Laat mij eens met rust man, jij valt mij constant lastig en betrekt me in dingen waar ik niks mee te maken (wil) hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Doorzanikken?
Jij noemt een handreiking van mij naar Scrummy doorzanikken? Of een uitleg mbt bepaalde grapjes?
Nou toegegeven; het was wel een handreiking om de vijandigheden te staken en een steekhoudende uitleg waarom 'moeder grapjes' soms gewoon niet kunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat mij eens met rust man, jij valt mij constant lastig en betrekt me in dingen waar ik niks mee te maken (wil) hebben.
Geen idee, niets gelezen. Maar als hij wil dat ik hem met rust laat had ie die post niet moeten maken. Constant mijn naam (nog steeds) verbasteren, telkens iets vragen in FB (waarom?).quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou toegegeven; het was wel een handreiking om de vijandigheden te staken en een steekhoudende uitleg waarom 'moeder grapjes' soms gewoon niet kunnen.
Kom nou toch. Ga hier de vermoorde onschuld uit lopen hangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, niets gelezen. Maar als hij wil dat ik hem met rust laat had ie die post niet moeten maken. Constant mijn naam (nog steeds) verbasteren, telkens iets vragen in FB (waarom?).
Ik val hem in elk geval niet lastig, hij mij wel.
Oke Japie, wat jij wil.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kom nou toch. Ga hier de vermoorde onschuld uit lopen hangen.![]()
Je hoeft alleen maar je postgeschiedenis na te kijken hoe enorm gefoccused je op mij bent. Jij laat mij niet met rust, en als ik dan je naam verbaster ga je lopen huilen.
Wat een zielepiet zeg.
What goes around comes around.
en deze klacht wordt ook gelijk weer genegeerd door de mods, dat is dus al vaker gebeurd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, niet altijd. Sommige tr's worden genegeerd.
Dat is niet waar , dat de uitkomst en/of actie niet bevredigend is betekent niet dat het genegeerd is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en deze klacht wordt ook gelijk weer genegeerd door de mods, dat is dus al vaker gebeurd.
Of is FB niet bedoeld voor tr resultaat?
aah, dus je stelt hier de vraag en dan gaat het via dm voor tr's?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is niet waar , dat de uitkomst en/of actie niet bevredigend is betekent niet dat het genegeerd is.
Ze heeft van mij i.e.g. antwoord gehad via dm erover.
Er werd geen vraag gesteld , maar een opmerking gemaakt ,jij stelt een vraagquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah, dus je stelt hier de vraag en dan gaat het via dm voor tr's?
nee hoor, volgens mij is een TR ook wat beschermt qua bekendheid.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Er werd geen vraag gesteld , maar een opmerking gemaakt ,jij stelt een vraag
En tr's gaan inderdaad niet altijd via de FB, in principe worden die anoniem gemaakt, anders kunnen we de tr's wel afschaffen en alles via de fb laten gaan, lijkt me niet wenselijk.
Maar heb jij er problemen mee dat het soms via dm's gaat m.b.t. tr's?
Nog een keer? Het is dan minder werk te zeggen waarom iets verwijderd is dan iedere keer de richtlijnen te herhalen die toch niet gelezen worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Misschien is het nog een keer wenselijk om hier duidelijk de richtlijnen qua verwijdering van berichten te herhalen, want het is steeds een terugkerend onderwerp in FB, Eventueel het in een modbreak te zetten bovenaan het berichtenvak. Dit scheelt jullie dan iig weer wat werk.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nog een keer? Het is dan minder werk te zeggen waarom iets verwijderd is dan iedere keer de richtlijnen te herhalen die toch niet gelezen worden.
Ik vind het wel bijzonder dat je dat "it's a conspiracy" plaatje gewoon laat staan. Ten eerste: als dat geen flauwe vergelijking is weet ik het niet meer. Ten tweede: het slaat waarschijnlijk op het verwijderen van posts en niet op de platte aarde.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:45 schreef Dance99Vv het volgende:
Offtopic gezeur over verwijderde post verwijderd tevens flauwe vergelijkingen,commentaar over moderatie in FB graag.
Het zou ook op die paar offtopic onderwerpen "kunnen slaan"quote:Op zondag 3 juli 2016 20:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat je dat "it's a conspiracy" plaatje gewoon laat staan. Ten eerste: als dat geen flauwe vergelijking is weet ik het niet meer. Ten tweede: het slaat waarschijnlijk op het verwijderen van posts en niet op de platte aarde.
Dat betwijfel ik, maar linksom of rechtsom bijzonder dat je dat laat staan.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het zou ook op die paar offtopic onderwerpen "kunnen slaan"
Ik ben ook een bijzonder mensquote:Op zondag 3 juli 2016 20:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar linksom of rechtsom bijzonder dat je dat laat staan.
natuurlijk, mijn ervaring is dat je altijd hetzelfde antwoord krijgt, dus die 2 dekken 99% van de lading.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik wacht nog even een reactie van een mod af als je het niet erg vind.
denk dat je pech hebt.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik wacht nog even een reactie van een mod af als je het niet erg vind.
Ik geloof het ook.quote:
BNW / Flat Earth conspiracy #19" Iedereen is plat.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:36 schreef Scrummie het volgende:
Wat waren de bijzondere redenen van het verdwijnen van posts in de platte aarde reeks?
Dus even serieus, een post alsquote:Op maandag 4 juli 2016 21:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
BNW / Flat Earth conspiracy #19" Iedereen is plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |