De trein ging wel langs de Euroborgquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog langs het enige stadion geweest die er toe doet in Nederland?
Efteling klinkt leukWel beetje ver uit elkaar. Alkmaar en efteling
Eem kiek`n of ik nog ploat kan proat`n jaquote:
Ploat is plaat, niet plat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eem kiek`n of ik nog ploat kan proat`n ja
quote:
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor accent/dialect is dat? Beetje dat posh Engels?
en een boel amsterdammersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ervaring met Flevoland was dat iedereen oorspronkelijk gewoon uit de dorpjes uit Gelderland en Overijssel kwam die er dichtbij lagen, of asielzoeker was.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eem kiek`n of ik nog ploat kan proat`n ja
Nog nooit naar Alkmaar of nog nooit Efteling?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De trein ging wel langs de Euroborg![]()
Was zeker leuk, ik was er nog nooit geweest want ja, het is te ver weg he. En ik heb inderdaad vrij lang in de trein gezeten vorig weekend.
Dat fragment maakt het wel duidelijker! Best grappig dat de een het arbeiders vindt en een ander het posh vindt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Volgens mijn vriendin is het een arbeidersaccent.
En volgens arbeiders is het posh.
Al ben ik de laatste jaren wel veel en veel meer richting posh gegaan.
https://en.wikipedia.org/(...)iscs_21_07_2013.flac
Dit is behoorlijk estuary
Het is verder niet zo goed uit te leggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:24 schreef Flippiee het volgende:
Dat fragment maakt het wel duidelijker! Best grappig dat de een het arbeiders vindt en een ander het posh vindt.
quote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is verder niet zo goed uit te leggen.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh god hou op mooi wark![]()
die zijn uit elkaar toch ?
Ik had het over nog nooit naar de Efteling maar nu ik er over nadenk was dit ook de eerste keer voor mij in Alkmaar, veel nieuwe indrukken dusquote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 21 juni 2016 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit naar Alkmaar of nog nooit Efteling?
[..]
Dat fragment maakt het wel duidelijker! Best grappig dat de een het arbeiders vindt en een ander het posh vindt.
Vergeet nabijgelegen Friese dorpen niet.quote:dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:[/b]
Mijn ervaring met Flevoland was dat iedereen oorspronkelijk gewoon uit de dorpjes uit Gelderland en Overijssel kwam die er dichtbij lagen, of asielzoeker was.
Vergeet nabijgelegen Friese dorpen niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over nog nooit naar de Efteling maar nu ik er over nadenk was dit ook de eerste keer voor mij in Alkmaar, veel nieuwe indrukken dus
dinsdag 21 juni 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:[/b]
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vergeet nabijgelegen Friese dorpen niet.
ik luister nu normaal terwijl ik tentamen van morgen leerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben opdrachten aan het binnenhalen voor als ik weer thuis ben
wat voor tentamenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik luister nu normaal terwijl ik tentamen van morgen leer
1/2
WTFFFquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag al 3 keer gepoept.
Moet weer.
Fml
wanneer ben je klaar met hboquote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
mwa valt tegen
maar ligt ook aan de manier hoe les gegeven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |