.
. 
 .
.  . Inmiddels is hij weer wat opgeknapt gelukkig. Alleen nog niet te genieten omdat 's nachts slapen voor watjes is. Driftbuien van een half uur omdat hij zichzelf heeft wakker gehoest
 . Inmiddels is hij weer wat opgeknapt gelukkig. Alleen nog niet te genieten omdat 's nachts slapen voor watjes is. Driftbuien van een half uur omdat hij zichzelf heeft wakker gehoest  . Nee, dat helpt...
. Nee, dat helpt...  . Om daarna verbaasd te zijn dat er geen tweede kindje aan de achterkant van het boekje verstopt zat
. Om daarna verbaasd te zijn dat er geen tweede kindje aan de achterkant van het boekje verstopt zat  .
.

. Hij deed het supergoed, ik had er meer moeite mee uiteraard
 . Hij deed het supergoed, ik had er meer moeite mee uiteraard   nu aan de ijsjes en vloeibaar spul.
 nu aan de ijsjes en vloeibaar spul.

Meest favoriet is de brandweerauto met sirene en licht (precies zoals verwacht). Vanochtend naar Sealife geweest (vind het zelf maar een matig gebeuren daar) en Lucas vond de visjes tof, al was het na een uur ook genoeg dus zogezien fijn dat het maar klein is. Vanmiddag nog taart en verder gewoon lekker tijd om te spelen. Geen feestje hier, Lucas doen we geen plezier met allemaal mensen over de vloer en het wordt straks nog druk genoeg met kraamvisite.
 Meest favoriet is de brandweerauto met sirene en licht (precies zoals verwacht). Vanochtend naar Sealife geweest (vind het zelf maar een matig gebeuren daar) en Lucas vond de visjes tof, al was het na een uur ook genoeg dus zogezien fijn dat het maar klein is. Vanmiddag nog taart en verder gewoon lekker tijd om te spelen. Geen feestje hier, Lucas doen we geen plezier met allemaal mensen over de vloer en het wordt straks nog druk genoeg met kraamvisite. 

voor al die supertoffe foto's in het topic.
 voor al die supertoffe foto's in het topic.

Sowieso kleine kindjes en ziekenhuis
 Sowieso kleine kindjes en ziekenhuis  Hopelijk knappen beiden snel op!
 Hopelijk knappen beiden snel op! Dat wordt handjes vol en tien paar ogen
 Dat wordt handjes vol en tien paar ogen  

Jup anders zat ik hier nu niet doodleuk te posten over Sealifequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chanty, gefeliciteerd met Lucas! Is Judith nog binnen?
MevrC, fijn dat het goed ging.
En nog eenvoor al die supertoffe foto's in het topic.
 Heb het gewoon dicht getaped daar beneden
 Heb het gewoon dicht getaped daar beneden  

Ik zag je post pas nadat ik de mijne had geplaatst, dus toen kreeg ik wel al een vermoeden ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jup anders zat ik hier nu niet doodleuk te posten over SealifeHeb het gewoon dicht getaped daar beneden
 .
.

. Weer 2 nachten doorslaaps achter elkaar
 . Weer 2 nachten doorslaaps achter elkaar 
 . Banaanplaatje vindt hij nooit zo interessant, terwijl dat wel z'n favoriet is. Roept ie ineens weer "maaaa!" en wil ie weer een banaan hebben. Is ie helemaal gek op, eet er zo 3 per dag
 . Banaanplaatje vindt hij nooit zo interessant, terwijl dat wel z'n favoriet is. Roept ie ineens weer "maaaa!" en wil ie weer een banaan hebben. Is ie helemaal gek op, eet er zo 3 per dag  

Hahaha ik zit idd net naar de tijd te kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zag je post pas nadat ik de mijne had geplaatst, dus toen kreeg ik wel al een vermoeden ja..
 Dat is bijna synchroonposten
 Dat is bijna synchroonposten

Och, weer zo'n actie voor mij hoor. Ik zie je foto en ik denk: huh, L. nog in een box?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:01 schreef Chanty het volgende:
Dank je wel voor alle felicitaties
In tegenstelling tot op het kinderdagverblijf was Lucas vanochtend helemaal enthousiast over de ballonnen en de cadeautjesMeest favoriet is de brandweerauto met sirene en licht (precies zoals verwacht). Vanochtend naar Sealife geweest (vind het zelf maar een matig gebeuren daar) en Lucas vond de visjes tof, al was het na een uur ook genoeg dus zogezien fijn dat het maar klein is. Vanmiddag nog taart en verder gewoon lekker tijd om te spelen. Geen feestje hier, Lucas doen we geen plezier met allemaal mensen over de vloer en het wordt straks nog druk genoeg met kraamvisite.
Ik schuif dan maar langzaam door naar het peutertopic, met de nadruk op langzaam want ik gok dat ik hier nog wat meer herkenning vind dan bij de peuters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Och, weer zo'n actie voor mij hoor. Ik zie je foto en ik denk: huh, L. nog in een box?
Oh, wacht....
 Ach als hij zich niet gedraagt
 Ach als hij zich niet gedraagt  

Annie zit nog heel regelmatig in de boxquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Och, weer zo'n actie voor mij hoor. Ik zie je foto en ik denk: huh, L. nog in een box?
Oh, wacht....
 vooral als ik m'n handen nodig heb voor Tas en ze heel vervelend aan het doen is
 vooral als ik m'n handen nodig heb voor Tas en ze heel vervelend aan het doen is  . Maar soms vraagt ze er zelf om. "Annie inne bots!" en dan zit ze heel zoet met alle speeltjes van Tas te prutsen. Nouja prima. Maar twee kleintjes was voor mij reden om de box laag te houden en ik heb er geen spijt van.
 . Maar soms vraagt ze er zelf om. "Annie inne bots!" en dan zit ze heel zoet met alle speeltjes van Tas te prutsen. Nouja prima. Maar twee kleintjes was voor mij reden om de box laag te houden en ik heb er geen spijt van. ! Wat een mooi jongetje is het toch, heel fijntjes en helemaal zichzelf. En nu alweer een peutertje
 ! Wat een mooi jongetje is het toch, heel fijntjes en helemaal zichzelf. En nu alweer een peutertje  .
 .

daar zou ik W ook zeker een plezier mee doen.
 daar zou ik W ook zeker een plezier mee doen. . En hoog zodat ik niet hoef te bukken, maar ook voor straks dat ik baby2 buiten bereik van W even weg kan leggen zodat ik mijn handen vrij heb en hij veilig ligt. Hoop ik.
. En hoog zodat ik niet hoef te bukken, maar ook voor straks dat ik baby2 buiten bereik van W even weg kan leggen zodat ik mijn handen vrij heb en hij veilig ligt. Hoop ik.    we gaan het zien.
  we gaan het zien.

https://www.bol.com/nl/p/(...)id/1004004007093292/quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:55 schreef Crumpette het volgende:
Klinkt fijn chanty! En wat een toffe brandweerauto, waar komt die vandaan?daar zou ik W ook zeker een plezier mee doen.
De box staat hier ook nog, nu alweer hoog als speelgoedopslag. En hoog zodat ik niet hoef te bukken, maar ook voor straks dat ik baby2 buiten bereik van W even weg kan leggen zodat ik mijn handen vrij heb en hij veilig ligt. Hoop ik.
we gaan het zien.
 Hij is echt heel tof, hoor de hele dag alleen nog maar een sirene
 Hij is echt heel tof, hoor de hele dag alleen nog maar een sirene  Maar het is geen storend geluid gelukkig.
 Maar het is geen storend geluid gelukkig.

Ik moet toch wat boeken bestellen dus die verzendkosten vervallenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)id/1004004007093292/
Maar zag hem ook bij de Intertoys staan voor dezelfde prijs maar dan geen verzendkostenHij is echt heel tof, hoor de hele dag alleen nog maar een sirene
 en daarbij laat ik momenteel zo mogelijk Alles Bezorgen
 en daarbij laat ik momenteel zo mogelijk Alles Bezorgen    want preggers.
 want preggers. 

Hihi, weet je t zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)id/1004004007093292/
Maar zag hem ook bij de Intertoys staan voor dezelfde prijs maar dan geen verzendkostenHij is echt heel tof, hoor de hele dag alleen nog maar een sirene

Ik vind het geluid vrij zacht vergeleken met ander herriespeelgoed. En vergeleken met de brandweerauto die ik eerst had besteld. Die maakte en hard geluid en een tyfusherrie wat niet eens leek op een sirene. Ding is retour gegaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:37 schreef Loj het volgende:
[..]
Hihi, weet je t zeker
De batterij is er hier uit
M'n boys vinden hem wel supertof trouwens

Wow, wat heeft ze dat snel opgepikt! Met wie heeft ze zaterdag staan kletsen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:28 schreef Selvaria het volgende:
N. loopt los!En wil gelijk niets anders meer.
Mijn stoere meisje.

nooit meer rust
 nooit meer rust  

Dat klinkt niet als iets wat mijn kind zou doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:44 schreef Selvaria het volgende:
Ro en Sjaak hadden beide haar beker afgepakt, wellicht dat er toen iets overgedragen is.

Haha, die Sjaak!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets wat mijn kind zou doen
Maandag stond in het boekje van het KDV: Sjaak had een goede dag vandaag. Hij heeft niemand gebeten
Ro- en Sjaak-spuug

Double troublequote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:
https://instagram.com/p/BG6VQxLwdXm8A5BMJIqdkD3QeAgavflgWwMEJM0/
Ik hoop dat het filmpje het doet.
Mijn koekiemonster. Dat wordt al het lekkers ergens anders bewaren.

Omg, wat schattig <3 Wijsneuzenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:

Natuurlijk. Dan volg ik terug. Vind het altijd leuk om foto's te zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:53 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Omg, wat schattig <3 Wijsneuzen
Ik ga je volgen, magda?

Wat ontzettend cute! Ik ben je ook gaan volgen. (Iets met een dodo)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dan volg ik terug. Vind het altijd leuk om foto's te zien.

Wat een ondeugdenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dan volg ik terug. Vind het altijd leuk om foto's te zien.
 Ik ben je ook gaan volgen.
 Ik ben je ook gaan volgen.

. Fijn dat alles goed ging vandaag.
. Fijn dat alles goed ging vandaag. 

Gooien met zijn bord vol brood na al redelijk wat te hebben gegeten is nu maar direct afruimen, eten is klaar.
 Gooien met zijn bord vol brood na al redelijk wat te hebben gegeten is nu maar direct afruimen, eten is klaar.   Daar is hij het niet altijd mee eens, maar dat gooien met het volledige bord (heel wat melanine oid gesneuveld, wij gaan over op plastic
  Daar is hij het niet altijd mee eens, maar dat gooien met het volledige bord (heel wat melanine oid gesneuveld, wij gaan over op plastic   ) vind ik dus echt niet goed. En vaak dan ook nog een vork die erachter gaan gesmeten wordt.
 ) vind ik dus echt niet goed. En vaak dan ook nog een vork die erachter gaan gesmeten wordt. 

quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:
 !! Die serieuze monoloog ook
!! Die serieuze monoloog ook  

En allebei je handjes vullen natuurlijk, want je weet maar nooit wanneer die la weer dichtgaat!
 En allebei je handjes vullen natuurlijk, want je weet maar nooit wanneer die la weer dichtgaat!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
Maandag stond in het boekje van het KDV: Sjaak had een goede dag vandaag. Hij heeft niemand gebeten

maar eigen helemaal niet leuk dat ze zoiets in dat boekje (moeten) schrijven
 maar eigen helemaal niet leuk dat ze zoiets in dat boekje (moeten) schrijven   

Sil heeft het als dreumes gehad, hij was er een dag of 2 écht ellendig van. Ik snapte wel waarom toen ik het zelf ook kreegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met hand-voet-mondziekte? Duurt het lang? Zijn ze er erg ellendig van?
 eten en drinken doet pijn. Als je niet eet en drinkt trouwens ook. Na die twee dagen ging het wel snel beter.
 eten en drinken doet pijn. Als je niet eet en drinkt trouwens ook. Na die twee dagen ging het wel snel beter.  

Mijn oudste heeft het gehad, vreselijk was hetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met hand-voet-mondziekte? Duurt het lang? Zijn ze er erg ellendig van?

wat ziet ie er vreselijk schattig uit
  wat ziet ie er vreselijk schattig uit   

Tis al bijna 7 jaar geleden en ik weet het nog als de dag van gisterquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow twee weken... Misschien is mijn herinnering optimistischer dan het daadwerkelijk was.. Maar zo lang bij ons gelukkig niet!
Hier ook bij beiden veruit de meeste last van de mond. Handen en voeten nauwelijks.
 het was ook de eerste keer dat ze echt ziek was op tanden/kiezen/inentingen na.
 het was ook de eerste keer dat ze echt ziek was op tanden/kiezen/inentingen na. 

O heeft het gehad toen ze 10 maanden ofzo was. Ze had wat koorts maar verder niet al te veel last. Eten was wat moeizamer dus het was vooral veel yoghurt, dat vond ze erg lekker toen. En ze had het bij haar billen, wat was minder fijn bij verschonen. Dus we hebben haar vaak afgespoeld ipv doekjes gebruikt. Ze had niet een heel heftige vorm, overigens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef Stormqueen het volgende:

het gaat vanaf dr billen naar beneden tot aan de voetzolen, en dan verder alleen rond de mond en op de handjes.
 het gaat vanaf dr billen naar beneden tot aan de voetzolen, en dan verder alleen rond de mond en op de handjes.

Suus heeft er een paar weken geleden last van gehad, en flink ook. 40 graden koorts en alleen maar hangen en slapen. Ze had het ook niet heel heftig verder, qua uitslag. voetzolen, handpalmen en een beetje bij haar mond.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks! Nee, ze heeft er weinig last van. Zondag koorts en hangerig en huilen bij het eten. Ze knuipt ineens weer veel. Maar verder is ze wel vrolijk en ondernemend.
Ik dacht eerst aan waterpokken maar dokter Google zegt dat het dit moet zijnhet gaat vanaf dr billen naar beneden tot aan de voetzolen, en dan verder alleen rond de mond en op de handjes.

! Ze kan springen met 2 voetjes los, koprollen, rennen en fantastisch goed dansen
! Ze kan springen met 2 voetjes los, koprollen, rennen en fantastisch goed dansen 
 .
. 

Hier precies een jaar geleden dat F het had.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks! Nee, ze heeft er weinig last van. Zondag koorts en hangerig en huilen bij het eten. Ze knuipt ineens weer veel. Maar verder is ze wel vrolijk en ondernemend.
Ik dacht eerst aan waterpokken maar dokter Google zegt dat het dit moet zijnhet gaat vanaf dr billen naar beneden tot aan de voetzolen, en dan verder alleen rond de mond en op de handjes.

)
 ) 
  lolbroek.
 lolbroek.

wijf. (al is plassen stampen wel epic).
 wijf. (al is plassen stampen wel epic).  Nee, hier nauwelijks last gelukkig, ik klop maar even af!
 Nee, hier nauwelijks last gelukkig, ik klop maar even af! heerlijke boevenpeuter!
 heerlijke boevenpeuter!

Wel heel leuk om te lezen trouwens.
 Wel heel leuk om te lezen trouwens.  

heerlijk. En wat leuk om te horen dat hij ook echt al rollenspel aan het spelen is
 heerlijk. En wat leuk om te horen dat hij ook echt al rollenspel aan het spelen is 
 wat een heerlijke foto's. En wat goed om te horen dat de vakantie zo heerlijk was!
 wat een heerlijke foto's. En wat goed om te horen dat de vakantie zo heerlijk was! 

Ja, dat lijkt zo. En dan ineens denk je "Huh, m'n kind wordt over drie maanden twee. TWEE. HOE DAN." Echt een rare kwibus, die tijd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:51 schreef lunapuella het volgende:
Wat lijkt alles in dit topic ineens weer een ver-van-mijn-bed show! Kletsen, rollenspellen, regendansen... Ketel begint zich net op te trekken aan de bank, en dan gefrustreerd te huilen omdat het niet lukt.Wel heel leuk om te lezen trouwens.
Beterschap voor Mauw!

wat een leukerd. Met ROZE flamingo's Skjoe, wat is dat about? En heel veel beterschap, klinkt naar zeg
 wat een leukerd. Met ROZE flamingo's Skjoe, wat is dat about? En heel veel beterschap, klinkt naar zeg  
  wat gaat ze hard! En springen
 wat gaat ze hard! En springen  als Annie dat probeert zakt ze door d'r knietjes, komt heel hard weer omhoog, maar blijft stevig met twee voetjes op de grond staan. En dan roept ze: "ANNIE SPING MAMA KIJK!"
 als Annie dat probeert zakt ze door d'r knietjes, komt heel hard weer omhoog, maar blijft stevig met twee voetjes op de grond staan. En dan roept ze: "ANNIE SPING MAMA KIJK!"  .
 .  heb je geen filmpje Kwak, het klinkt heerlijk!
 heb je geen filmpje Kwak, het klinkt heerlijk! 

.
 .

) en me wederom verbaasd met haar peopleskills. Die heb ik niet, dus ik sta elke keer versteld hoe makkelijk ze met iedereen omgaat.
 ) en me wederom verbaasd met haar peopleskills. Die heb ik niet, dus ik sta elke keer versteld hoe makkelijk ze met iedereen omgaat.  .
 .  .
 . SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo tof dat ik 29 jaar geleden ook nog op die kinderboerderij heb gespeeld en op precies dezelfde trekker heb gezeten. Memorieeeees en tuinpad van m'n vaaaader etc..
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2016 11:35:48 ]

Ik plak tegenwoordig stukjes plakband over de speakers van lawaaispeelgoed. Dan heb ik geen Anniekrijsbui dat het stuk is, maar is het een stuk beter voor mijn orenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:45 schreef BlueEyes het volgende:
Lawaaispeelgoed
Tenminste, zo denkt F erover. Ik sloop nog wel eens een batterij ergens uit
 . En de oren van baby Tas die het speelgoed onvermijdelijk een keer naar z'n hoofd krijgt in de box.
 . En de oren van baby Tas die het speelgoed onvermijdelijk een keer naar z'n hoofd krijgt in de box.

Gelukkig heeft de andere kant van het gesprek zelf ook 2 kinderen
 Gelukkig heeft de andere kant van het gesprek zelf ook 2 kinderen   

Siese handen is een van de ergste dingen die er zijn
 Siese handen is een van de ergste dingen die er zijn 

! Te schattig! E.lin heeft nog altijd dezelfde vriendjes op het kdv, die 3 zijn al samen sinds ze een maand of 10 zijn
! Te schattig! E.lin heeft nog altijd dezelfde vriendjes op het kdv, die 3 zijn al samen sinds ze een maand of 10 zijn   . Zo bijzonder vind ik dat!
. Zo bijzonder vind ik dat!  
  ! En haar social skills zijn geweldig
 ! En haar social skills zijn geweldig   . Ik vind het dan altijd zo lastig als ik dan zo'n beetje gedwongen wordt om met de ouders van het andere kindje te praten
. Ik vind het dan altijd zo lastig als ik dan zo'n beetje gedwongen wordt om met de ouders van het andere kindje te praten  

Al ben ik heel goed in net doen alsof ik people-skills heb.
 Al ben ik heel goed in net doen alsof ik people-skills heb.   
  Die ligt er vast vanavond weer niet voor half 10 in vrees ik.
 Die ligt er vast vanavond weer niet voor half 10 in vrees ik.  

Binnenkort 's plassen stampen, maar eerst laarsjes kopen dan, die in maat 19 past-ie niet meer
 Binnenkort 's plassen stampen, maar eerst laarsjes kopen dan, die in maat 19 past-ie niet meer   

Er moet ook altijd in de allermodderigste plas gestampt worden hè! En dan nog even lekker er bij gaan zitten.
 Er moet ook altijd in de allermodderigste plas gestampt worden hè! En dan nog even lekker er bij gaan zitten. 

En beterschap voor d'r!
 En beterschap voor d'r!

arme Sjaak. Veel sterkte!!
 arme Sjaak. Veel sterkte!! .
 .

Koortsig, huilerig kindje, zo sneu.
 Koortsig, huilerig kindje, zo sneu.

zo cute!
 zo cute!
 )
 ) 

! Met zes als lievelings
 ! Met zes als lievelings  En die blik in de regen
 En die blik in de regen  .. "Wut? Hoezo nat? Is dat erg?" . En onverstoorbaar koken
 .. "Wut? Hoezo nat? Is dat erg?" . En onverstoorbaar koken  . En enorm herkenbaar, het "Heb jij poep?" - "NEE!" .
 . En enorm herkenbaar, het "Heb jij poep?" - "NEE!" .  meer filmpjes
 meer filmpjes  !
 ! .
 .  .
 . 

"
 " 
   "
 " "
 " 

dan had jij gelijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:38 schreef Skittles het volgende:
Sterkte voor Sjaak
Omg Kwak, ik kreeg basisschoolflashbacks van op die manier de letters uitspreken

Dat zorgde altijd voor een behoorlijk intense discussie met mijn moeder.
"Nee maamaaaa het is een Juh!"
"Nee, je spreekt het uit als een Jeeee"
"Neeeheeee"
"Weeeheeeeel
"
"Laat ook maaaaaaaar"
En het herhaalde zich ook weer bij mijn broertje
 ik doe expres mijn best om ze zo te benoemen als ze klinken, is beter voor letterbesef
 ik doe expres mijn best om ze zo te benoemen als ze klinken, is beter voor letterbesef 
 can't help it, kind is gek van autonummerborden...
 can't help it, kind is gek van autonummerborden...

Ooooh ja dat hadden wij ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:38 schreef Skittles het volgende:
Sterkte voor Sjaak
Omg Kwak, ik kreeg basisschoolflashbacks van op die manier de letters uitspreken

Dat zorgde altijd voor een behoorlijk intense discussie met mijn moeder.
"Nee maamaaaa het is een Juh!"
"Nee, je spreekt het uit als een Jeeee"
"Neeeheeee"
"Weeeheeeeel
"
"Laat ook maaaaaaaar"
En het herhaalde zich ook weer bij mijn broertje
 !
!  ! "
 ! "  .
 .

Tof toch! Nu al zijn eigen interesses hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan had jij gelijkik doe expres mijn best om ze zo te benoemen als ze klinken, is beter voor letterbesef
mijn kleuterjuf moeder krijgt bijkans eczeem van het feit dat hij nu vooral hoofdletters kentcan't help it, kind is gek van autonummerborden...

filmpjesmeerfilmpjes
 filmpjesmeerfilmpjes  hierbij een Annie die eerst lief verft en vervolgens een fittie gooit omdat ze geen extra verf krijgt want er zat nog in haar bakje
 hierbij een Annie die eerst lief verft en vervolgens een fittie gooit omdat ze geen extra verf krijgt want er zat nog in haar bakje  . Met glansrijke bijrol van Tas!
 . Met glansrijke bijrol van Tas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ja ik doe "suh" en de s is de "ssssssss"quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ooooh ja dat hadden wij ook!
En bij rekenen.. "Hoezo zeg jij PLUS mam, het is TWEE ERBIJ , niet MIN! "
Maar goed. Ik leer A dus ook "ah" en "buh". Hoe ik haar de "C" moet leren is me een raadsel trouwens, "suh" ? Ze weet nu de "A van Annie" en de "Puh van Papa".
 en Annie lekker verven (en fittie gooien
 en Annie lekker verven (en fittie gooien  al was bij ons de verf al met een slingerworp op de vloer beland denk ik
 al was bij ons de verf al met een slingerworp op de vloer beland denk ik  )
 )

Serieus,quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
Kiezen zijn bitches.... Melba moet nog 1 hoektand onder en dan die 4 tweede kiezen. Meh.
MwC wat sneu dat Sjaak zo ziek is!
Mauw in de plaszo cute!
En jullie meiden praten zo goed Franny en Razz! Bij Melba komt t ook wel een beetje nu qua verhaaltjes in enkele woorden en tweewoordzinnetjes in de trant van " mama eten" " papa mama" " melle buiten" " eten lekker mmmm"
Ik heb wel filmpjes!
melba in de regen
https://goo.gl/photos/hatJpPixGf94PMYa6
Melba leest de knip
https://goo.gl/photos/pVj2bUkWZqXBhSKm9
Spelen met kookgerei (eindigend in poep gesprek)
https://goo.gl/photos/pj8Ht73fAJ8Wq8p96

.
.  . Die van mij doet hele dagen niet anders dan voetballen.
. Die van mij doet hele dagen niet anders dan voetballen.  . Leuke filmpjes!
. Leuke filmpjes!  .
. 

een luier is zoveel makkelijker dan elke 5 minuten onder luid "kijk mama kijk! Plassuh!!" bijna pis in je gezicht gegooid te krijgen als ze enthousiast haar potje optilt en vervolgens met een blije dreumes (die per se het potje naar de badkamer moet tillen) het potje weer omspoelen. Uuuugh first world problems
 een luier is zoveel makkelijker dan elke 5 minuten onder luid "kijk mama kijk! Plassuh!!" bijna pis in je gezicht gegooid te krijgen als ze enthousiast haar potje optilt en vervolgens met een blije dreumes (die per se het potje naar de badkamer moet tillen) het potje weer omspoelen. Uuuugh first world problems 

! Annie roept heel handig altijd NET als ik Tas verschoon of de fles geef dat ze op het potje wil. Iets met aandacht
 ! Annie roept heel handig altijd NET als ik Tas verschoon of de fles geef dat ze op het potje wil. Iets met aandacht  want er komt nooit wat.. Ach. Ik zeg altijd maar dat ik het heel goed vind dat ze op het potje wil, en dat het niet erg is, en dat er vast ooit wat komt. En zij is dan allang weer bezig met iets anders. In haar blote billen, want de luier dan weer omdoen is natuurlijk voor baby's
 want er komt nooit wat.. Ach. Ik zeg altijd maar dat ik het heel goed vind dat ze op het potje wil, en dat het niet erg is, en dat er vast ooit wat komt. En zij is dan allang weer bezig met iets anders. In haar blote billen, want de luier dan weer omdoen is natuurlijk voor baby's   
   .
 . ) .
 ) . 

Suus slist ook. Ze heeft de S wel ook pas net geleerd, is eigenlijk nog niet eens in me opgekomen dat dat niet tijdelijk is. Ik heb het idee dat best veel dreumesjes en peuters slissen, maar geen idee wanneer je daar nou iets mee moet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:06 schreef Franny_G het volgende:
I slist wel behoorlijk erg bij het praten. Ik vraag me af of dat vanzelf overgaat, of dat ze straks naar logopedie moet. Meer kindjes die erg slissen?
Kleuren kan I ook al lang benoemen, maar letters en cijfers doe ik eigenlijk nog niet en benoem ik ook niet als I daar niet zelf iets over vraagt of wat mee doet, ik heb begrepen dat het op deze leeftijd niet zoveel zin heeft, omdat ze toch nog niet goed begrijpen wat ze zien en wat het betekent. Dus dan is het meer vormpjes herkennen. Of vergis ik me daarin, kwak?
 Suzuki dreunt wel cijfers op maar dat is gewoon herhalen wat haar broer de hele dag doet. Maar actief letters en cijfers leren aan een anderhalfjarige, whut
 Suzuki dreunt wel cijfers op maar dat is gewoon herhalen wat haar broer de hele dag doet. Maar actief letters en cijfers leren aan een anderhalfjarige, whut  

Hahaha uiteraardquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja maar jemig Skittles, het is wel heel knap, zo jong! Annie roept heel handig altijd NET als ik Tas verschoon of de fles geef dat ze op het potje wil. Iets met aandacht
want er komt nooit wat.. Ach. Ik zeg altijd maar dat ik het heel goed vind dat ze op het potje wil, en dat het niet erg is, en dat er vast ooit wat komt. En zij is dan allang weer bezig met iets anders. In haar blote billen, want de luier dan weer omdoen is natuurlijk voor baby's

.

Ja, klopt hoor. Ik doe het ook niet om hem iets te lerenquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:06 schreef Franny_G het volgende:
I slist wel behoorlijk erg bij het praten. Ik vraag me af of dat vanzelf overgaat, of dat ze straks naar logopedie moet. Meer kindjes die erg slissen?
Kleuren kan I ook al lang benoemen, maar letters en cijfers doe ik eigenlijk nog niet en benoem ik ook niet als I daar niet zelf iets over vraagt of wat mee doet, ik heb begrepen dat het op deze leeftijd niet zoveel zin heeft, omdat ze toch nog niet goed begrijpen wat ze zien en wat het betekent. Dus dan is het meer vormpjes herkennen. Of vergis ik me daarin, kwak?
 hij is gewoon echt geobsedeerd door cijfertjes en letters. Zijn favoriete spelletje.
 hij is gewoon echt geobsedeerd door cijfertjes en letters. Zijn favoriete spelletje. 

C mag je gewoon 'see' noemen. Die leren ze niet als aparte letter. Ze leren gewoon woorden lezen met de C. Net zoals de Xquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ooooh ja dat hadden wij ook!
En bij rekenen.. "Hoezo zeg jij PLUS mam, het is TWEE ERBIJ , niet MIN! "
Maar goed. Ik leer A dus ook "ah" en "buh". Hoe ik haar de "C" moet leren is me een raadsel trouwens, "suh" ? Ze weet nu de "A van Annie" en de "Puh van Papa".

ligt aan mij hoor... ik heb expres niet eerder filmpjes geplaatst hierom.
 ligt aan mij hoor... ik heb expres niet eerder filmpjes geplaatst hierom. het is echt zijn lievelings. gewoon voorlezen lukt nauwelijks want hij wijst alleen maar letters aan als hij zo'n bui heeft (is niet altijd)
 het is echt zijn lievelings. gewoon voorlezen lukt nauwelijks want hij wijst alleen maar letters aan als hij zo'n bui heeft (is niet altijd)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |