Vers geklopt.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:46 schreef vaarsuvius het volgende:
+1 for Foxsports.nl die gratis nette samenvattingen hebben zonder reclame meuk
Bij de BBC zeiden ze dat hij dit jaar pas een paar honderd pond had verdiend aan prijzengeld, nu in een klap (nouja, iets meer) £ 50.000 bijschrijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Verdient dit toernooi ongeveer 2/3 van zijn career earnings tot voor Wimbledon.
Zal ze wel te veel kosten, gierige publieke omroepquote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
En de NOS is er natuurlijk nauwelijks bij....
Je kan gewoon een Fox Sports Go abonnement nemen, die zijn altijd maandelijks opzegbaar. Durf alleen niet te zeggen welke je precies moet hebben voor Wimbledon en welke kanalen ze opengooien.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:07 schreef Norrage het volgende:
Over foxsports gesproken: vroeger nam ik altijd een maandabonnement op Sport 1 tijdens Wimbledon (omdat ze nergens uitzenden) maar hoe gaat dat met foxsports? Kan ik dat ook tijdelijk aanschaffen zodat ik het op mijn laptop/telefoon kan kijken??? (ik heb geen tvkastje meer dus kan niet via TV).
Dat livestream-scherm was genotquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Net5 had vroeger echt topcoverage, met streams van heel veel (alle?) tv-banen. Jammer dat die het niet meer doen.
Chill dat je dit ff zegt. Zat gisteren al op Youtube te zoeken, maar daar stond nog niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 11:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
En de NOS is er natuurlijk nauwelijks bij....
Klopt ja. En Wimbledon Today met Wilfred Genee, Jacco Eltingh en Jan Siemerink. Whaha. Heerlijke tijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Net5 had vroeger echt topcoverage, met streams van heel veel (alle?) tv-banen. Jammer dat die het niet meer doen.
Toen deed Wilfred ook nog dartsquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Klopt ja. En Wimbledon Today met Wilfred Genee, Jacco Eltingh en Jan Siemerink. Whaha. Heerlijke tijden.
Ja dat wordt mij dus ook niet helemaal duidelijk..Ze adverteren alleen metvoetbal....quote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan gewoon een Fox Sports Go abonnement nemen, die zijn altijd maandelijks opzegbaar. Durf alleen niet te zeggen welke je precies moet hebben voor Wimbledon en welke kanalen ze opengooien.
Toen RTL het nog uitzond iddquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:08 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Klopt ja. En Wimbledon Today met Wilfred Genee, Jacco Eltingh en Jan Siemerink. Whaha. Heerlijke tijden.
Bij de internationale competities zit ook tennis. Zelf heb ik dat abonnement, en via fox go kan ik 11 verschillende streams bekijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat wordt mij dus ook niet helemaal duidelijk..Ze adverteren alleen metvoetbal....
Check!Doet hetquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Bij de internationale competities zit ook tennis. Zelf heb ik dat abonnement, en via fox go kan ik 11 verschillende streams bekijken.
verstand vanquote:Op dinsdag 28 juni 2016 14:42 schreef Cyan9 het volgende:
Daniel en Monaco zijn al 2 uur bezig, maar nog maar halverwege de derde set. Dat wordt een lekkere marathon partij.
Tegelijkertijd wint Brown een 5-setter van 127 minutenquote:
Dustin op Wimbledon is zekerheid tot de kwartquote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tegelijkertijd wint Brown een 5-setter van 127 minuten
Paire 5e set 4-5*quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot zover zijn de uitslagen vrij voorspelbaar, alhoewel Posipil toch enigszins verrassend is. Tomic staat een break achter in eerste set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |