelijk eens terechte TR's kan zetten
Kom proberen. Pulk ik eerst je ogen uit en vervolgens schijt ik in je bek en kut.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, ik had je dood gemaakt. Dus je eigen moeder is gewoon een kk hoer
Niet terug haar reet in?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom proberen. Pulk ik eerst je ogen uit en vervolgens schijt ik in je bek en kut.
Als dat 450g was was dat echt fantastischquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
ik kocht 400g geschilde asperges voor 'n euroooo
Bitch, mij kan je niet aan. Hollandse pussies zijn altijd stoer online. IRL rennen ze weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom proberen. Pulk ik eerst je ogen uit en vervolgens schijt ik in je bek en kut.
Goed gedaan meid.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
ik kocht 400g geschilde asperges voor 'n euroooo
Kom dan vuile negerin.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bitch, mij kan je niet aan. Hollandse pussies zijn altijd stoer online. IRL rennen ze weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |