Meer dan andere steden hoorquote:
Omdat het je wortels zijn dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom je daar trots op zou moeten zijn
Maar ik ben sowieso niet heel verbonden met waar ik ben opgegroeid of geboren ben dus misschien ligt het daaraan
quote:
eenschquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mrstylo zei dat ik praat als kakker
Heb je die oude ernhemers in malburgen wel eens horen pratenquote:
Maar in Arnhem praten ze echt geen ABNquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Sked het volgende:
Inso doet alsof ie weet wat er in Arnhem gebeurt
ok
Als je mensen die nog echt arnhems spreken als ABN wegzet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Sked het volgende:
Inso doet alsof ie weet wat er in Arnhem gebeurt
ok
Alle oude mensen praten met accentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je die oude ernhemers in malburgen wel eens horen praten
dat doet ook niemandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je mensen die nog echt arnhems spreken als ABN wegzet.
Dan ben je niet goed.
Ik voel me erg goed sinds het moment dat ik je mijn naam zag noemenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend. Leuk je te zien.
Hoe is het met je?
Ken jij Urkers?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Urkse mensen praten zo raar, zo "rauw"
Ik kan dit bevestigenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ifim praat met extreem schattige accent
Die is net zo limburgs als dat filmpje toch? Waarom vind je dat dan wel schattigquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ifim praat met extreem schattige accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |