De Bakker vs Reisterquote:Op maandag 20 juni 2016 10:36 schreef borisz het volgende:
Q heren
65. SIJSLING, Igor NED [9] 66. LANGER, Nils GER
67. SMETHURST, Daniel GBR (W) 68. HEMERY, Calvin FRA
69. KICKER, Nicolas ARG 70. SATRAL, Jan CZE
71. MERTENS, Yannick BEL 72. ANDREOZZI, Guido ARG [27]
121. DE BAKKER, Thiemo NED [16] 122. COX, Daniel GBR (W)
123. NOVAK, Dennis AUT 124. ZHANG, Ze CHN
125. STRUVAY, Eduardo COL 126. ROGER-VASSELIN, Edouard FRA
127. REISTER, Julian GER 128. MONTEIRO, Thiago BRA [18]
Thiemo meteen 4-0 achter en Cox heeft service voor 5-0quote:
twitter:jjcorre twitterde op maandag 20-06-2016 om 19:18:59Beschamende nederlaag voor Thiemo de Bakker, ooit mondiale nr.1 junioren, in 1e kwalificatieronde #Wimbledon. 6-1 6-2 tegen Daniel Cox. Pfff reageer retweet
twitter:FvdWeck twitterde op maandag 20-06-2016 om 19:01:59Zo te zien heeft Thiemo de Bakker weinig zin in het grasseizoen. Staat in de kwali van Wimbledon met 6-1 2-0 achter tegen Cox (atp-554). reageer retweet
twitter:rutgertijmen twitterde op maandag 20-06-2016 om 19:00:24Een week voordat Wimbledon begint zit het toernooi er voor Thiemo de Bakker alweer zo goed als op. reageer retweet
twitter:Verdeando7 twitterde op maandag 20-06-2016 om 19:10:41Ala otro break 1-4 en el segundo set... jajajajajajaj GRAN TEMPORADA DE LOSER BAKKER... reageer retweet
Alleen in 2016 al $159,084 aan prize money, niet slecht.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:24 schreef TLC het volgende:
Hoe kan zo'n Thiemo de Bakker eigenlijk leven van het tennis ? ik snap het niet ?
Minus reiskosten, hotelkosten, pokerkosten, training en andere onkosten. ik denk dat ie twee keer modaal overhoud en het dus echt doet voor de sport.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Alleen in 2016 al $159,084 aan prize money, niet slecht.
Uiteraard een tiebreakquote:Op maandag 20 juni 2016 22:05 schreef TennispeRFect het volgende:
Thiemo de Bakker
Winst-verliesbalans 62 - 76
Dit.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:58 schreef luckass het volgende:
Dit is de sneuheid voorbij, dit is gewoon grappig
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:53 schreef Max23 het volgende:
Krajicek had volgens mij MP tegen bij 5-7 4-5* stand.
Ze breekt echter terug dus 5-5 nu
Edit: 6-4 voor in de tiebreak, maar mist beide setpoints![]()
Mist nog een setpoint, waarna Razzano hem pakt met 7-9![]()
![]()
Kikiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
6 Nederlanders in de kwali, eentje naar de tweede ronde![]()
#falers #nederlandstobtennis #knltb #zonderkikigeenlichtpuntjes
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/beide-beidenquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer beiden spelen, ze zal het wel leuk vinden maar vraag me af of het op termijn verstandig is
Als je dat niet aankunt dan moet ik toch naar de uitspraken van Krajicek verwijzen hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer beiden spelen, ze zal het wel leuk vinden maar vraag me af of het op termijn verstandig is
Het zit haar niet mee zegquote:
Slicequote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
Haase valt na Wimbledon buiten de top 100. Wat een geweldenaar.
Dan is Igor Sijsling ineens weer Nederlands hoop in bange dagen. Wie had dat gedacht
Ik in ieder geval niet
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
Dan is Igor Sijsling ineens weer Nederlands hoop in bange dagen. Wie had dat gedacht
Ik in ieder geval niet
Nee hoor. Zverev speelde de finale.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:16 schreef TheArt het volgende:
Eerste ronde Thiem-Florian Mayer. Kortom, de herhaling van de finale van Halle
Hij had slechter kunnen loten zeg maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:15 schreef TheArt het volgende:
Haase bij winst tegen de winnaar van Sock-Gulbis
Zal een duel op het scherp van de snede zijn. Hopelijk weet Haase een gaatje te prikken in de verdediging van de Argentijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij had slechter kunnen loten zeg maar.
Maar goed, Schwarzman zal er al teveel aan zijn.
Mahut zit bij Djokerquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:24 schreef franklop het volgende:
Zit er nog een ontmoeting Isner Mahut in?
Grappig trouwens. Hebben elkaar 4 keer ontmoet, 4 keer op gras![]()
(buiten keertje hopman cup gerekend dan, als ik het me goed herinner)
Dat is echt een heel kutte loting inderdaad....ben je eindelijk geplaatst.....quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:45 schreef TheArt het volgende:
Pffff Ostapenko. Echt een hele slechte loting.
En daarna lekker bitchen met Broadyquote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:39 schreef MrRiot het volgende:
Kiki pech idd. Hopen dat ze nog wat wonderen kan verrichten.
Wel mooi trouwens, eerste wat opkomt als je die Ostapenko op youtube opzoekt is "Ostapenko throws her racket at a ballboy"![]()
Dit is te ongeloofwaardig. Wat heeft die gozer genomen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:28 schreef borisz het volgende:
Slice neemt de laatste horde 6-3 6-2 7-6(2)
Punten gered
Of 1 van de mannen ondergaat een sex-change en wint volgend jaar met 2 vingers in de neus een Grand Slam.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Slice![]()
Misschien moet Kiki maar bij de mannen gaan spelen...
Jij denk dat de Nederlandse mannen potten zouden breken bij de dames??? Ze choken zelfs daar alles weg joh...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Of 1 van de mannen ondergaat een sex-change en wint volgend jaar met 2 vingers in de neus een Grand Slam.
Robin is al een unisex naamquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Of 1 van de mannen ondergaat een sex-change en wint volgend jaar met 2 vingers in de neus een Grand Slam.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat choken zo'n probleem is als je stukken beter bent.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij denk dat de Nederlandse mannen potten zouden breken bij de dames??? Ze choken zelfs daar alles weg joh...
Halep zou derde ronde zijn toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Kiki het voor elkaar krijgt om te winnen van Ostapenko ligt de weg wel vrij naar vierde ronde, dan komt ze wellicht Halep tegen. Kan ze mooi wat puntjes sprokkelen
Broady was dan ook wel smerig bezig hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En daarna lekker bitchen met Broady
Mesweghaalgenot.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik in ieder geval niet
Hij stand dan ook al eens -¤100,000 in het rood en is toen door vrienden er weer bovenop geholpen.. Maar er zijn redenen voor zijn falen... Moeilijke jeugd, onverwerkte dood van een vader die ook nog een lul was etc etc.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:24 schreef TLC het volgende:
Hoe kan zo'n Thiemo de Bakker eigenlijk leven van het tennis ? ik snap het niet ?
Dit.quote:Op zondag 26 juni 2016 20:59 schreef DeLuna het volgende:
Snel nog even in de Scorito FOK! subpoule ingeschreven
Is it just fantasyquote:Op zondag 26 juni 2016 20:53 schreef MrRiot het volgende:
Haase morgen op een quote van 1.16 voor winst in eerste ronde, ... is this real life?
Sjon van Lottum heeft zeker weer geen enkele voetbalwedstrijd gezien.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:09 schreef IbanMayo het volgende:
Gelukkig hebben we Haarhuis en Van Lottum om het afscheid van Messi bij Argentinië te duiden.
Past prima in het analistenprofiel van FOX dusquote:Op maandag 27 juni 2016 13:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Sjon van Lottum heeft zeker weer geen enkele voetbalwedstrijd gezien.
Paul Haarhuis heeft volgens mij wel eens bij Ziggo Sport gezeten voor de zondag 20:30 La Liga.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Past prima in het analistenprofiel van FOX dus
Vind jij tennis inmiddels al een sport?quote:Op maandag 27 juni 2016 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul Haarhuis heeft volgens mij wel eens bij Ziggo Sport gezeten voor de zondag 20:30 La Liga.
Tennis is een sport.quote:Op maandag 27 juni 2016 13:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Vind jij tennis inmiddels al een sport?
Toch ben ik nu wel voor Murrayquote:
geen verrassing toch, ik hem hem in tennisgamequote:
mag ik daarom een nieuwe pick kiezen?quote:
Je moest eens weten wat je daar allemaal voor moet doen bij norich.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:52 schreef franklop het volgende:
[..]
mag ik daarom een nieuwe pick kiezen?
Jaaaa genotquote:Op maandag 27 juni 2016 15:27 schreef Tim86 het volgende:
Het is geen GS als Almagro niet ergens op een achterafbaantje aan een 5 setter bezig is tegen een nobody in de eerste ronde.
en 0-2*quote:
En de Rebreawwwk 1*-2quote:
Yup klopt. Zijn paar banen al klaar nu, dus zal straks wel ertussen komen ergensquote:Op maandag 27 juni 2016 18:00 schreef geitenbrei het volgende:
Wanneer speelt Bertens nou? Er staat in het schema ''To Be Arranged''. Dus ze heeft geen baan toegewezen gekregen. Betekent dat dat ze speelt op een baan waar alles vroeg klaar is?
staat zelfs een setje voorquote:Op maandag 27 juni 2016 17:38 schreef MrRiot het volgende:
En Marcus Willis breakt in de eerste game van z'n eerste ATP wedstrijd
quote:
Hij is mondjes aan het snoeren.quote:Op maandag 27 juni 2016 18:55 schreef franklop het volgende:
Kiek gelijk gebroken
Haase van 0*-3 naar 4*-3
Naar voorbeeld van zijn oud-trainer?quote:
Is ook nergens te zien volgens mijquote:Op maandag 27 juni 2016 19:04 schreef truedestiny het volgende:
Kiki haar pot ga ik niet kijken. Wat een schreeuwlelijk die Ostapenko.
MES. STEEK. PIJN.quote:Op maandag 27 juni 2016 19:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Naar voorbeeld van zijn oud-trainer?
Ja maar ik heb voetbal open staanquote:Op maandag 27 juni 2016 19:20 schreef borisz het volgende:
Oh Fox heeft kanaal 425 bij Ziggo open staan. Kiki gewoon te zien. Overige kanalen van FOX Sports zijn dicht.
Break Kiki5-3.
quote:Op maandag 27 juni 2016 19:20 schreef borisz het volgende:
Oh Fox heeft kanaal 425 bij Ziggo open staan. Kiki gewoon te zien. Overige kanalen van FOX Sports zijn dicht (heb alleen een online abo).
Break Kiki5-3.
Hij is of was ziek toch?quote:Op maandag 27 juni 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Monfils ook leuk bezig tegen Chardy
7-6 0-6 6-4 1-6, nu vijfde set
Vers geklopt.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:46 schreef vaarsuvius het volgende:
+1 for Foxsports.nl die gratis nette samenvattingen hebben zonder reclame meuk
Bij de BBC zeiden ze dat hij dit jaar pas een paar honderd pond had verdiend aan prijzengeld, nu in een klap (nouja, iets meer) £ 50.000 bijschrijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Verdient dit toernooi ongeveer 2/3 van zijn career earnings tot voor Wimbledon.
Zal ze wel te veel kosten, gierige publieke omroepquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
En de NOS is er natuurlijk nauwelijks bij....
Je kan gewoon een Fox Sports Go abonnement nemen, die zijn altijd maandelijks opzegbaar. Durf alleen niet te zeggen welke je precies moet hebben voor Wimbledon en welke kanalen ze opengooien.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:07 schreef Norrage het volgende:
Over foxsports gesproken: vroeger nam ik altijd een maandabonnement op Sport 1 tijdens Wimbledon (omdat ze nergens uitzenden) maar hoe gaat dat met foxsports? Kan ik dat ook tijdelijk aanschaffen zodat ik het op mijn laptop/telefoon kan kijken??? (ik heb geen tvkastje meer dus kan niet via TV).
Dat livestream-scherm was genotquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Net5 had vroeger echt topcoverage, met streams van heel veel (alle?) tv-banen. Jammer dat die het niet meer doen.
Chill dat je dit ff zegt. Zat gisteren al op Youtube te zoeken, maar daar stond nog niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
En de NOS is er natuurlijk nauwelijks bij....
Klopt ja. En Wimbledon Today met Wilfred Genee, Jacco Eltingh en Jan Siemerink. Whaha. Heerlijke tijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Net5 had vroeger echt topcoverage, met streams van heel veel (alle?) tv-banen. Jammer dat die het niet meer doen.
Toen deed Wilfred ook nog dartsquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Klopt ja. En Wimbledon Today met Wilfred Genee, Jacco Eltingh en Jan Siemerink. Whaha. Heerlijke tijden.
Ja dat wordt mij dus ook niet helemaal duidelijk..Ze adverteren alleen metvoetbal....quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan gewoon een Fox Sports Go abonnement nemen, die zijn altijd maandelijks opzegbaar. Durf alleen niet te zeggen welke je precies moet hebben voor Wimbledon en welke kanalen ze opengooien.
Toen RTL het nog uitzond iddquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Klopt ja. En Wimbledon Today met Wilfred Genee, Jacco Eltingh en Jan Siemerink. Whaha. Heerlijke tijden.
Bij de internationale competities zit ook tennis. Zelf heb ik dat abonnement, en via fox go kan ik 11 verschillende streams bekijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat wordt mij dus ook niet helemaal duidelijk..Ze adverteren alleen metvoetbal....
Check!Doet hetquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Bij de internationale competities zit ook tennis. Zelf heb ik dat abonnement, en via fox go kan ik 11 verschillende streams bekijken.
verstand vanquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:42 schreef Cyan9 het volgende:
Daniel en Monaco zijn al 2 uur bezig, maar nog maar halverwege de derde set. Dat wordt een lekkere marathon partij.
Tegelijkertijd wint Brown een 5-setter van 127 minutenquote:
Dustin op Wimbledon is zekerheid tot de kwartquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tegelijkertijd wint Brown een 5-setter van 127 minuten
Paire 5e set 4-5*quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot zover zijn de uitslagen vrij voorspelbaar, alhoewel Posipil toch enigszins verrassend is. Tomic staat een break achter in eerste set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |