En je bent gesetteld voor een fatty.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik val slechts op semi-anorexia vrouwen en mannen.
En die was geen trans, die was alleen gay geloof ikquote:
2 weken geledenquote:
Zodat ik je kan feeden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je bent gesetteld voor een fatty.
Maandag denk ikquote:
we kunnen het ook over dat leuke kassameisje bij appie op castellum hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:34 schreef pinman het volgende:
Hebben jullie het alleen maar over voetbal hier?
Gezien jouw eerdere aanwezigheid hier heb ik je niet op veel eigen inbreng kunnen betrappen dusquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:34 schreef pinman het volgende:
Hebben jullie het alleen maar over voetbal hier?
Het heeft geen nut, als ik dik ben willen mannen me ook nog wel dus dan heb je alsnog concurrentie.quote:
Ik ga nooit naar de appie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we kunnen het ook over dat leuke kassameisje bij appie op castellum hebben
Dan ga ik daten met Johannes.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft geen nut, als ik dik ben willen mannen me ook nog wel dus dan heb je alsnog concurrentie.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien jouw eerdere aanwezigheid hier heb ik je niet op veel eigen inbreng kunnen betrappen dus
Spelen nergens meer voor he.quote:
Beste supermarkt ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die winkel ziet er altijd zo armoedig uit
ga dan liever appie
oekraine beterquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Polen zou nog gewoon poule kunnen winnen als ze een beetje hun best doen
Lukttoch niet. Het is een wonder dat Duitsland geen 6/7-0 voorstaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Polen zou nog gewoon poule kunnen winnen als ze een beetje hun best doen
hoogvliet zalmplaatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Zeker is hoogvliet zo'n randstadsupermarkt ofzo
Hoogvliet is een supermarktketen die in 1968 werd opgericht door Leen Hoogvliet. Tot die tijd bestierde de familie Hoogvliet, onder leiding van vader Joris Hoogvliet, een kleine keten van groentewinkels in Den Haag en omstreken. Anno 2015 heeft het bedrijf 65 filialen in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland.quote:
En dan mag je het ook geen Rotjeknor noemenquote:
haha hou op als het niet in gelderland was dan praatte jij wel andersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoogvliet is een supermarktketen die in 1968 werd opgericht door Leen Hoogvliet. Tot die tijd bestierde de familie Hoogvliet, onder leiding van vader Joris Hoogvliet, een kleine keten van groentewinkels in Den Haag en omstreken. Anno 2015 heeft het bedrijf 65 filialen in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland.
In alle bewoonbare delen van Nederland dus
en als allochtoon helemaal nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan mag je het ook geen Rotjeknor noemen
Ik kom uit de Randstad?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
haha hou op als het niet in gelderland was dan praatte jij wel anders
Geboren in Rotjeknorquote:
Alleen middelbare schoolperiode doorgebrachtquote:
Gelukkig is dat maar een korte periode in het leven.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen middelbare schoolperiode doorgebracht
Helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |