arme Sjaak. Veel sterkte!!
 arme Sjaak. Veel sterkte!! .
 .

Koortsig, huilerig kindje, zo sneu.
 Koortsig, huilerig kindje, zo sneu.

zo cute!
 zo cute!
 )
 ) 

! Met zes als lievelings
 ! Met zes als lievelings  En die blik in de regen
 En die blik in de regen  .. "Wut? Hoezo nat? Is dat erg?" . En onverstoorbaar koken
 .. "Wut? Hoezo nat? Is dat erg?" . En onverstoorbaar koken  . En enorm herkenbaar, het "Heb jij poep?" - "NEE!" .
 . En enorm herkenbaar, het "Heb jij poep?" - "NEE!" .  meer filmpjes
 meer filmpjes  !
 ! .
 .  .
 . 

"
 " 
   "
 " "
 " 

dan had jij gelijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:38 schreef Skittles het volgende:
Sterkte voor Sjaak
Omg Kwak, ik kreeg basisschoolflashbacks van op die manier de letters uitspreken

Dat zorgde altijd voor een behoorlijk intense discussie met mijn moeder.
"Nee maamaaaa het is een Juh!"
"Nee, je spreekt het uit als een Jeeee"
"Neeeheeee"
"Weeeheeeeel
"
"Laat ook maaaaaaaar"
En het herhaalde zich ook weer bij mijn broertje
 ik doe expres mijn best om ze zo te benoemen als ze klinken, is beter voor letterbesef
 ik doe expres mijn best om ze zo te benoemen als ze klinken, is beter voor letterbesef 
 can't help it, kind is gek van autonummerborden...
 can't help it, kind is gek van autonummerborden...

Ooooh ja dat hadden wij ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:38 schreef Skittles het volgende:
Sterkte voor Sjaak
Omg Kwak, ik kreeg basisschoolflashbacks van op die manier de letters uitspreken

Dat zorgde altijd voor een behoorlijk intense discussie met mijn moeder.
"Nee maamaaaa het is een Juh!"
"Nee, je spreekt het uit als een Jeeee"
"Neeeheeee"
"Weeeheeeeel
"
"Laat ook maaaaaaaar"
En het herhaalde zich ook weer bij mijn broertje
 !
!  ! "
 ! "  .
 .

Tof toch! Nu al zijn eigen interesses hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dan had jij gelijkik doe expres mijn best om ze zo te benoemen als ze klinken, is beter voor letterbesef
mijn kleuterjuf moeder krijgt bijkans eczeem van het feit dat hij nu vooral hoofdletters kentcan't help it, kind is gek van autonummerborden...

filmpjesmeerfilmpjes
 filmpjesmeerfilmpjes  hierbij een Annie die eerst lief verft en vervolgens een fittie gooit omdat ze geen extra verf krijgt want er zat nog in haar bakje
 hierbij een Annie die eerst lief verft en vervolgens een fittie gooit omdat ze geen extra verf krijgt want er zat nog in haar bakje  . Met glansrijke bijrol van Tas!
 . Met glansrijke bijrol van Tas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ja ik doe "suh" en de s is de "ssssssss"quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ooooh ja dat hadden wij ook!
En bij rekenen.. "Hoezo zeg jij PLUS mam, het is TWEE ERBIJ , niet MIN! "
Maar goed. Ik leer A dus ook "ah" en "buh". Hoe ik haar de "C" moet leren is me een raadsel trouwens, "suh" ? Ze weet nu de "A van Annie" en de "Puh van Papa".
 en Annie lekker verven (en fittie gooien
 en Annie lekker verven (en fittie gooien  al was bij ons de verf al met een slingerworp op de vloer beland denk ik
 al was bij ons de verf al met een slingerworp op de vloer beland denk ik  )
 )

Serieus,quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
Kiezen zijn bitches.... Melba moet nog 1 hoektand onder en dan die 4 tweede kiezen. Meh.
MwC wat sneu dat Sjaak zo ziek is!
Mauw in de plaszo cute!
En jullie meiden praten zo goed Franny en Razz! Bij Melba komt t ook wel een beetje nu qua verhaaltjes in enkele woorden en tweewoordzinnetjes in de trant van " mama eten" " papa mama" " melle buiten" " eten lekker mmmm"
Ik heb wel filmpjes!
melba in de regen
https://goo.gl/photos/hatJpPixGf94PMYa6
Melba leest de knip
https://goo.gl/photos/pVj2bUkWZqXBhSKm9
Spelen met kookgerei (eindigend in poep gesprek)
https://goo.gl/photos/pj8Ht73fAJ8Wq8p96

.
.  . Die van mij doet hele dagen niet anders dan voetballen.
. Die van mij doet hele dagen niet anders dan voetballen.  . Leuke filmpjes!
. Leuke filmpjes!  .
. 

een luier is zoveel makkelijker dan elke 5 minuten onder luid "kijk mama kijk! Plassuh!!" bijna pis in je gezicht gegooid te krijgen als ze enthousiast haar potje optilt en vervolgens met een blije dreumes (die per se het potje naar de badkamer moet tillen) het potje weer omspoelen. Uuuugh first world problems
 een luier is zoveel makkelijker dan elke 5 minuten onder luid "kijk mama kijk! Plassuh!!" bijna pis in je gezicht gegooid te krijgen als ze enthousiast haar potje optilt en vervolgens met een blije dreumes (die per se het potje naar de badkamer moet tillen) het potje weer omspoelen. Uuuugh first world problems 

! Annie roept heel handig altijd NET als ik Tas verschoon of de fles geef dat ze op het potje wil. Iets met aandacht
 ! Annie roept heel handig altijd NET als ik Tas verschoon of de fles geef dat ze op het potje wil. Iets met aandacht  want er komt nooit wat.. Ach. Ik zeg altijd maar dat ik het heel goed vind dat ze op het potje wil, en dat het niet erg is, en dat er vast ooit wat komt. En zij is dan allang weer bezig met iets anders. In haar blote billen, want de luier dan weer omdoen is natuurlijk voor baby's
 want er komt nooit wat.. Ach. Ik zeg altijd maar dat ik het heel goed vind dat ze op het potje wil, en dat het niet erg is, en dat er vast ooit wat komt. En zij is dan allang weer bezig met iets anders. In haar blote billen, want de luier dan weer omdoen is natuurlijk voor baby's   
   .
 . ) .
 ) . 

Suus slist ook. Ze heeft de S wel ook pas net geleerd, is eigenlijk nog niet eens in me opgekomen dat dat niet tijdelijk is. Ik heb het idee dat best veel dreumesjes en peuters slissen, maar geen idee wanneer je daar nou iets mee moet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:06 schreef Franny_G het volgende:
I slist wel behoorlijk erg bij het praten. Ik vraag me af of dat vanzelf overgaat, of dat ze straks naar logopedie moet. Meer kindjes die erg slissen?
Kleuren kan I ook al lang benoemen, maar letters en cijfers doe ik eigenlijk nog niet en benoem ik ook niet als I daar niet zelf iets over vraagt of wat mee doet, ik heb begrepen dat het op deze leeftijd niet zoveel zin heeft, omdat ze toch nog niet goed begrijpen wat ze zien en wat het betekent. Dus dan is het meer vormpjes herkennen. Of vergis ik me daarin, kwak?
 Suzuki dreunt wel cijfers op maar dat is gewoon herhalen wat haar broer de hele dag doet. Maar actief letters en cijfers leren aan een anderhalfjarige, whut
 Suzuki dreunt wel cijfers op maar dat is gewoon herhalen wat haar broer de hele dag doet. Maar actief letters en cijfers leren aan een anderhalfjarige, whut  

Hahaha uiteraardquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja maar jemig Skittles, het is wel heel knap, zo jong! Annie roept heel handig altijd NET als ik Tas verschoon of de fles geef dat ze op het potje wil. Iets met aandacht
want er komt nooit wat.. Ach. Ik zeg altijd maar dat ik het heel goed vind dat ze op het potje wil, en dat het niet erg is, en dat er vast ooit wat komt. En zij is dan allang weer bezig met iets anders. In haar blote billen, want de luier dan weer omdoen is natuurlijk voor baby's

.

Ja, klopt hoor. Ik doe het ook niet om hem iets te lerenquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:06 schreef Franny_G het volgende:
I slist wel behoorlijk erg bij het praten. Ik vraag me af of dat vanzelf overgaat, of dat ze straks naar logopedie moet. Meer kindjes die erg slissen?
Kleuren kan I ook al lang benoemen, maar letters en cijfers doe ik eigenlijk nog niet en benoem ik ook niet als I daar niet zelf iets over vraagt of wat mee doet, ik heb begrepen dat het op deze leeftijd niet zoveel zin heeft, omdat ze toch nog niet goed begrijpen wat ze zien en wat het betekent. Dus dan is het meer vormpjes herkennen. Of vergis ik me daarin, kwak?
 hij is gewoon echt geobsedeerd door cijfertjes en letters. Zijn favoriete spelletje.
 hij is gewoon echt geobsedeerd door cijfertjes en letters. Zijn favoriete spelletje. 

C mag je gewoon 'see' noemen. Die leren ze niet als aparte letter. Ze leren gewoon woorden lezen met de C. Net zoals de Xquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ooooh ja dat hadden wij ook!
En bij rekenen.. "Hoezo zeg jij PLUS mam, het is TWEE ERBIJ , niet MIN! "
Maar goed. Ik leer A dus ook "ah" en "buh". Hoe ik haar de "C" moet leren is me een raadsel trouwens, "suh" ? Ze weet nu de "A van Annie" en de "Puh van Papa".

ligt aan mij hoor... ik heb expres niet eerder filmpjes geplaatst hierom.
 ligt aan mij hoor... ik heb expres niet eerder filmpjes geplaatst hierom. het is echt zijn lievelings. gewoon voorlezen lukt nauwelijks want hij wijst alleen maar letters aan als hij zo'n bui heeft (is niet altijd)
 het is echt zijn lievelings. gewoon voorlezen lukt nauwelijks want hij wijst alleen maar letters aan als hij zo'n bui heeft (is niet altijd)

wat is haar haar lang! En die lieve Tas, die alles maar aan ziet...
 wat is haar haar lang! En die lieve Tas, die alles maar aan ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |