abonnement Unibet Coolblue
pi_163543281
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Als dat echt je insteek is dan zou ik gewoon een whatsapp groepje opstarten of elkaar DM/PM's gaan sturen. Discussie krijg je toch wel, inherent aan het forum. Voorwaarde is enkel en alleen dat het dus op de inhoud gaat en niet op de persoon.
Daar moet je 'n Stupidphone voor hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:17:05 #177
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_163543287
Het is bijna alsof duidelijkheid over de bedoeling en regels van BNW heel veel problemen op zou lossen (c.f., oompaloompa, 2001a; 2011b; 2012; 2013; 2014a; 2014b; 2015; 2016a; 2016b; 2016c)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:18:57 #178
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163543324
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie forums als kroegjes - en er zijn bepaalde kroegjes voor bepaalde mensen....iedereen mag binnen maar dat bedoelt niet dat je met iedereen 'gezellig' of in discussie moet doen.
Waarom moet ik 'gezellig' doen of 'in discussie' gaan met bepaalde 'kroeg bezoekers' die ik niet leuk vindt?
Misschien komt er 'n nieuwe regel waar iedere user verplicht is om zoveel zinnetjes per week te schrijven. :)
Er zijn 'n aantal gasten hier die ik helemaal geen zin heb om verder te communiceren omdat het puur zonder van onze tijd is.
Als ik wil, kan ik makkelijk 'n 'discussie'(ruzie/argument) in 'MSM gelovers' forums vinden.
I've got better things to do.
ik was onder de indruk dat BNW anders was....blijkbaar niet.
Het probleem is ook wel helder hoor, staat ook in de gequote post. Maar BNW is geen info dump plek. BNW is niet op de eerste plek een gezelligheidsforum zoals bijvoorbeeld mens erger je niet of onzin voor je leven (met het oog op 'kroeg').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:27:02 #179
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163543530
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Als dat echt je insteek is dan zou ik gewoon een whatsapp groepje opstarten of elkaar DM/PM's gaan sturen. Discussie krijg je toch wel, inherent aan het forum. Voorwaarde is enkel en alleen dat het dus op de inhoud gaat en niet op de persoon.
Dat het discussie oproept vind ik best. Ik hoef daar toch niet aan mee te doen of wel dan? Het gros wordt toch afgedaan als onzin bovendien iedereen weet welke kant dit opgaat als je er toch op ingaat. Verder post ik haast niets meer op bnw toevallig vandaag dat ik het eens de moeite waard vond en zie daar. Ground hog day :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:28:43 #180
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163543572
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat het discussie oproept vind ik best. Ik hoef daar toch niet aan mee te doen of wel dan? Het gros wordt toch afgedaan als onzin bovendien iedereen weet welke kant dit opgaat als je er toch op ingaat. Verder post ik haast niets meer op bnw toevallig vandaag dat ik het eens de moeite waard vond en zie daar. Ground hog day :o
Dan moet je ook niet reageren. Want je lokt er wel reacties mee uit. Dat lijkt me evident.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:35:01 #181
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163543721
Je hoeft ook niet te reageren op iets waar je niets mee hebt zoals mijn postjes. Dat heb ik met iets zoals FE, imo allemaal onzin en distractie. Ik voel totaal niet de behoefte om daar uiting aan te geven of om mijn zegje over te doen in het betreffende topic zelfs de linkjes en vids boeien me niet. De behoefte om daar toch tegen in te gaan in wat die ander beweert begrijp ik niet. Het zal wel een tijdsverdrijf zijn, niets te doen op werk misschien geen idee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 21:36:40 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_163543768
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Je hoeft ook niet te reageren op iets waar je niets mee hebt zoals mijn postjes. Dat heb ik met iets zoals FE, imo allemaal onzin en distractie. Ik voel totaal niet de behoefte om daar uiting aan te geven of om mijn zegje over te doen in het betreffende topic zelfs de linkjes en vids boeien me niet. De behoefte om daar toch tegen in te gaan in wat die ander beweert begrijp ik niet. Het zal wel een tijdsverdrijf zijn, niets te doen op werk misschien geen idee.
Waarom toch altijd dat sneren? Ik begrijp het niet.
pi_163543828
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Het probleem is ook wel helder hoor, staat ook in de gequote post. Maar BNW is geen info dump plek. BNW is niet op de eerste plek een gezelligheidsforum zoals bijvoorbeeld mens erger je niet of onzin voor je leven (met het oog op 'kroeg').
Misschien de 'discussie' wat vloeinde,vriendelijker en relaxt is als je weet dat er niet meteen iemand die met persoonlijke aanvallen komt.
Als je bepaalde meningen/visie enz over wat-dan-ook niet leuk vind - wat doe je hier?
Als je tevreden met 'n bepaalde officiele verklaring bent - wat doe je hier?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:40:23 #184
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163543866
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom toch altijd dat sneren? Ik begrijp het niet.
Is niet sneren, ik vroeg me af waarom iemand het doet? Want het kost toch best wat tijd elke dag, je moet er maar zin en de tijd voor hebben natuurlijk. Ik op werk heb daar vaak niet de tijd voor heel af en toe op een rustig momentje en dan doe ik het liever niet dan wel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 21:45:06 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_163543985
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Is niet sneren, ik vroeg me af waarom iemand het doet? Want het kost toch best wat tijd elke dag, je moet er maar zin en de tijd voor hebben natuurlijk. Ik op werk heb daar vaak niet de tijd voor heel af en toe op een rustig momentje en dan doe ik het liever niet dan wel.
Het moet toch mogelijk zijn om van gedachten te kunnen wisselen over gebeurtenissen zonder elkaar daarbij bedekt of openlijk voor rotte vis uit te maken.
Zou fijn zijn.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:47:02 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163544032
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien de 'discussie' wat vloeinde,vriendelijker en relaxt is als je weet dat er niet meteen iemand die met persoonlijke aanvallen komt.
Als je bepaalde meningen/visie enz over wat-dan-ook niet leuk vind - wat doe je hier?
Als je tevreden met 'n bepaalde officiele verklaring bent - wat doe je hier?
Kritiek op een gedumpte link is geen persoonlijke aanval.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_163544334
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kritiek op een gedumpte link is geen persoonlijke aanval.
Als je de space avontuurtjes zo onzettende leuk en spannend vinden kan je toch beter in space en technologie gaan hangen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:11:56 #188
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163546558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Je hoeft ook niet te reageren op iets waar je niets mee hebt zoals mijn postjes. Dat heb ik met iets zoals FE, imo allemaal onzin en distractie. Ik voel totaal niet de behoefte om daar uiting aan te geven of om mijn zegje over te doen in het betreffende topic zelfs de linkjes en vids boeien me niet. De behoefte om daar toch tegen in te gaan in wat die ander beweert begrijp ik niet. Het zal wel een tijdsverdrijf zijn, niets te doen op werk misschien geen idee.
Dat begrijp ik ook niet , als ik niks met een onderwerp heb ga ik mensen niet belachelijk maken omdat ze het wel interessant vinden . Ik hoef ze niet van zichzelf te redden en als volwassenen bepalen ze zelf waar ze zich wel en niet mee bezighouden . Leven en laten leven .
Als mensen niet met je in discussie willen hebben ze dat meestal zelf verpest dus mensen die elke dag klagen moeten een keer naar zichzelf kijken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:47:48 #189
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163547452
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat het discussie oproept vind ik best. Ik hoef daar toch niet aan mee te doen of wel dan? Het gros wordt toch afgedaan als onzin bovendien iedereen weet welke kant dit opgaat als je er toch op ingaat. Verder post ik haast niets meer op bnw toevallig vandaag dat ik het eens de moeite waard vond en zie daar. Ground hog day :o
Als je alleen wil posten en niet deelnemen aan discussie, dat zou ik een blog starten, dat is nl precies wat jij omschrijft, de basis principes van een forum sluiten iig niet op jouw wensen aan.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 23:49:09 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163547487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 23:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als je alleen wil posten en niet deelnemen aan discussie, dat zou ik een blog starten, dat is nl precies wat jij omschrijft, de basis principes van een forum sluiten iig niet op jouw wensen aan.
Of een forum waar alleen gelijkdenkenden (mogen) komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 juli 2016 @ 00:07:47 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163547965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien de 'discussie' wat vloeinde,vriendelijker en relaxt is als je weet dat er niet meteen iemand die met persoonlijke aanvallen komt.
Als je bepaalde meningen/visie enz over wat-dan-ook niet leuk vind - wat doe je hier?
Als je tevreden met 'n bepaalde officiele verklaring bent - wat doe je hier?
Zoals wat jij net nog deed in het 9/11 topic?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 6 juli 2016 @ 00:24:30 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163548338
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 23:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als je alleen wil posten en niet deelnemen aan discussie, dat zou ik een blog starten, dat is nl precies wat jij omschrijft, de basis principes van een forum sluiten iig niet op jouw wensen aan.
Als je mensen wilt vertellen wat ze moeten doen in hun eigen tijd moet je ze op zijn minst betalen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 6 juli 2016 @ 00:27:45 #193
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163548407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 00:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je mensen wilt vertellen wat ze moeten doen in hun eigen tijd moet je ze op zijn minst betalen .
stop met woorden in mijn mond leggen, ik zeg alleen dat jouw verwachtingen verkeerd zijn.
  woensdag 6 juli 2016 @ 05:30:39 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163549841
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 00:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

stop met woorden in mijn mond leggen, ik zeg alleen dat jouw verwachtingen verkeerd zijn.
Jouw verwachtingen zijn verkeerd want jij eist iets van een ander wat diegene zijn vrije keuze is .
Iets wat je bij iedereen zou moeten respecteren en al helemaal op een openbaar forum .
De meeste klagers over een discussie in feedback willen een zinloze discussie die nooit over de inhoud gaat en het liefst drijven ze die zinloze discussie tot het punt dat het niet meer over het onderwerp gaat en het topic weer gesloten moet worden en geveegd .
Sorry maar dan ben je EN niet serieus en je verspilt de tijd van verschillende mensen door kinderachtig gedrag .

Als dat 100 keer is gebeurd moet je toch eens gaan kijken wat je zelf kan veranderen en gaan leren van eerdere fouten .
Een ander kan je niet veranderen je kan alleen zelf veranderen .

Sommige mensen zijn wel serieus met waarheid zoeken en als men een discussie wilt zullen ze hun gevoelsargumenten moeten laten varen , zich echt moeten verdiepen in een onderwerp ( Een link een keer lezen ipv klagen dat iemand een link post ) zodat de discussie over de inhoud gaat en niet weer over vooroordelen of met de intentie mensen van zichzelf te moeten redden .

In een discussie ben je gelijkwaardig dus beide moeten vragen beantwoorden , beide moeten hun wereldbeeld kritisch bekijken en uitleggen . Een discussie houd tegenwoordig in dat alleen de complotter vragen beantwoord , alleen de complotter zijn wereldbeeld aan de kaak stelt . Dat is lui en geen echte discussie . Dat is eenrichtingsverkeer waarbij de 1 geeft en de ander alleen neemt .
Probeer die ongelijkheid en onrecht maar aan iemand anders te verkopen als normaal .
En terwijl sommige mensen geloven in klagen en in andere mensen proberen te veranderen ,veranderen andere mensen door zich te verdiepen in bnw onderwerpen , nemen zelf verantwoordelijkheid voor informatie en kennis en passen hun eigen wereldbeeld aan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163550293
Eigenlijk wilde ik het laten rusten. Maar vooral omdat dit door een crewlid (hoi, je hebt een voorbeeldfunctie) wordt gepost kan ik het niet loslaten en omdat het om een crewlid gaat hier in FB en geen topicreport.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:17 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Welke meerderheid?

[..]

Slechte vergelijking , het is de kat op het spek binden. Voorheen was er makkelijker tegen op te treden nu is het bijna een onmogelijkheid geworden.
De letter V van viespeuken kan dus aan het rijtje toegevoegd worden.
Till everything goes. pedophilia, beastiality , perverts.
They all have a right to exist you know ^O^
Waarom vindt Dance99Vv het nodig om voor de zoveelste keer met het onderbuik geschreeuw over pedoseksualiteit te komen? En daarbij Lgbt-ers op een hoop te vegen met kinderverkrachters op een nogal beledigende toon.
  woensdag 6 juli 2016 @ 08:41:34 #196
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163550611
Imo doet hij dat niet hoor. Hij geeft aan dat de bathroom-law het makkelijker maakt voor kinderverkrachters/pedo's maw sexual predators om hun slag te slaan nu. Niet dat transgenders allemaal kinderverkrachters of pedo's zijn, je leest het verkeerd ben ik bang.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163550967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Imo doet hij dat niet hoor. Hij geeft aan dat de bathroom-law het makkelijker maakt voor kinderverkrachters/pedo's maw sexual predators om hun slag te slaan nu. Niet dat transgenders allemaal kinderverkrachters of pedo's zijn, je leest het verkeerd ben ik bang.
Doet ie wel. Misschien moet jij eens beter lezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 06-07-2016 09:53:39 ]
  woensdag 6 juli 2016 @ 09:28:38 #198
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163551269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Imo doet hij dat niet hoor. Hij geeft aan dat de bathroom-law het makkelijker maakt voor kinderverkrachters/pedo's maw sexual predators om hun slag te slaan nu. Niet dat transgenders allemaal kinderverkrachters of pedo's zijn, je leest het verkeerd ben ik bang.
Hij stelt dat de V van Viespeuken moet worden opgenomen in het LGBT-rijtje.
Dan stel je beide groepen dus echt wel gelijk aan elkaar.

Nog los van dat het een laag bij de grondse insinuatie is voegt het niks toe aan de discussie maar doet Dance hiermee juist waar heel dat topic al een beetje omheen balanceert; het gaat weer naar het ridiculiseren van het onderwerp toe.

En als het niet ridiculiserend is bedoeld, dan meende hij het dus en schaart hij dus de groepen echt onder elkaar en dat zegt ook wat over iemands denkbeelden.

Bovendien slaat het inhoudelijk nergens op, omdat WC's geen open ruimtes zijn zonder muren en deuren. Bovendien is dit soort overlast niet pas ontstaan sinds gemengde WC's in gebruik zijn genomen.
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:07:08 #199
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163551844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Je hoeft ook niet te reageren op iets waar je niets mee hebt zoals mijn postjes. Dat heb ik met iets zoals FE, imo allemaal onzin en distractie. Ik voel totaal niet de behoefte om daar uiting aan te geven of om mijn zegje over te doen in het betreffende topic zelfs de linkjes en vids boeien me niet. De behoefte om daar toch tegen in te gaan in wat die ander beweert begrijp ik niet. Het zal wel een tijdsverdrijf zijn, niets te doen op werk misschien geen idee.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien de 'discussie' wat vloeinde,vriendelijker en relaxt is als je weet dat er niet meteen iemand die met persoonlijke aanvallen komt.
Als je bepaalde meningen/visie enz over wat-dan-ook niet leuk vind - wat doe je hier?
Als je tevreden met 'n bepaalde officiele verklaring bent - wat doe je hier?
Geen interesse in een onderwerp (inderdaad, bijvoorbeeld FE, ook bij mij) is iets heel anders dan het TOTAAL oneens zijn met een onderwerp. Het eerste negeer je makkelijk want lekker boeiend maar het tweede heb je dus wel een mening over en die deel je dan (LBGT topicreeks). De FE is eigenlijk niet veel meer dan grappig/ een interessant fenomeen in de conspiracy wereld maar LBGT gaat ook daadwerkelijk ergens over. (Of Hoax-aanslagen, of weet ik het allemaal, alles wat een daadwerkelijke maatschappelijke/sociale weerslag heeft).

Als ik iemand ergens iets zie verkondigen wat ik totale onzin vind maar het onderwerp gaat me wel aan het hart dan ga ik er zeker wel op in (op het internet dan, of als ik aangeschoten ben in het echte leven, of als de persoon een stuk kleiner is dan ik etc ), als het me echt geen zier kan schelen of het is zo bizar dat ik het niet serieus kan nemen dan knik ik gewoon een beetje mee en ga ik zo snel mogelijk ergens anders heen.

Daar komt het op neer en ja hier liggen de meningen lichtjaren van elkaar af en toch is de discussie belangrijk, linkjes delen en dergelijke is ook belangrijk maar het moet niet alles zijn dat de klok slaat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 6 juli 2016 @ 10:25:57 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163552200
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:03 schreef Fixers het volgende:
Eigenlijk wilde ik het laten rusten. Maar vooral omdat dit door een crewlid (hoi, je hebt een voorbeeldfunctie) wordt gepost kan ik het niet loslaten en omdat het om een crewlid gaat hier in FB en geen topicreport.

[..]

Waarom vindt Dance99Vv het nodig om voor de zoveelste keer met het onderbuik geschreeuw over pedoseksualiteit te komen? En daarbij Lgbt-ers op een hoop te vegen met kinderverkrachters op een nogal beledigende toon.
Die laat ik even over aan Dance als je het niet erg vind. Al wil ik wel kwijt dat zijn persoonlijke mening in deze weinig te maken heeft met het feit dat hij crew is. Of dat het zijn voorbeeldfunctie in de weg zou staan. Het komt op mij over dat de angst er is dat de W.C. wet misbruikt wordt en dat er dus berichten zijn dat dit ook zo is (en aan de andere kant dat het dus 'religekkies' zijn die op die manier hun punt proberen te bewijzen oid ). Maar dat is allemaal giswerk aan mijn kant.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')