Wow, wat heeft ze dat snel opgepikt! Met wie heeft ze zaterdag staan kletsen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:28 schreef Selvaria het volgende:
N. loopt los!En wil gelijk niets anders meer.
Mijn stoere meisje.

nooit meer rust
 nooit meer rust  

Dat klinkt niet als iets wat mijn kind zou doenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:44 schreef Selvaria het volgende:
Ro en Sjaak hadden beide haar beker afgepakt, wellicht dat er toen iets overgedragen is.

Haha, die Sjaak!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets wat mijn kind zou doen
Maandag stond in het boekje van het KDV: Sjaak had een goede dag vandaag. Hij heeft niemand gebeten
Ro- en Sjaak-spuug

Double troublequote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:
https://instagram.com/p/BG6VQxLwdXm8A5BMJIqdkD3QeAgavflgWwMEJM0/
Ik hoop dat het filmpje het doet.
Mijn koekiemonster. Dat wordt al het lekkers ergens anders bewaren.

Omg, wat schattig <3 Wijsneuzenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:

Natuurlijk. Dan volg ik terug. Vind het altijd leuk om foto's te zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:53 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Omg, wat schattig <3 Wijsneuzen
Ik ga je volgen, magda?

Wat ontzettend cute! Ik ben je ook gaan volgen. (Iets met een dodo)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dan volg ik terug. Vind het altijd leuk om foto's te zien.

Wat een ondeugdenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dan volg ik terug. Vind het altijd leuk om foto's te zien.
 Ik ben je ook gaan volgen.
 Ik ben je ook gaan volgen.

. Fijn dat alles goed ging vandaag.
. Fijn dat alles goed ging vandaag. 

Gooien met zijn bord vol brood na al redelijk wat te hebben gegeten is nu maar direct afruimen, eten is klaar.
 Gooien met zijn bord vol brood na al redelijk wat te hebben gegeten is nu maar direct afruimen, eten is klaar.   Daar is hij het niet altijd mee eens, maar dat gooien met het volledige bord (heel wat melanine oid gesneuveld, wij gaan over op plastic
  Daar is hij het niet altijd mee eens, maar dat gooien met het volledige bord (heel wat melanine oid gesneuveld, wij gaan over op plastic   ) vind ik dus echt niet goed. En vaak dan ook nog een vork die erachter gaan gesmeten wordt.
 ) vind ik dus echt niet goed. En vaak dan ook nog een vork die erachter gaan gesmeten wordt. 

quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:
 !! Die serieuze monoloog ook
!! Die serieuze monoloog ook  

En allebei je handjes vullen natuurlijk, want je weet maar nooit wanneer die la weer dichtgaat!
 En allebei je handjes vullen natuurlijk, want je weet maar nooit wanneer die la weer dichtgaat!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
Maandag stond in het boekje van het KDV: Sjaak had een goede dag vandaag. Hij heeft niemand gebeten

maar eigen helemaal niet leuk dat ze zoiets in dat boekje (moeten) schrijven
 maar eigen helemaal niet leuk dat ze zoiets in dat boekje (moeten) schrijven   

Sil heeft het als dreumes gehad, hij was er een dag of 2 écht ellendig van. Ik snapte wel waarom toen ik het zelf ook kreegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met hand-voet-mondziekte? Duurt het lang? Zijn ze er erg ellendig van?
 eten en drinken doet pijn. Als je niet eet en drinkt trouwens ook. Na die twee dagen ging het wel snel beter.
 eten en drinken doet pijn. Als je niet eet en drinkt trouwens ook. Na die twee dagen ging het wel snel beter.  

Mijn oudste heeft het gehad, vreselijk was hetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met hand-voet-mondziekte? Duurt het lang? Zijn ze er erg ellendig van?

wat ziet ie er vreselijk schattig uit
  wat ziet ie er vreselijk schattig uit   

Tis al bijna 7 jaar geleden en ik weet het nog als de dag van gisterquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow twee weken... Misschien is mijn herinnering optimistischer dan het daadwerkelijk was.. Maar zo lang bij ons gelukkig niet!
Hier ook bij beiden veruit de meeste last van de mond. Handen en voeten nauwelijks.
 het was ook de eerste keer dat ze echt ziek was op tanden/kiezen/inentingen na.
 het was ook de eerste keer dat ze echt ziek was op tanden/kiezen/inentingen na. 

O heeft het gehad toen ze 10 maanden ofzo was. Ze had wat koorts maar verder niet al te veel last. Eten was wat moeizamer dus het was vooral veel yoghurt, dat vond ze erg lekker toen. En ze had het bij haar billen, wat was minder fijn bij verschonen. Dus we hebben haar vaak afgespoeld ipv doekjes gebruikt. Ze had niet een heel heftige vorm, overigens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:50 schreef Stormqueen het volgende:

het gaat vanaf dr billen naar beneden tot aan de voetzolen, en dan verder alleen rond de mond en op de handjes.
 het gaat vanaf dr billen naar beneden tot aan de voetzolen, en dan verder alleen rond de mond en op de handjes.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |