quote:
Chill which provider wil wellicht nieuwe phone maar nieuwe abbo van kpn zijn duur.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Iphone 6s plus in de lekkere flikkerige rosé goude kleur.
t-mobilequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:00 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Chill which provider wil wellicht nieuwe phone maar nieuwe abbo van kpn zijn duur.
jawel?quote:
als ik money had zou ik nog steeds in eindje wonenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 als je money had zou je ergens anders wonen
Echt hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik money had zou ik nog steeds in eindje wonen
vind die grauwe sfeer juist coolquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
zou je als je money had ergens anders wonen?
Ik zou niet wonen, ik zou verblijven in mijn vele huizen over de hele wereld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ik money had zou ik wel ergens anders wonen ja
Ik ook.. denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar in ehv woon je en waar zou je dan wonen? meet bij Splinter.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Damn ik wil ook rose goudquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Iphone 6s plus in de lekkere flikkerige rosé goude kleur.
ik woon ook in woensel was haast buren met deadprez vroegerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
waar in ehv woon je en waar zou je dan wonen? meet bij Splinter.
hehehequote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik woon ook in woensel was haast buren met deadprez vroeger
zou in drenthe wonen
niet roken, is nergens voor nodig want je hebt er niks aan en je bent goed bezig en kom op, zo kom je er nooit van afquote:
Een huisje met paardjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil wel huisje in drenthe hebben ooit ook al ga ik verder weg wonen
wordt bijna zelfde al 6/6s volgens mijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Damn ik wil ook rose goudmaar ik wacht op de iphone 7
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet roken, is nergens voor nodig want je hebt er niks aan en je bent goed bezig en kom op, zo kom je er nooit van af
grapjequote:
Ik kan niet meer wachten mn tel is te cracky.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Damn ik wil ook rose goudmaar ik wacht op de iphone 7
ja maar in fochteloerveen zijn heel veel mugjes en daar hebben de paardjes last vanquote:
nicee, feliquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
Die iPhone is een cadeautje aan mezelf omdat ik geslaagd ben.
keik mei ben geslaagd
feliquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:13 schreef Crip het volgende:
Die iPhone is een cadeautje aan mezelf omdat ik geslaagd ben.
keik mei ben geslaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |