Nee dus.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus even serieus, een post als
"He, zou dat niet Summers kunnen zijn? Hihaho grapje grapje haha" mag niet?
quote:
Hou het gewoon op het onderwerp en brand elkaar niet af, je mag de post inhoudelijk best af fikken als je dat wil, dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:44 schreef Chewie het volgende:
Als CAD zulke idiote uitspraken blijft doen terwijl die doos ze niet in staat is om ook maar uit te leggen waarom gelijke rechten voor die mensen nu zo fout is vind ik het eigenlijk niet meer dan terecht dat ze de wind van voren krijgt en dan zijn kwalificaties als "fout" en "dom" ook zeker van toepassing.
Respect prima maar dat heeft CAD met haar oerdomme uitspraken toch echt niet verdiend.
Kom op zeg..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Hou het gewoon op het onderwerp en brand elkaar niet af, je mag de post inhoudelijk best af fikken als je dat wil, dat is geen probleem.
Het heeft niets met steun te maken. Even afgezien van wie het zegt zou, als ik zo aangesproken werd door jou (of wie dan ook), ook uit mijn reet gaan. (Als ik dan geen mod was geweest natuurlijk, nu stomp ik gewoon met gebalde vuist tegen een nu ingedeukte betonnen draag muur naast me en huil ik stilletjes.).quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:07 schreef Scrummie het volgende:
Werkelijk onbegrijpelijk dat iemand nog zoveel steun krijgt, iemand die *zojuist* (en niet voor de eerste keer!!!!!!) nog aangeeft hier niet te zitten om met anderen in discussie te gaan.
Pleur zo'n figuur gewoon van BNW af als ze hier niet zit waar het voor bedoelt is.
Wat bedoel je met 'zo aangesproken'? Mijn ge'editte post of een andere?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Het heeft niets met steun te maken. Even afgezien van wie het zegt zou, als ik zo aangesproken werd door jou (of wie dan ook), ook uit mijn reet gaan. (Als ik dan geen mod was geweest natuurlijk, nu stomp ik gewoon met gebalde vuist tegen een nu ingedeukte betonnen draag muur naast me en huil ik stilletjes.).
Als je vantevoren weet dat het een zinloze discussie word moet je er niet aan beginnen , prettiger voor iedereen .quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:07 schreef Scrummie het volgende:
Werkelijk onbegrijpelijk dat iemand nog zoveel steun krijgt, iemand die *zojuist* (en niet voor de eerste keer!!!!!!) nog aangeeft hier niet te zitten om met anderen in discussie te gaan.
Pleur zo'n figuur gewoon van BNW af als ze hier niet zit waar het voor bedoelt is.
Precies.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je vantevoren weet dat het een zinloze discussie word moet je er niet aan beginnen , prettiger voor iedereen .
Dat moet je tegen cad zeggen, dan moet ze die grote waffel van haar niet meer laten zien hier als ze geen reacties wilt. Geld ook voor jou en je rare vriend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je vantevoren weet dat het een zinloze discussie word moet je er niet aan beginnen , prettiger voor iedereen .
de basis voor een forum, is dat je met elkaar discussieert als iemand zinloos bezig is, dan wat doet die dan op een forum?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Post van de dagquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de basis voor een forum, is dat je met elkaar discussieert als iemand zinloos bezig is, dan wat doet die dan op een forum?
Sommige mensen willen alleen een wellus nietus discussie of alleen maar trappen , het is zinloos om met die mensen in discussie te gaan . Op een forum is het net als in het dagelijks leven in sommige mensen heb je geen zin . Ik zie die verplichting niet . Sommige mensen willen alleen lezen en sommige mensen willen alleen info posten en andere mensen willen graag in discussie .quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de basis voor een forum, is dat je met elkaar discussieert als iemand zinloos bezig is, dan wat doet die dan op een forum?
Wat begrijp je niet aan discussie-forum?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Sommige mensen willen alleen een wellus nietus discussie of alleen maar trappen , het is zinloos om met die mensen in discussie te gaan . Op een forum is het net als in het dagelijks leven in sommige mensen heb je geen zin . Ik zie die verplichting niet . Sommige mensen willen alleen lezen en sommige mensen willen alleen info posten en andere mensen willen graag in discussie .
Sinds wanneer bepaald een ander hoe je je eigen tijd indeelt en waaraan ?
de basis van een forum betekent grondregels, als je daar niet aan wil vasthouden, ga je lekker ergens anders spelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Sommige mensen willen alleen een wellus nietus discussie of alleen maar trappen , het is zinloos om met die mensen in discussie te gaan . Op een forum is het net als in het dagelijks leven in sommige mensen heb je geen zin . Ik zie die verplichting niet . Sommige mensen willen alleen lezen en sommige mensen willen alleen info posten en andere mensen willen graag in discussie .
Sinds wanneer bepaald een ander hoe je je eigen tijd indeelt en waaraan ?
Wat begrijp je niet aan eigen keuze en vrije wilquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan discussie-forum?
die is hier niet, het aanmaken van een account brengt een wagonlading aan regels mee. als je altijd lekker je eigen zin wil doen, start je eigen forum zonder regels.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan eigen keuze en vrije wil
Er zijn ook mensen die alleen lezen , mag dat wel van jullie of moeten ze meepraten omdat het een discussieforum is .quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de basis van een forum betekent grondregels, als je daar niet aan wil vasthouden, ga je lekker ergens anders spelen.
Waarom de tijd verdoen van mensen die de grondregels wel willen volgen?
Ik heb nergens ingestemd met een puppetmaster die ik moet entertainen , iedereen komt voor zijn eigen plezier en zijn eigen interesses .quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die is hier niet, het aanmaken van een account brengt een wagonlading aan regels mee. als je altijd lekker je eigen zin wil doen, start je eigen forum zonder regels.
niemand is hier planner die gaat bepalen hoe je je tijd moet indelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die alleen lezen , mag dat wel van jullie of moeten ze meepraten omdat het een discussieforum is .
Dan ga je toch fijn in discussie met mensen die daar wel zin in hebben ? Sinds wanneer zijn jullie ingehuurd als planners die andere mensen wel even aan moeten sturen en hun tijd in moeten delen
met de daaraan vastgestelde regels.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb nergens ingestemd met een puppetmaster die ik moet entertainen , iedereen komt voor zijn eigen plezier en zijn eigen interesses .
Exactemundo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb nergens ingestemd met een puppetmaster die ik moet entertainen , iedereen komt voor zijn eigen plezier en zijn eigen interesses .
Waarom post je hier dan als je geen reacties wil? Gewoon om de boel een beetje op te stoken? Want daar lijkt het nu wel op.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Exactemundo.
Ik lees de linkjes en bekijk wat vids wat interessant is, verder post ik info wanneer het me zint. Voor de rest boeit me de algehele discussie niet want welk complot dan ook door de jaren heen, het wordt allemaal afgedaan als kolder. Gimme a break ik ga daar elke keer over discussiëren zeg, het is compleet zinloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |