Ja, ze leeft echt geweldig mee! De echte impact zal wel alsnog schrikken zijn maar ze zingt liedjes en geeft de buik kusjes en vertelt welke knuffels hij of zij allemaal krijgt en wat ie allemaal kan en alles. Zo fantastisch!quote:Op maandag 20 juni 2016 01:39 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat een leuke leeftijd. Snapt ze dat er een baby in je buik zit?
Hoe heb je de opvang zometeen geregeld?
Die moeten 40 minuten rijden! Dus ik moet ook weer niet pas achterlijk laat een seintje geven haha. Maar zover is het echt nog zeker nietquote:Op maandag 20 juni 2016 01:44 schreef Arja het volgende:
Hier is nog niks aan de hand molo.
Ze stretcht alleen mijn hele buik uit elkaar en drukt tegelijkertijd in mijn bekken.
En ik voel me echt huge vandaag
Wat klinkt jouw grote schattig Svane.
En kijk maar uit, die tweede kan veel sneller gaan. Waar moeten je schoo ouders vandaan komen?
Klinkt als the real deal!quote:Op maandag 20 juni 2016 03:25 schreef Svane het volgende:
Het wordt hier veel venijniger qua gevoel, onderhand toch wel echte pijn!, maar ze duren nog niet zo lang. Maar het zou me ten zeerste verbazen als dit voorwerk is en niet echt. Hoop ik.
Ohh zet 'm op!quote:Op maandag 20 juni 2016 06:06 schreef Svane het volgende:
4 cm! Kind 1 wordt gehaald en dan om 7.00 zh!
Jaaaaquote:Op maandag 20 juni 2016 06:06 schreef Svane het volgende:
Spannend!!!! Succes!quote:Op maandag 20 juni 2016 06:06 schreef Svane het volgende:
Wij ontdekten eergisteren een muis...quote:Op maandag 20 juni 2016 09:42 schreef Chanty het volgende:
Gtvr!Vanochtend al een stuk of 20 mieren doodgetrapt op en rondom de salontafel. En geen idee waar die beesten vandaan komen. We hadden ze net eindelijk uit de gang. En als ze eenmaal de trapkast gevonden hebben wordt het helemaal feest natuurlijk. Kan wel janken
Nu al visioenen dat mijn newborn tussen de krioelende mieren ligt.
Dat dat zorgeloze niet kon dacht ik ook steeds, maar stiekem aan geloof ik het nu toch welquote:Op maandag 20 juni 2016 09:45 schreef Ereshkigal het volgende:
Svane succes straks een vers babytje !!
Hier even niet geweest, was gewoon mn wachtwoord vergeten...
Inmiddels 28+3 en het gaat eigenlijk best goed.
Afgelopen woensdag de eerste groeiecho gehad en de kleine lijkt nu op de middelste lijn van de groeicurve te zitten...mooi dus
Nu om de 3 weken weer een groeiecho en daarna zien we t verder...
Ik blijf t doodeng vinden wacht bijna op t moment dat er iets mis gaat...want tjah...zo zorgeloos kan het toch niet gaan?
Tegelijkertijd geniet ik van elke schop draai en duw momenten in mn buik... we houden het nog wel even vol samen....
Zit nu in t ziekenhuis voor de suiker test ( omdat mn moeder bekend is met verhoogde bloedsuikerspiegel met momenten) gatver dat drankje is echt smerig...nog een uurtje wachten en dan weer naar huis...
Ohhh bahquote:Op maandag 20 juni 2016 09:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij ontdekten eergisteren een muis...
Voor het eerst in 8 jaar, top timing wel... bah bah
Oud huis, dus we gaan maar gaten stoppen en zulksquote:Op maandag 20 juni 2016 09:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ohhh bahDaar wordt je ook niet blij van nee. (Muisvriendelijke) muizenval dan maar en hopen dat hij niet zijn hele gezin mee heeft genomen.
Ik denk dat ik hetzelfde zou doenquote:Op maandag 20 juni 2016 09:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oud huis, dus we gaan maar gaten stoppen en zulks
Boel is inmiddels wel al vrijwel helemaal met dettol schoongemaakt, want ieuwwwwww
Team anti huisdieren hieroquote:Op maandag 20 juni 2016 09:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hetzelfde zou doenIk heb net alles rondom de tafel en salontafel zelf met glassex gepoetst, vonden de mieren niet tof. Nu laat ik onze robotstofzuiger eerst rondcruisen en dan ga ik straks nog zelf stofzuigen en dan hoop ik dat ik alle verkenners de nek heb omgedraaid.
Vlooien, die kutkatten van jou ook altijd hč, damnnnnquote:Op maandag 20 juni 2016 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha molo, ik ontdekte ook drie dagen voor mijn UD vlooiennormaal ben ik daar heel zen in, maar toen sloeg de blinde paniek wel toe ja.
Hopelijk is het een verdwaalde
En go svane!
Babypoeder strooien op iedere drempel, daar kunnen ze niet doorheen. En het is veilig voor je kinderen. Koffiedrab kan ook, maar weet niet of je dat met kinderen op de grond wil hebben.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:42 schreef Chanty het volgende:
Gtvr!Vanochtend al een stuk of 20 mieren doodgetrapt op en rondom de salontafel. En geen idee waar die beesten vandaan komen. We hadden ze net eindelijk uit de gang. En als ze eenmaal de trapkast gevonden hebben wordt het helemaal feest natuurlijk. Kan wel janken
Mwah, daar staat tegenover dat ik alleen dooie muizen heb. Buiten op het gras.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Vlooien, die kutkatten van jou ook altijd hč, damnnnn![]()
![]()
Mijn konijners jagen hier de katten weg, moet eerlijk zeggen dat ik liever een muis in huis zie dan een kat, ookal weet ik hoe goor die eersten zijnquote:Op maandag 20 juni 2016 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, daar staat tegenover dat ik alleen dooie muizen heb. Buiten op het gras.
heb je een kat? Want doorgaans is het behandelen van de kat zelf het meest effectiefquote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zou tien keer liever een muis vinden dan vlooien.
Ik ben nog in staat om voor de zekerheid ook een rondje te spuiten, al lijkt me dat gif dan ook weer niet heel gezond nu.
even een pipet Advantage er in duwen en dan zou het goed moeten gaanquote:
Royaal schoonmaken met afwasmiddel, daar hebben ze schijnbaar een hekel aan. Hielp bij ons in de keuken heel goed en is ook nog kindvriendelijk(er) dan van dat poeder etc.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:42 schreef Chanty het volgende:
ik ook, helaas wel van de eerste hand. De eerste zomer dat we hier woonden... Ik vergeet het nooit meer: Mijn kale kat, twee maanden zolderquarantaine en 1000 euro aan bestrijdingsmiddelen.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
We hebben geen vlooien in huis hoor. Heb al mijn hele leven katten en nog nooit meegemaakt dat ze zo je benen opspringen ofzo, of dat ik ze ergens los zag lopen. Maar ik ken verhalen.... Gatver, nachtmerrie...
In het ziekenhuis kan je ook gewoon een ziekenhuisjasje aan krijgenquote:Op maandag 20 juni 2016 00:38 schreef Moppert het volgende:
[..]
Het issue is alleen een infuus of andere snoertjes.. dan zit je alsnog helemaal ingesnoerd en is het niet zo makkelijk uit te trekken. Daarom raden ze shirts aan met knoopjes. of een shirt dat kapot geknipt mag worden als je nog met snoertjes zit
Bij mij dochter heb ik aldoor gezegd dat ik het niet tot het eind zou uitlopen, en nu waren de omstandigheden niet wenselijk maar met 37.5 ben ik van haar bevallen.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:47 schreef Quoi het volgende:
Whiea voorweeën bij 32 wkn klinkt zo dichtbij Angelatje!
Ik heb sinds gister zo'n gevoel dat die kleine is gezaktEn mijn innerste intuītie zegt dat hij gewoon eerder dat eind augustus gaat komen. Stom hč? Of zou dat zijn omdat we er al zo klaar voor zijn & is het wishful thinking? Als het een beetje 'tegenzit' duurt het nog 2,5 mnd!
Hmmm interessant. Valt te proberen. Hebben ook gif maar idd een minder lekkere optie met 3 katten en kind. Er is alleen wel een kans dat ze ergens uit de kruipruimte omhoog komen en dan zijn we dus gewoon genaaidquote:Op maandag 20 juni 2016 10:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Babypoeder strooien op iedere drempel, daar kunnen ze niet doorheen. En het is veilig voor je kinderen. Koffiedrab kan ook, maar weet niet of je dat met kinderen op de grond wil hebben.
Jij weet idd niet eens in welk jaar hij/zij geboren gaat worden!quote:Op maandag 20 juni 2016 11:25 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga er nu al vanuit dat die van mij in 2017 komt ipv met kerst
Nazil bedoel je dat je vanaf nu deels in de ziektewet zit? Want dat is in jouw geval wel welkom, toch?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:00 schreef Nazil het volgende:
30 wekenop 75%
![]()
Wij kregen een tijd geleden bezoek van een mierenfamilie in de keuken. Binnen 2 uur hadden ze de hele keuken overgenomen. Godzijdank had ik nog lokdoosjes in huis, dus binnen een paar uur waren ze ook allemaal weer weg![]()
Ik ga er vanuit dat meneer in september komt. Kan het altijd meevallen. Alleen negeer ik dan het feit dat ik nog 12 weken moet, dat zie ik minder zitten
Nee ik ga het proberen buiten de ziektewet om. We zien wel hoe ver ik komquote:Op maandag 20 juni 2016 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nazil bedoel je dat je vanaf nu deels in de ziektewet zit? Want dat is in jouw geval wel welkom, toch?
Hier vandaag 27 weken mijlpaal![]()
Ik heb besloten mijn mindset iets te veranderen. Ik zat mezelf de afgelopen dagen gruwelijk in de weg want dikke buik en gevoel dat ik niks meer kon. Dus ik zit nu in de ontkenningsfase... En ik doe gewoon net of ik niet zwanger ben
.. Krijg je een beetje boel meer mee gedaan in mijn geval!
Nog geen nieuws van Svane zag ik?
Daar dus!quote:Op maandag 20 juni 2016 12:39 schreef Arja het volgende:
Svane ik hoop dat de baby er is en jullie lekker aan het genieten zijn!
Eresh wat fijn dat het goed gaat. Zorgeloos zwanger kan best hoor geniet ervan.
Wat denken veel mensen dat de baby eerder komt. Statistisch gezien komen ze vaker later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |