En je bent gesetteld voor een fatty.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik val slechts op semi-anorexia vrouwen en mannen.
En die was geen trans, die was alleen gay geloof ikquote:
2 weken geledenquote:
Zodat ik je kan feeden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je bent gesetteld voor een fatty.
Maandag denk ikquote:
we kunnen het ook over dat leuke kassameisje bij appie op castellum hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:34 schreef pinman het volgende:
Hebben jullie het alleen maar over voetbal hier?
Gezien jouw eerdere aanwezigheid hier heb ik je niet op veel eigen inbreng kunnen betrappen dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:34 schreef pinman het volgende:
Hebben jullie het alleen maar over voetbal hier?
Het heeft geen nut, als ik dik ben willen mannen me ook nog wel dus dan heb je alsnog concurrentie.quote:
Ik ga nooit naar de appie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we kunnen het ook over dat leuke kassameisje bij appie op castellum hebben
Dan ga ik daten met Johannes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft geen nut, als ik dik ben willen mannen me ook nog wel dus dan heb je alsnog concurrentie.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien jouw eerdere aanwezigheid hier heb ik je niet op veel eigen inbreng kunnen betrappen dus
Spelen nergens meer voor he.quote:
Beste supermarkt ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die winkel ziet er altijd zo armoedig uit
ga dan liever appie
oekraine beterquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Polen zou nog gewoon poule kunnen winnen als ze een beetje hun best doen
Lukttoch niet. Het is een wonder dat Duitsland geen 6/7-0 voorstaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Polen zou nog gewoon poule kunnen winnen als ze een beetje hun best doen
hoogvliet zalmplaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Zeker is hoogvliet zo'n randstadsupermarkt ofzo
Hoogvliet is een supermarktketen die in 1968 werd opgericht door Leen Hoogvliet. Tot die tijd bestierde de familie Hoogvliet, onder leiding van vader Joris Hoogvliet, een kleine keten van groentewinkels in Den Haag en omstreken. Anno 2015 heeft het bedrijf 65 filialen in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland.quote:
En dan mag je het ook geen Rotjeknor noemenquote:
haha hou op als het niet in gelderland was dan praatte jij wel andersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoogvliet is een supermarktketen die in 1968 werd opgericht door Leen Hoogvliet. Tot die tijd bestierde de familie Hoogvliet, onder leiding van vader Joris Hoogvliet, een kleine keten van groentewinkels in Den Haag en omstreken. Anno 2015 heeft het bedrijf 65 filialen in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland.
In alle bewoonbare delen van Nederland dus
en als allochtoon helemaal nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan mag je het ook geen Rotjeknor noemen
Ik kom uit de Randstad?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
haha hou op als het niet in gelderland was dan praatte jij wel anders
Geboren in Rotjeknorquote:
Alleen middelbare schoolperiode doorgebrachtquote:
Gelukkig is dat maar een korte periode in het leven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen middelbare schoolperiode doorgebracht
Helaas
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is dat maar een korte periode in het leven.
Hahahaha.
Oh wat vind ik mezelf weer leuk
jammerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
lool
we waren plannen aan het maken om weekendje weg te gaan in bungalowpark
beetje blowen beetje rwina zetten in zwembad
haken mensen nu al af
Wel wat saaitjes maar best okequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
Het is hier in het noorden erg prettig leven hoor
prima jeugdgod hier
Ik mag veel mensen daar gewoon totaal nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
Het is hier in het noorden erg prettig leven hoor
prima jeugdgod hier
overal zitten grote schooiersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mag veel mensen daar gewoon totaal niet
Mentaliteitsverschilletje denk ik
Eens. Misschien dat ik de verkeerde mensen altijd om me heen hadquote:
Tja, en in de randstad heb je hele wijken met kansarmen die allemaal minstens zo wereldvreemd zijn en ook nog crimineel zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Misschien dat ik de verkeerde mensen altijd om me heen hadMaar overal werd het stigma van simpele wereldvreemde boer zo ontzettend hard bevestigd.
Wel grappig dat m`n broertje me dit weekend vertelde dat een oudklasgenootje van me daar nu in de visuals zit bij Hollywood-films en in London woont en een andere klasgenoot van m`n broertje voor Alexander McQueen werkt. Dus er bestaan uitzonderingen
Uutjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
2006 naar 2016 voor meest aantrekkelijke gemeenten
Delft flink achteruitquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Sow, dordrecht is er goed op vooruit gegaan.
Dit weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Eens. Misschien dat ik de verkeerde mensen altijd om me heen hadMaar overal werd het stigma van simpele wereldvreemde boer zo ontzettend hard bevestigd.
Net als hilversum, ik dacht dat het daar juist goed en rijk was?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
D
[..]
Delft flink achteruit
Jihadgangersgenot
Ik had qua vrienden altijd wel redelijk normale mensen hoor. Maar overall gewoon in m`n klas enzo. bij de helft had je sowieso al het idee dat ze die ochtend wakker waren geworden onder een hunebedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit weet ik wel zeker
Ik merkte altijd een enorm verschil tussen de mensen die je tegenkomt op en om het voetbalveld van de lokale club en mensen op school en de muziekschool enzo
'quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net als hilversum, ik dacht dat het daar juist goed en rijk was?
Misschcien niet nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat het allemaal niet zoveel uitmaakt.
Als je de randstad ziet als waar de hoogopgeleide wonen dan kan het best kloppen.
Maar van hele wijken als rotterdam-zuid schat ik niet in dat het iq er hoger ligt dan een Drenthe/Groningen
Het enige verschil is is dat het in Rotterdam-Zuid voornamelijk allochtonen zijn.quote:
Groningenstad zal opzich best prima zijn maar ikzou het al niet willen om eerst een uur in de trein te zitten voor je weer in geciviliseerde omgeving bentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou groningen niet eens willen verlaten tbh. Niet te druk niet te rustig, precies goed.
Ja dat is dus best matigquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groningenstad zal opzich best prima zijn maar ikzou het al niet willen om eerst een uur in de trein te zitten voor je weer in geciviliseerde omgeving bent
En ik heb m`n oordeel in de loop der jaren ook, enigszins subjectief en niet logisch, dat weet ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige verschil is is dat het in Rotterdam-Zuid voornamelijk allochtonen zijn.
Nedermocros ook niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb m`n oordeel in de loop der jaren ook, enigszins subjectief en niet logisch, dat weet ik, gebaseerd op het dialect. Dat komt gewoon niet ontwikkeld over
Nee, dat is zoquote:
Ik denk dat veel mensen dat wel onbewust doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mensen beoordelen vanwege het hebben van een dialect of accent een beetje bekrompen hoor.
Waz met jou?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mensen beoordelen vanwege het hebben van een dialect of accent een beetje bekrompen hoor.
Is toch gewoon een teken van waar iemands wortels liggen, ik vind het wel mooi.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dat wel onbewust doen.
Al is het vaak wel lachen als die mensen zelf een randstad accent hebben.
Eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch gewoon een teken van waar iemands wortels liggen, ik vind het wel mooi.
Wat is een tatta accentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij mij werd er vaak gezegd dat ik een tatta accent heb, eh oke.
En de rest?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:49 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
2006 naar 2016 voor meest aantrekkelijke gemeenten
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik spreek ook niet allochtoons.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus niet allochtoons. Volgens hun.
Mijn orenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Luister eens
Als je dit hoort dan denk je dat toch meteen onbewust dan als je iemand op tv gewoon accentloos Nederlands hoort praten
wat is de z klankquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus dat je de "z" klank normaal uitspreekt en zo
2lief4mijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Luister eens
Als je dit hoort dan denk je dat toch meteen onbewust dan als je iemand op tv gewoon accentloos Nederlands hoort praten
Ze nemen maar 50 gemeentes op terwijl er 390 zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
https://www.atlasvoorgemeenten.nl/
voor als je meer wil weten
Als ze haar mond houdt is ze best cute jaquote:
Ik denk dan dat het een Limburgse is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Luister eens
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze haar mond houdt is ze best cute ja
Dit valt niet uit te leggenquote:
Ik bedoelde het accent.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze haar mond houdt is ze best cute ja
Oi guv'ner.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In Engeland spreekt iedereen met een accent.
Ik snap er niets vanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit valt niet uit te leggenuhm soort van dat je gewoon normaal "z" zegt ipv "szszz" zoals "waz met jou"
Snapje.
Er was daar laatst zelfs een heus onderzoek naar
In nl ook alleen gelooft niet iedereen hetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In Engeland spreekt iedereen met een accent.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
In nl ook alleen gelooft niet iedereen het
Ja ik weet niet waarom je daar trots op zou moeten zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dan dat het een Limburgse is.
Ben opgegroeid in een omgeving waar bijna iedereen om me heen in dialect communiceerde en vond dat dat iets is om trots op te zijn he. :$
Omdat het altijd in meer of mindere mate je heeft gevormd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik weet niet waarom je daar trots op zou moeten zijn
Nee juist midden Nederland toch. Arnhem, Apeldoorn, Ede, Utrechtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Wat ik net zei.
Randstad wat als ABN wordt gezien door veel mensen.
In Haarlem praten ze geloof ik als 1 van de weinige steden echt zonderaccentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
In nl ook alleen gelooft niet iedereen het
Jaa die bedoelde ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://nederl.blogspot.nl/2016/02/de-turks-marokkaanse-z.html
Haha, Arnhem ABN.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee juist midden Nederland toch. Arnhem, Apeldoorn, Ede, Utrecht
En terechtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Wat ik net zei.
Randstad wat als ABN wordt gezien door veel mensen.
En plat Utrechtsquote:
Meer dan andere steden hoorquote:
Omdat het je wortels zijn dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom je daar trots op zou moeten zijn
Maar ik ben sowieso niet heel verbonden met waar ik ben opgegroeid of geboren ben dus misschien ligt het daaraan
quote:
eenschquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mrstylo zei dat ik praat als kakker
Heb je die oude ernhemers in malburgen wel eens horen pratenquote:
Maar in Arnhem praten ze echt geen ABNquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Sked het volgende:
Inso doet alsof ie weet wat er in Arnhem gebeurt
ok
Als je mensen die nog echt arnhems spreken als ABN wegzet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Sked het volgende:
Inso doet alsof ie weet wat er in Arnhem gebeurt
ok
Alle oude mensen praten met accentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je die oude ernhemers in malburgen wel eens horen praten
dat doet ook niemandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je mensen die nog echt arnhems spreken als ABN wegzet.
Dan ben je niet goed.
Ik voel me erg goed sinds het moment dat ik je mijn naam zag noemenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend. Leuk je te zien.
Hoe is het met je?
Ken jij Urkers?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Urkse mensen praten zo raar, zo "rauw"
Ik kan dit bevestigenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ifim praat met extreem schattige accent
Die is net zo limburgs als dat filmpje toch? Waarom vind je dat dan wel schattigquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ifim praat met extreem schattige accent
niemand zet plat arnhems weg als ABN, leg me geen woorden in de mondquote:
Amsterdamse studenten hebben dan ook erg vaak een zachte g.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
Amsterdamse studenten horen het verschil niet tussen mij en een amsterdammer
komt omdat de studenten niet uit amsterdam komen
Eh noquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wij communiceren in de taal der liefde toch
Ik heb zelfs een urker bij mij in de klasquote:
Sof zegt dat ze in Arnhem ABN spreken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
niemand zet plat arnhems weg als ABN, leg me geen woorden in de mond
ga niet eens meer verder discussiëren joh
Omdat het ifim is, zij praat ietjes andersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is net zo limburgs als dat filmpje toch? Waarom vind je dat dan wel schattig
dat elitaire studenten accent/taaltje is echt het walgelijkste wat er isquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amsterdamse studenten hebben dan ook erg vaak een zachte g.
Heel apart.
in veel delen wel en in een paar nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sof zegt dat ze in Arnhem ABN spreken.
Dat is niet waar.
Je o zo leuke voiceberichten jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben toch nog nooit gepraat?
Oh voice berichten misschien
ja kloptquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat elitaire studenten accent/taaltje is echt het walgelijkste wat er is
dan denk ik gelijk aan el capitano
Oke.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef Sked het volgende:
[..]
in veel delen wel en in een paar niet
simpel zat
geen idee maar zo stel ik mij hem voorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja klopt
studeerde hij niet in keulen
Goddeloos! (dat zeggen ze erg vaak)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh no
[..]
Ik heb zelfs een urker bij mij in de klas
Dit herken ik wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
Amsterdamse studenten horen het verschil niet tussen mij en een amsterdammer
komt omdat de studenten niet uit amsterdam komen
Huh waarom cultuurshockquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goddeloos! (dat zeggen ze erg vaak)
Er zaten vroeger ook altijd Urkers bij mij in de klas, was in de brugklas wel een cultuurshock voor mij
Ik snap ook niet waarom je het zou willen faken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit herken ik wel.De echte Amsterdammees hoor je het gelijk. Je hoort trouwens het ook als iemand het faket
Jij hebt ook een schitterend accent moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit herken ik wel.De echte Amsterdammees hoor je het gelijk. Je hoort trouwens het ook als iemand het faket
Het is nog erger als ze drinktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook een schitterend accent moet ik zeggen
Ik ook niet maar ik ken wel iemand die niet Amsterdams was maar graag deed alsof. Moest zij weten maar af en toe was het irritant wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je het zou willen faken.
is stoer toch, dan voelen ze zich helemaal amsterdams terwijl ze er een jaar wonen en van het platteland komenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je het zou willen faken.
Maar je zat in vwo, in vwo brugklas is iedereen lomp en nerdyquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je je 12 jarige ik voorstellen?
In de klas met van die lompe Urkers?
Aww. Lekker Waterlands icm Zaans en Amsterdamsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook een schitterend accent moet ik zeggen
Flevoland is één grote melting potquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet verklappen waar ik vandaan komt maar het staat niet op de kaart
Ik was vorig weekend in Alkmaar by the way, dus ik hoorde wel zulk soort schitterend taalgebruik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww. Lekker Waterlands icm Zaans en Amsterdams
Rip flevolandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niet verklappen waar ik vandaan komt maar het staat niet op de kaart
Leukquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kon vroeger wel goed duits accent faken. Moet ik ook maar weer eens aan werken, misschien stage in duitsland he.
Ik was zeer zeker nerdy, maar niet lomp, ik was extreem schattig.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar je zat in vwo, in vwo brugklas is iedereen lomp en nerdy
Grapje
Dit had ik ook als ik dronk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus echt niet bewust. Volgens mij praat ik dan echt plat.
Nog langs het enige stadion geweest die er toe doet in Nederland?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was vorig weekend in Alkmaar by the way, dus ik hoorde wel zulk soort schitterend taalgebruik.
En daarna ging ik naar de Efteling, dat was ook dolletjes.
Proat`nquote:
Wat voor accent/dialect is dat? Beetje dat posh Engels?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit had ik ook als ik dronk.
Dan ging ik echt heel erg estuary english praten.
De trein ging wel langs de Euroborgquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog langs het enige stadion geweest die er toe doet in Nederland?
Efteling klinkt leukWel beetje ver uit elkaar. Alkmaar en efteling
Eem kiek`n of ik nog ploat kan proat`n jaquote:
Ploat is plaat, niet plat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eem kiek`n of ik nog ploat kan proat`n ja
quote:
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor accent/dialect is dat? Beetje dat posh Engels?
en een boel amsterdammersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ervaring met Flevoland was dat iedereen oorspronkelijk gewoon uit de dorpjes uit Gelderland en Overijssel kwam die er dichtbij lagen, of asielzoeker was.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eem kiek`n of ik nog ploat kan proat`n ja
Nog nooit naar Alkmaar of nog nooit Efteling?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De trein ging wel langs de Euroborg![]()
Was zeker leuk, ik was er nog nooit geweest want ja, het is te ver weg he. En ik heb inderdaad vrij lang in de trein gezeten vorig weekend.
Dat fragment maakt het wel duidelijker! Best grappig dat de een het arbeiders vindt en een ander het posh vindt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Volgens mijn vriendin is het een arbeidersaccent.
En volgens arbeiders is het posh.
Al ben ik de laatste jaren wel veel en veel meer richting posh gegaan.
https://en.wikipedia.org/(...)iscs_21_07_2013.flac
Dit is behoorlijk estuary
Het is verder niet zo goed uit te leggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:24 schreef Flippiee het volgende:
Dat fragment maakt het wel duidelijker! Best grappig dat de een het arbeiders vindt en een ander het posh vindt.
quote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is verder niet zo goed uit te leggen.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh god hou op mooi wark![]()
die zijn uit elkaar toch ?
Ik had het over nog nooit naar de Efteling maar nu ik er over nadenk was dit ook de eerste keer voor mij in Alkmaar, veel nieuwe indrukken dusquote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 21 juni 2016 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit naar Alkmaar of nog nooit Efteling?
[..]
Dat fragment maakt het wel duidelijker! Best grappig dat de een het arbeiders vindt en een ander het posh vindt.
Vergeet nabijgelegen Friese dorpen niet.quote:dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:[/b]
Mijn ervaring met Flevoland was dat iedereen oorspronkelijk gewoon uit de dorpjes uit Gelderland en Overijssel kwam die er dichtbij lagen, of asielzoeker was.
Vergeet nabijgelegen Friese dorpen niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over nog nooit naar de Efteling maar nu ik er over nadenk was dit ook de eerste keer voor mij in Alkmaar, veel nieuwe indrukken dus
dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:[/b]
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vergeet nabijgelegen Friese dorpen niet.
ik luister nu normaal terwijl ik tentamen van morgen leerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben opdrachten aan het binnenhalen voor als ik weer thuis ben
wat voor tentamenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik luister nu normaal terwijl ik tentamen van morgen leer
1/2
WTFFFquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag al 3 keer gepoept.
Moet weer.
Fml
wanneer ben je klaar met hboquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
mwa valt tegen
maar ligt ook aan de manier hoe les gegeven is
boeit me niksquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:48 schreef Nouri het volgende:
Noord Ierland in volgende ronde is wel nice
lijkt me matig jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben echt zo done met hbo, had ik maar mn best gedaan tijdens brugklas om gwn vwo te kunnen doen.
Duitsland is ook echt lachwekkendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:48 schreef Nouri het volgende:
Noord Ierland in volgende ronde is wel nice
Hopelijk blijft het goed gaan en kun je het doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat ga ik ook doen als het goed is en gaat
Nee, speel alleen gratis ek spelletje op VW-godquote:
Die was me slechtquote:
groepsfases zegt verder ook niksquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was me slecht
Nee ook Duitsland gaat hem niet worden dit ek
Waarom niet met propedeuse naar uni dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben echt zo done met hbo, had ik maar mn best gedaan tijdens brugklas om gwn vwo te kunnen doen.
Wat als het niet luktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet met propedeuse naar uni dan?
heb je niks te doen buiten school?quote:
Wat als het wel lukt en je met hbo jaren weggooit?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat als het niet luktik ben er wel gemotiveerd voor maar het kan ook zo worden dat het helemaal niks voor mij blijkt te zijn. Weggegooide jaren, dus op z'n minst hbo diploma halen en dan maar naar uni
biomedische wetenschap is voor afgekeurde geneeskunde studentes LOLquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
En eigenlijk wilde ik meer cytopathologie kant op, wat met hbo te doen is. En toen zag ik master biomedische wetenschappen.
Blijven Duitsers, die kunnen in knockoutfase opeens vlammenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was me slecht
Nee ook Duitsland gaat hem niet worden dit ek
jouw reactie ookquote:
Jawel, maar school is momenteel onderdeel van mijn leven en ik vind studeren best leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je niks te doen buiten school?
als fok niet bestond had ik nooit herkanst denk ik
of dan zou ik 8 uur per dag cod/runescape gespeeld hebben zoals in mijn pre fok tijd
ik stop met uni pffquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:56 schreef Flippiee het volgende:
Had ik maar met propedeuse naar uni gegaan. Dan had ik nu veel verder geweest wss
Dan heb ik een hbo diploma en een masterdiplomaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat als het wel lukt en je met hbo jaren weggooit?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
biomedische wetenschap is voor afgekeurde geneeskunde studentes LOL
Incl premasterquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan heb ik een hbo diploma en een masterdiploma
Is niets voor mij, onderwijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |