Ik ga niet iedere keer na het schijten douchen :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij wast zeker ook niet je kont na het poepen, rare mensen hier.
Vertel?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig if you know what i mean
hij wil je hosselenquote:
kweenie hoor hoe groot jouw anus is maar als ik mn kont was dan word alleen mn kont nat en ik heb een fat ass hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga niet iedere keer na het schijten douchen :s
Jij wast zeker met zo'n nasty tuitflesgeval.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie hoor hoe groot jouw anus is maar als ik mn kont was dan word alleen mn kont nat en ik heb een fat ass hoor
Lekker op het werk onder het fonteintje hangen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie hoor hoe groot jouw anus is maar als ik mn kont was dan word alleen mn kont nat en ik heb een fat ass hoor
met de douchekop gwn, meteen anusmassage.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wast zeker met zo'n nasty tuitflesgeval.
Zal wel stinken na het geiten melken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
crip je mag je nu toch een maand niet wassen enzo?
Mensen die schijten op het werk moeten dood.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker op het werk onder het fonteintje hangen.
Ik altijd 's morgens voordat ik vertrek, maar niet iedereen is zo hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die schijten op het werk moeten dood.
Maar hoe was je dan iedere keer je kont na het schijten?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
GODSAMME WIE SCHIJT ER OP DE WC MAN STELLETJE VIEZERIKKEN
Kan echt niet m'n pis 9 uur lang inhouden hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
mensen die ergens anders poepen dan thuisplassen kan ik al niet eens s ergens anders alleen als het echt een noodgeval is.
niet betaald krijgen terwijl je een halfuur zit te schijtenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
mensen die ergens anders poepen dan thuisplassen kan ik al niet eens s ergens anders alleen als het echt een noodgeval is.
sws poepenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
Schijt alleen maar op het werk, ga ieder weekend op en neer om ff te schijten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die schijten op het werk moeten dood.
Waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
hurken en de douchekop eronderquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar hoe was je dan iedere keer je kont na het schijten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |