zou hier echt gek van wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
ik heb altijd een klein spuitflesje dettol antibacteri doekjes en babydoekjes in mn tas voor als ik moet plassen buiten mn huis. Spuit dan de wc onder met dettol en poets het af met antibacteriële doekjes en dan leg ik papier op de wc bril en dan ga ik plassen. als ik hen geplast veeg ik eerst af met droog wc papier en dan babydoekje en dan weer droog wc papier
Smetvrees hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
ik heb altijd een klein spuitflesje dettol antibacteri doekjes en babydoekjes in mn tas voor als ik moet plassen buiten mn huis. Spuit dan de wc onder met dettol en poets het af met antibacteriële doekjes en dan leg ik papier op de wc bril en dan ga ik plassen. als ik hen geplast veeg ik eerst af met droog wc papier en dan babydoekje en dan weer droog wc papier
Zit je nou gewoon stoer te doen omdat ik een negerin ben?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Jullie stinken naar poep.
[..]
Zorg wel voor een livestream.
hahahahah fuck your lifequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ze dat doet. Krijg ik niet al die vieze bacteriën van die Turken op mij.quote:
Je bent serieus een negerin? Was maar een wilde gok.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon stoer te doen omdat ik een negerin ben?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ze dat doet. Krijg ik niet al die vieze bacteriën van die Turken op mij.
Gvdkkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ze dat doet. Krijg ik niet al die vieze bacteriën van die Turken op mij.
nouja, als ze t niet had gezegd merk je het ook niet he. Dus niks mis mee maar misschien heeft ze nog wel meer dingen.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Jullie stinken naar poep.
[..]
Zorg wel voor een livestream.
Een mongool als jij ziet het verschil toch niet. Blame your mommaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent serieus een negerin? Was maar een wilde gok.
verkeerde keuze gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |